Ollaan aikeissa matkustaa Keniaan matkailemaan loppuvuodesta. Osaako kukaan kertoa minne sinne kannattaisi ehdottomasti mennä ja mitä kannattaisi vältellä?
Keniaan matkailemaan?
12
2667
Vastaukset
- Ukko vm52
Mombasa on kallis. Itse tutuistuin internetin kautta paikkoihin, hintoihin majoituksessa ja ruuassa. Mitä haet Keniasta? Aurinkoisia rantoja vai luonnon kauneutta? Edullisimmat lennot saa varaamalla ne nyt etukäteen ja hotellit myös. On edullisinta lentää Nairobiin ja sieltä pääsee joka suuntaan. Välttäkää turistipaikkoja ja menkää paikallisten ruokapaikkoihin. Hotelleissa on suuria hinta ja tasoeroja. Nairobin esikaupungissa on edullinen ja siisti hotelli Harlequin.
Minulla on tuttu Nairobissa joka voisi olla Teille avuksi. Hän tuntee paikat ja hinnat. Hän järjesti edulliset kuljetukset myös. Englannilla pärjää.
Jos kiinnostaa niin [email protected] - matkalle keniaan
Hei Sanna!
Autamme sinua mielellämme, olen Simba Experiencen perustaja, syntynyt ja asunut Keniassa, tälläkin hetkellä olen työasioissa täällä. Jos asiasi on vielä ajankohtainen niin soittele olen 5.10 takaisin suomessa. Yhteystiedot löydät nettisivuiltamme, sähköpostitse voimme olla yhteydessä välittömästi. Simban tarkoituksena on tarjota räätälöityjä matkoja asiaakkaan ehdoilla. Meillä on omat autot ja henkilökunta paikan päällä.
Terveisin,
Markus Ylenius- Help,Helppa
Jotta ei mene ohi:) Jotta huomaisit laitetaan nyt tännekin! Olisin tulossa sinne Keniaan tammikuussa 2011. Olisin siellä Kenia-Tansani suunnalla 2-3kk ja safarit kaikki eläimet kalastusta olisi kiva päästä kokeilemaan ja kokemaan. Asuntoa/kattoa pään päälle etsin myös,jos löytyy vakkari mesta josta pääsee noille safareille/kalastamaan.
Laitan teille s-postia ja jään odottamaan.
- Simba Experience
Autan mielelläni teitä jos asia on vielä ajankohtainen. Yritykseni www.simbaexperience.com idea on räätälöidä matkoja asiakkaiden toiveiden mukaan. Olen syntynyt Keniassa ja yritykseni toimii myös siellä.
- twinsmom
Moi!
Itse varasin saksalaisen Condorin kautta jokerilennot.. Matkakohteen sai tietää vasta maksun jäkeen.. Ja kohde on Mombasa! Koskaan en ole Afrikassa käynyt enkä tiedä Keniasta juuri mitään. Nettiä selaillessa löytyi Lamu-niminen saari noin 6h bussimatkan pääsä Mombasasta.Bussilla pitäisi päästä melkein perille ja ihan loppumatka veneellä. Netistä löytyi onneksi myös paljon tietoa Lamusta. Majapaikaksi ajattelin Jambo House-nimistä paikkaa, jota pitää saksalainen Arnold. Pelkkiä hyviä arvosteluja paikasta löysin. Meillä olisi neljän viikon lennot ja lähdössä olen 10v kaksospoikieni kanssa.. Pienellä rahalla piäisi pärjätä, joten aikamoinen seikkailu voi olla luvassa.. Lähtöpäivä on 30.11 ja vieläkin mietin uskaltaako sitä lähteä ollenkaan. Malaria ym. arveluttaa.Onko kellään kokemuksia Lamusta tai kukaan lomailemassa siellä joulukussa :)? - Destroyer1
Olen käynyt pari kerntaataa Keniassa, viime vuonna olin näihin aikoihin siellä 3 kk, j atänä vuonna kävin omatoimilomalla 2,5 vkoa. Paikat, joihin minä aion ensi vuonna mennä takaisin ovat ehdottomasti Kisumu ja Mombasa. Vaikka Mombasa onkin turistikohde ja siellä turisteille kaupittelevat ihmiset alkavat ottaa päähän jossain vaiheessa, kannattaa sinne mennä. Ainakin minun reissuni yksi kohokohdista oli snorklaaminen Intian valtameressä. Mombasassa luonto ja rannat ovat todella kauniita, varsinkin jos lähtee hieman turistipaikkojen ulkopuolelle. Kisumun kaupunki jostain syystä vei meidän porukkamme sydämet, mutta en oikein osaa sanoa mistä se johtuu. Kaupunki on Kenian kolmanneksi suurin ja aika tavallinen isohko kaupunki kuin mikä tahansa muukin, paitsi että se sijaitsee Viktoriajärven rannalla. Siellä ollessaan kannattaa ehdottomasti käydä auringonlaskua katsomassa. Kisumusta järjestetään myös safareita Masai Maralle, mekin kävimme kolmen päivän safarin. Hintaa taysylläpidolliselle safarille tuli noin 200 euroa, joten ei paha. Safarilla näimme kaikki big fiven eläimet, paitsi leopardin, joten reissu oli todella antoisa. Mielestäni safarireissut juuri Kisumusta taitavat olla Kenian halvimpia..
