Helsingissä karhu

Metsien Mies

Luotettava ja varma havainto, useita näkijöitä. Kannattaa mennä huomenna katsomaan valoisan tultua.

33

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäpäin helsinkiä, katsomaan en aijo mennä, kunhan kysyn... ?

      • Metsien Mies

        Paljasta ettei ihmiset ryntää sinne pimeällä


      • Metsien Mies kirjoitti:

        Paljasta ettei ihmiset ryntää sinne pimeällä

        ja toivottavasti eivät sitä uutisoi.


      • arvaan
        hauvanmamma kirjoitti:

        ja toivottavasti eivät sitä uutisoi.

        puskalissu kun tyyli on sama tai sit pikumyy


      • Metsien Mies kirjoitti:

        Paljasta ettei ihmiset ryntää sinne pimeällä

        Mulle tuli mieleen kyllä korkeasaari ;)))
        No sinne ei kyllä pimeällä kukaan pääsekkään...


      • arvaan kirjoitti:

        puskalissu kun tyyli on sama tai sit pikumyy

        Mitä väliä, kuka se on... ;)))) Vai pitäiskö alkaa arvailee kuka säkin olet ja kenen tyyliä ?


      • Metsien Mies
        Sikra kirjoitti:

        Mulle tuli mieleen kyllä korkeasaari ;)))
        No sinne ei kyllä pimeällä kukaan pääsekkään...

        Olet liian terävä ja paljastit salaisuuden. Toivottavasti ei väki ala rynnäköidä näin pimeällä uimalla sinne karhuja katsomaan.
        Nyt voin mennä nukkumaan rauhassa karhu paikallistettu.


      • Metsien Mies kirjoitti:

        Olet liian terävä ja paljastit salaisuuden. Toivottavasti ei väki ala rynnäköidä näin pimeällä uimalla sinne karhuja katsomaan.
        Nyt voin mennä nukkumaan rauhassa karhu paikallistettu.

        Eihän sitä tiedä vaikka väki lähtisi sinne vielä kuutamouinnille ;)))

        No eikun hyvää yötä... ;))


      • olla nakuilematta
        Sikra kirjoitti:

        Eihän sitä tiedä vaikka väki lähtisi sinne vielä kuutamouinnille ;)))

        No eikun hyvää yötä... ;))

        olla fiksu ja jättää avaamatta uusia ketjuja keskustellaksesi itsesi kanssa....ja mistäkö tiedän sinun olevan tuon nikin takana....eihän hän keskustele koskaan kenenkään muun kuin sinun kanssa.....ja kummasti taas valvoitte yhtäaikaa ja heti olitte samalla aaltopituudella....ja sinä sain kunnian arvata oikein paikan.....liian läpinäkyvää sikari


      • olla nakuilematta kirjoitti:

        olla fiksu ja jättää avaamatta uusia ketjuja keskustellaksesi itsesi kanssa....ja mistäkö tiedän sinun olevan tuon nikin takana....eihän hän keskustele koskaan kenenkään muun kuin sinun kanssa.....ja kummasti taas valvoitte yhtäaikaa ja heti olitte samalla aaltopituudella....ja sinä sain kunnian arvata oikein paikan.....liian läpinäkyvää sikari

        Niin, ei kyllä tuohon aikaan voi olla kaksi ihmistä hereillä... ja jos on niin ainakaan ne ei voi olla samaa mieltä mistään! :D


      • Metsien Mies kirjoitti:

        Olet liian terävä ja paljastit salaisuuden. Toivottavasti ei väki ala rynnäköidä näin pimeällä uimalla sinne karhuja katsomaan.
        Nyt voin mennä nukkumaan rauhassa karhu paikallistettu.

        Kerran olin Korkeasaaressa pimeällä kun oli Kissojen yö, siinä kävisin joka vuosi jos asuisin lähempänä. Minusta siellä oli ihanaa. Karhujen luokse ei kyllä saanut mennä.


