MYYDÄÄN

rihla

Vankeinhoitolaitoksen merkinällä varustettu Parabellum 7,65,pidempi piippuinen versio,mustilla kahvalevyillä.Pelkkä ase yhdellä lippaalla.Tarjoa.

5

1141

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Risto Peltonen

Ei tosta oikeen voi mitään tarjota kun noita panoksiakaan ei oikeen enään mistään saa.Ja jos saa niin ne maksaa paljon.Ja muutenkin vhl logoilla varustettu ase on varmasti loppuun ammuttu!

• .................

7,65 paukut on kiven alla ja kalliita ampua jos jostain niitä vielä löytää.Ja muutenkin aika surkea pyssy.Mielummin ostaisin uuden 9mm.Siihen saa halvalla paukkuja.

• Partaabellaan
        ................. kirjoitti:

7,65 paukut on kiven alla ja kalliita ampua jos jostain niitä vielä löytää.Ja muutenkin aika surkea pyssy.Mielummin ostaisin uuden 9mm.Siihen saa halvalla paukkuja.

Jos haluaa ampua eikä rahat riitä patruunoiden ostoon pitää vaihdattaa piippu 9 milliseksi niin voi jatkaa ainakin samalla aseella jos mielenkiinto riittää Parabellumilla ammuskeluun.

7,65 patruunat ovat kalliita ja huuto.net patruunat vielä kalliimpia joten niitä kannattaakin ostaa vain jos keräilee sellaisia ja tosiaankin 9 mm piippuja näkyy messuilla paljon vaikka ovatkin kuluneita ei Parabellum ole tarkoitettukaan tarkkuusammuntaan,mitä nyt keräilijät niillä ratkovat paremmuuttaan pienissä kilpailuissaan.

• joo..

Mä voisin ostaa jos saan mukana pari patruunaa?
      Mulla ei ole lupia mutta voisin ostaa sen vaikka
      500eurosta ylöspäin?
      Miltäs kuulostaa?

• ostaja22

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      976
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      256
      804
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      73
      709
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      671
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      601
    Aihe