- tuive
Hei Destroyer1,
kerroppa lisää vinkkejä! Mitä matkatoimistoa käytit Masai Maran varauksiin? Ostitko Kisumusta vaiko Nairobista? Jos haluat, voit lähettää sähköpostia [email protected], kaikki vinkit vastaanotetaan kiitollisena! Suunnitteilla olisi lähteä viimeistään loppuvuodesta reisuun... ehkä jo kesä-heinäkuussakin, miten nyt maltetaan odottaa! - Simba Experience
tuive kirjoitti:
Hei Destroyer1,
kerroppa lisää vinkkejä! Mitä matkatoimistoa käytit Masai Maran varauksiin? Ostitko Kisumusta vaiko Nairobista? Jos haluat, voit lähettää sähköpostia [email protected], kaikki vinkit vastaanotetaan kiitollisena! Suunnitteilla olisi lähteä viimeistään loppuvuodesta reisuun... ehkä jo kesä-heinäkuussakin, miten nyt maltetaan odottaa!Tervehdys,
Meillä on toimisto myös Keniassa ja myymme räätälöityjä matkoja Keniaan. Eli voit ottaa meiltä sen osion mikä kiinnostaa. Olen itse syntynyt Keniassa ja tullu aikonaan Suomeen armeijaan, siitä lähtien olen reissanut edes takaisin ja nykyään oman yritykseni puitteissa. Tarkoituksenamme on tarjota elämyksiä eikä niinkään istuttaa ihmisiä autossa. Käy katsomassa netti sivumme www.simbaexperience.fi ja ota yhteyttä jos olet kiinnostunut!
Terv,
Markus Ylenius
0400-730765 - Destroyer1
tuive kirjoitti:
Hei Destroyer1,
kerroppa lisää vinkkejä! Mitä matkatoimistoa käytit Masai Maran varauksiin? Ostitko Kisumusta vaiko Nairobista? Jos haluat, voit lähettää sähköpostia [email protected], kaikki vinkit vastaanotetaan kiitollisena! Suunnitteilla olisi lähteä viimeistään loppuvuodesta reisuun... ehkä jo kesä-heinäkuussakin, miten nyt maltetaan odottaa!Hei Tuive!
Siitä on aikaa, kun oon tällä palstalla käynyt, joten en ole kirjoitustasi nähnyt. Muta minäpä laitan emailia vaikka huomenna tulemaan. Ja Kisumusta me safarimatkat ostettiin. Lisää infoa laitan emailissa tulemaan. - Help,Helppa
Destroyer1 kirjoitti:
Hei Tuive!
Siitä on aikaa, kun oon tällä palstalla käynyt, joten en ole kirjoitustasi nähnyt. Muta minäpä laitan emailia vaikka huomenna tulemaan. Ja Kisumusta me safarimatkat ostettiin. Lisää infoa laitan emailissa tulemaan.Ihan kiinnostuksen ja kilpailun/vertailun vuoksi jos täällä foorumilla vielä käyt ennen tammikuuta 2011. Voisitko laittaa minulle myös tietoa ja infoa,sen mitä muistat? [email protected]
- ComeToKenya
Hei!
Tässä kaikille kiinnostuneille linkki blogiimme: http://whatsupkenya.blogspot.com/
Edessä kahden viikon reissu Keniaan!- Angelito de Alma
Heippa vaan minäkin olen Keniassa 10.1 lähtien 10 päivää Nairobissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709