Mistä hyvät kuvakirjat

janni.e

Moikka!
Minulla olisi häät tulossa ja olisi kiva tietää, että mitä mieltä ihmiset ovat olleet tilaamistaan kuvakirjoista ja mistä ihmiset ovat kuvakirjansa tilanneet? Itse olen katsellut netistä kuvakirjoja ainakin Eirikuvan, kuvakirja.fi:n, extrafilmin ja Ifolorin internet-sivuilta. Internet-sivujen perusteella en ainakaan itse saanut päätöstä aikaiseksi, jotenka auttakee!:)

15

1957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunnuntailady

      Onhan noita kuvakirjoja joka lähtöön, mutta itse tilasin lomakuvistani kaksi kirjaa tuolta Eirikuvalta ja eipä niissä kirjoissa mitään valittamisen varaa ollut. En ole aikaisemmin kuvakirjoja tilannut, joten en nyt noista muista osaa valitettavasti sanoa mitään:/
      Mutta kuten sanottu nuo meidän kirjat oli kyllä aivan ihania ja sinne sai helposti kasien väliin sujautettua 300 kuvaa per kirja:)

      • hannali88

        Photobox lienee tällä hetkellä halvin varsinkin uusille asiakkaille. Löysin vertailun ( http://www.kuvakirja.info/ ) jossa mukana mainitsemasi ja pari muuta. Valitsisin itse kyllä enemmin lopputuloksen perusteella kuin ohjelmiston käytettävyyden. Käytettävyys on kaikilla parantunut viimeisen parin vuoden aikana merkittävästi.


    • Jere79

      Moro!
      Ite tilasin polttarikirjat kaverin häätilaisuuteen myös tuolta Eirikuvalta. Siellä oli silloin menossa joku kaksi yhden hinnalla tarjous... Minullakaan ei kyllä aikaisempaa kokemusta kuvakirjojen ostajana ole, mutta lähinnä sen takia päädyin tuohon Eirikuvan ohjelmaan, kun siellä oli erikseen toi Mac-ohjelma. Muilta kuvakirjatekijöiltä en sitä löytänny... Ja sen verran voin sanoo, että kyseisen kirjan teko oli tuolla ohjelmalla melkosen hilpeää puuhaa eikä vähiten kuvamateriaalin takia:D

      • Eevartti85

        Taitaa muuten olla ainoa kuvakirjaohjelma, joka tukee Macia juuri tuo kyseinen. Itsellä oli velipojan häät plus paljon muuta häppenkinkiä kesällä ja olen myös miettinyt kuvakirjojen teettämistä tavallisten paperikuvien sijaan. Veljen häissä oli myös polttarikirjat teetetty, mutta en nyt kuollaksenikaan muista, että mistä nuo kyseiset kirjat oli hommattu.


    • karppamanne

      moikkamoi,
      Olen tilannut nyt kaksi kirjaa Ifolorilta ja molemmilla kerroilla kirjat ovat olleet ihan ok. Kuvakirjaohjelman kanssa menee hetki ennen kuin siihen pääsee sisään, mutta kyllä se siitä sitten rupeaa luonnistumaan kun on vähän aikaa testaillut. Minäkään en kyllä nuista muista kuvakirjavalmistajista osaa sanoa mitään, kun en ole tilannut kuin yhdestä paikasta. Mutta kokeilemallahan tuo selvinnee, kai sitä pitää ensikerralla kokeilla jotakin nuista muista valmistajista...

    • klicklack

      Minäpä olen tilannut työni puolesta kolmesta paikasta kuvakirjoja viimeaikoina ja voin suositella sinulle lämpimästi Eirikuvaa. Heidän kuvakirjojen hintalaatusuhde on kevyesti paras noista kolmesta mistä minä olen tilannut. Tulostuslaatu on hyvä ja kirjat on kansia myöten personoitavissa oman maun mukaisiksi. Minulta peukku siis Eirikuvalle!

