Eihän tuota tarvinnut kuin viisi vuotta odottaa että floppaa royal flushin.
Royal Flush
3
708
Vastaukset
- lol1 tai sillee..
no voi hurjaa..
Jaoissa kannattaisi ehkä laskea mielummin... :)
Itsellä paras floppi tähän päivään asti on neloset. Tuli valitettavasti peliuran alkuvaiheissa ja yritin kunnon aloittelijana pistää heti merkit keskelle. Jäi aika laiha saalis suht saletista flopista.Paras floppi edelleen neloset, paras käsi värisuora. Royal Flush antaa edelleen odottaa itseään, saati sitten että flopissa tulisi...
Värisuorasta vielä. Sittarin finaalissa. itsellä ~25bb, vihulla ehkä ~20. Vihu limppaa buttonilta, itsellä 89d. Riidit vihusta: tiukka kuin mikä (vielä tässäkin vaiheessa), mutta slouvaa kun osuu. Checkkasin, floppiin roskaa ja Td (check, check), turn 6d (check, 1/2 pot raise, call), river 7d (check, miniraise, fold).
Mielestäni otin aika pitkälti kaiken irti vihusta. Olisi ehkä voinut reissata preflop, mutten tykkää tehdä sitä tuosta positiosta tuolla kädellä... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611