      • Ursa kirjoitti:

        Niin, ei kyllä tuohon aikaan voi olla kaksi ihmistä hereillä... ja jos on niin ainakaan ne ei voi olla samaa mieltä mistään! :D

        metsien mies 3, kun olin tuohon aikaa hereillä ja samassa ketjussa, jopa ;))


      • diilitär
        Ursa kirjoitti:

        Niin, ei kyllä tuohon aikaan voi olla kaksi ihmistä hereillä... ja jos on niin ainakaan ne ei voi olla samaa mieltä mistään! :D

        pääsi selväksi ennenkun kirjottelet tänne.....siku harhanen on siku vaikka voissa paistas ja uma on kiero vaikka muuta esität ummukka


      • jullilleen
        hauvanmamma kirjoitti:

        metsien mies 3, kun olin tuohon aikaa hereillä ja samassa ketjussa, jopa ;))

        vanha lihava nainen esittää metsien miestä.....ei tänne miehet kirjota eikä varsinkaan mitkään metsästäjä senki diletantti spekulaari


      • hauvanmamma kirjoitti:

        metsien mies 3, kun olin tuohon aikaa hereillä ja samassa ketjussa, jopa ;))

        hereillä vaikken ketjussa ollutkaan, olen sitten varmaan Metsien mies 4 (Special edition - "Polulta eksynyt"). :D


      • jullilleen kirjoitti:

        vanha lihava nainen esittää metsien miestä.....ei tänne miehet kirjota eikä varsinkaan mitkään metsästäjä senki diletantti spekulaari

        kunhan Ursalle totesin ja vaikka vanhemmanpuoleinen olenkin mut lihava en ole, päinvastoin.


      • Ursa kirjoitti:

        hereillä vaikken ketjussa ollutkaan, olen sitten varmaan Metsien mies 4 (Special edition - "Polulta eksynyt"). :D

        on sitten enemmänkin :)


      • hauvanmamma kirjoitti:

        on sitten enemmänkin :)

        Kaikki jotka oltiin hereillä tuohon aikaan ja ollaan samaa mieltä siitä että Korkeasaaressa on karhuja. :)


      • Ursa kirjoitti:

        Kaikki jotka oltiin hereillä tuohon aikaan ja ollaan samaa mieltä siitä että Korkeasaaressa on karhuja. :)

        samaa mieltä olen kanssasi ja nyt minä sitten varmaan jonkun mielestä nuoleskelen sinua ;)


      • hauvanmamma kirjoitti:

        samaa mieltä olen kanssasi ja nyt minä sitten varmaan jonkun mielestä nuoleskelen sinua ;)

        ja minä olen niin herkkä kutiamaan! ;D


      • ndjia
        Ursa kirjoitti:

        ja minä olen niin herkkä kutiamaan! ;D

        miten olis jo olis aika lopettaa tuollaiset nikit jotka ei vastaa tosiasiota voisko jättää pois ,,,,,,,,,,,,,,,,,,ette te mitään metsäihmisiä ole hyvä kun hsperian puistoon uskallatte mennä ,,,,,,,,,,,te siis olette keksineet kjoko nikin kävisi kyllä tuon vakiohäirikön pikkumyyn tekosiksi ehkä on sopinut teidän kanssa


      • diiiiiiiiiiii
        Metsien Mies kirjoitti:

        Olet liian terävä ja paljastit salaisuuden. Toivottavasti ei väki ala rynnäköidä näin pimeällä uimalla sinne karhuja katsomaan.
        Nyt voin mennä nukkumaan rauhassa karhu paikallistettu.

        ihmeellinen nuoleskelu joka suuntaan ,,,,en usko sinun ikin ees käyneen metsässä senkin inhottava teeskentelijä


      • ndjia kirjoitti:

        miten olis jo olis aika lopettaa tuollaiset nikit jotka ei vastaa tosiasiota voisko jättää pois ,,,,,,,,,,,,,,,,,,ette te mitään metsäihmisiä ole hyvä kun hsperian puistoon uskallatte mennä ,,,,,,,,,,,te siis olette keksineet kjoko nikin kävisi kyllä tuon vakiohäirikön pikkumyyn tekosiksi ehkä on sopinut teidän kanssa

        No en varmasti uskallakaan mennä Hesperian puistoon pimeällä ainakaan yksin, tuskin edes sinun kanssa!


