Vankeinhoitolaitoksen merkinällä varustettu Parabellum 7,65,pidempi piippuinen versio,mustilla kahvalevyillä.Pelkkä ase yhdellä lippaalla.Tarjoa.
MYYDÄÄN
5
1128
Vastaukset
- Risto Peltonen
Ei tosta oikeen voi mitään tarjota kun noita panoksiakaan ei oikeen enään mistään saa.Ja jos saa niin ne maksaa paljon.Ja muutenkin vhl logoilla varustettu ase on varmasti loppuun ammuttu!
- .................
7,65 paukut on kiven alla ja kalliita ampua jos jostain niitä vielä löytää.Ja muutenkin aika surkea pyssy.Mielummin ostaisin uuden 9mm.Siihen saa halvalla paukkuja.
- Partaabellaan
................. kirjoitti:
7,65 paukut on kiven alla ja kalliita ampua jos jostain niitä vielä löytää.Ja muutenkin aika surkea pyssy.Mielummin ostaisin uuden 9mm.Siihen saa halvalla paukkuja.
Jos haluaa ampua eikä rahat riitä patruunoiden ostoon pitää vaihdattaa piippu 9 milliseksi niin voi jatkaa ainakin samalla aseella jos mielenkiinto riittää Parabellumilla ammuskeluun.
7,65 patruunat ovat kalliita ja huuto.net patruunat vielä kalliimpia joten niitä kannattaakin ostaa vain jos keräilee sellaisia ja tosiaankin 9 mm piippuja näkyy messuilla paljon vaikka ovatkin kuluneita ei Parabellum ole tarkoitettukaan tarkkuusammuntaan,mitä nyt keräilijät niillä ratkovat paremmuuttaan pienissä kilpailuissaan.
- joo..
Mä voisin ostaa jos saan mukana pari patruunaa?
Mulla ei ole lupia mutta voisin ostaa sen vaikka
500eurosta ylöspäin?
Miltäs kuulostaa? - ostaja22
[email protected] laita mailia niin sovitaan hinnoista yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1321880Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 791470
- 781451
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois681029- 631021
- 221007