Minulla on Windows Vista Home Premium, ja näyttö 19:6. Omat kuvani ovat suhteessa 4:3. Kun asetan oman kuvani näytön taustakuvaksi, levittää koneeni kuvan koko näytölle suheessa 19:6, ja kuva näyttää aivan hassulta. Miten saan oman kuvani taustakuvaksi suhteessa 4:3, ja niin että näyttöni olisi muuten suhteessa 19:6?
19:6/4:3
3
318
Vastaukset
- ensiksi..
tuo kuvasuhde, ilmeisesti kyseessä kumminkin 16:9.
Rajaa jollakin ohjelmalla, esim windowsin valokuva valikoman ohjelmalla kuvasta 16:9 kokoinen alue, toiminto löytyy kun avaat kuvan k.o ohjelmalla, ylhäällä on valikko, korjaa, sitten oikeaan reunaan tulee kohta Rajaa kuva, valitse kuvasudeeksi 16:9, rajaa sopiva alue ja talleena se, (muista tehdä nämä kopiosta) Sen jälkeen laita se rajattu kuva taustaksi.- 19:6/4:3
Juu aivan oikein, kuvasuhde on tietysti 16:9. Mutta miten saan taustakuvani suhteessa 4:3 ja niin, että kummallekin sivulle jää mustaa?
- muista..
19:6/4:3 kirjoitti:
Juu aivan oikein, kuvasuhde on tietysti 16:9. Mutta miten saan taustakuvani suhteessa 4:3 ja niin, että kummallekin sivulle jää mustaa?
mutta seiskasssa homma menee niin valitaan kohta täytä, niin ei jää mustia reunoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889