    • Juliee

      Heippa

      Minä en ota kantaa tuohon, että mistä sinun kannattaa kirjasi tilata. Sen verran minun on kuitenkin pakko sanoa, että nuo kuvakirjat ovat kyllä aivan ihania varsinkin silloin kun haluaa säilyttää jonkin tietyn tapahtuman muistot.
      Me teimme omissa hääjuhlissamme sillälailla, että asettelimme pöydille kertakäyttökameroita, joilla vieraat sitten ottivat juhlakuvia. Monet kuvista olivat kyllä hyviä ja näin saimme ikuistettua satoja hetkiä yhdestä elämämme tärkeimmästä juhlasta. MUTTA kuten sanottu kuvia tuli satoja kappaleita ja kaikkien laatu ei päätä huimannut ja kuvien plärääminen vei aikansa.
      Kuvakirjaa kannatan ehdottomasti, sillä yhteen kuvakirjaan saa helposti monta sataa kuvaa ja niiden tekeminenkään ei vaadi kummoisia atk-taitoja. Nyt olen jälkeenpäin tilannut mm. matkoilta ja ystävieni polttareilta kuvakirjoja ja ne ovat olleet kaikki kyllä aivan loistavia tuotteita verrattuna kuvapinoihin.

    • Juke-S

      moi

      minä tilasin kaksi kuvakirjaa viime viikonloppuna eirikuvalta ja kuvakirjaohjelmaan olin erittäin helppo käyttää ja sillä sai kyllä aikaiseksi juuri sellaisen kirjan kun halusinkin. Itse kirjat kolahtivat postiluukustani jo tänään ja ne ovat kyllä erittäin hienoja kaikin puolin:)

    • "kuva"kirjailija

      Ehdottomasti EIRIKUVA, magee monipuolinen ohjelma!!!

    • komppimake

      Pakko se on yhtyä edelliseen. Itsekin kokeilin tuota eirikuvan kuvakirjaohjelmaa ja olin kyllä erittäin tyytyväinen jo pelkästään tuohon ohjelman monipuolisuuteen. Tähän kun vielä ynnätään hinta ja toimitusaika, niin en voi tällä kertaa muuta kuin suositella lämpimästi muillekin:)

    • kuvamiehen alku

      Meillä oli hääjuhlissa molempien polttarikuvista tilatut kuvakirjat ja ne olivat kyllä erittäin upea lisä juhlalle. Kirjat kiersivät vieraiden joukossa pöydästä pöytään.

      Eirikuvalla kuvakirjat olivat vielä kaksi yhden hinnalla, joten eivät tulleet myöskään kalliiksi.

    • SuosittelijaSeppo

      Kaverit oli tilannut myös polttareista kuvakirjan ja se oli kyllä menestys! Vaimon polttarivalokuvista oli kasattu albumi, joka auttamatta jäi "hieman" oman polttarikirjani jalkoihin. (se oli hyvä ja huonojuttu, if you know what I mean;) )
      Hääjuhlista päätimme yhdessä teettää kuvakirjan. Polttariporukka oli tilannut kuvakirjan Eirikuvalta ja olivat saaneet sen sielä kuulemma ihan muutamassa päivässä.

      Kuvakirjoja voin suositella lämpimin mielin kyllä kaikille aiheesta riippumatta!

    • jeees..

      itse skannautin vanhat valokuvat ja diat muutatin videokuvaukset digitaaliseksi. Valokuvista tein historiikki kuvakirjan ja videoleikkeet dvd:ksi. Tuli hieno ja omaperäinen häälahja siskolle :)

    • -KuvaajaPentti

      Moro!

      Kuvakirjatilaukset kannattaa tehdä eirikuvalta. Heidän kuvakirjaohjelma on tällä hetkellä markkinoiden ykkönen ja kirjojen laatu on myös erittäin hyvää! Suosittelen...

    • linssilude1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe