Mun on aivan pakko kysyä, että missä ja milloin kyseisessä näyttelyssä tarkistettiin rokotukset ja rekkarit? Mä ainakin vaan menin koirani kanssa portista sisään, eikä missään tarkistettu minkäänlaisia papereita. Ainoa kysymys portilla oli "Onko koira menossa näyttelyyn?" Onko tämmöinen käytäntö normaalikin? Nää oli vasta mun toiset näyttelyt, joten en ole näistä asioista vielä täysin perillä. Papereiden tarkistaminen ei siis olekaan pakollinen? Vai onko noissa joskus erillinen paikka jossa pitää mennä itse näyttää paperit? Mitä jos ei muistakaan käydä näyttämässä (tai tiennyt, kuten minä)?
Heinola 22.8
Mietteliäs..
1
361
Vastaukset
- 22
Ne tehdään nykyään pistokoein,joissain näyttelyissä kylläkin portilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849