      • ndjia kirjoitti:

        miten olis jo olis aika lopettaa tuollaiset nikit jotka ei vastaa tosiasiota voisko jättää pois ,,,,,,,,,,,,,,,,,,ette te mitään metsäihmisiä ole hyvä kun hsperian puistoon uskallatte mennä ,,,,,,,,,,,te siis olette keksineet kjoko nikin kävisi kyllä tuon vakiohäirikön pikkumyyn tekosiksi ehkä on sopinut teidän kanssa

        kyllä minä koiran kanssa uskallan pimeällä puistoon mennä jos siellä on valot päällä!
        Ei tässä missää kimpassa olla mitää nikkiä keksitty, ihan tuo metsien mies on itse sen keksinyt.


      • vaapula vissun
        hauvanmamma kirjoitti:

        kyllä minä koiran kanssa uskallan pimeällä puistoon mennä jos siellä on valot päällä!
        Ei tässä missää kimpassa olla mitää nikkiä keksitty, ihan tuo metsien mies on itse sen keksinyt.

        kirjotuksia löydy miltään muulta palstalta joten se on kokonaan jonkun palstan vakkarin keksimä:(((( käyttää yhtä törkeetä kieltäkin kun issun kissu


      • Metsien Mies
        hauvanmamma kirjoitti:

        kyllä minä koiran kanssa uskallan pimeällä puistoon mennä jos siellä on valot päällä!
        Ei tässä missää kimpassa olla mitää nikkiä keksitty, ihan tuo metsien mies on itse sen keksinyt.

        Tuo ärhentäjä ollut hammaslääkärissä ja lääkäri vetänyt vahingossa väärän hampaan pois. Ilmeisesti ilman puudutusta vielä. Ei ihme jos on äreä.


    • asfaltin nainen

      on issun tai haukun tai ummun peitenikki jolla provoaa ei täällä karhuja ole hullu tuo on

    • Myy-Pikkuinen

      on jääkaapissa 4 karhua ja loput kaapissa, siis kenneli. =))))))))))))))))))))

      • dsaiiiiiiiiiii

        siellä louskuu me ny johki muuanne ,,,,,,,,,,,,,,ettet vaan olis itse tuo tuhatkasvo juntti


      • Myy-Pikkuinen
        dsaiiiiiiiiiii kirjoitti:

        siellä louskuu me ny johki muuanne ,,,,,,,,,,,,,,ettet vaan olis itse tuo tuhatkasvo juntti

        anusmundi se siellä louskuttaa, menisit nyt muualle, ettet vain itse ole tuo tuhatkasvo juntti. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Anonyymi

      Kerran kävelin metsässä ja yhtäkkiä rupes kusettaan ihan hirveesti. No mitäpä muutakaan ku äkkiä housut pois ja kyykkyyn. Sitten kohta ilmesty karhu ja aattelin että nyt tuli loppu mutta karhu säikähtikin mua ja lähti karkuun tuhatta ja sataa. Ei kai ollu ennen nähny kusevaa ihmistä. Voisko olla täydellisempää ajotusta kusihädälle.

      • Anonyymi

        Karhujuttuja on kiva lukee Otso-nimisenä.


    • Anonyymi

      Onpas hyviä marjoja! Omnomnomnom... no voi perkele! Mikä siellä perseessä kutiaa niin perkeleesti! Aah, en kestä, nyt pitää raapia! Mutta ei tassut ylety. No sitten kiehnätään maata vasten! No niin, johan rupee helpottaan! Aah, aah, kun helpottaa. Vielä vähän! Noin nyt loppu! Ja sitten taas marjoja suuhun! Omnomnomnom!
      https://www.youtube.com/watch?v=hJ78lGrR4hc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe