GS 2005 Bensamittari jämähtänyt näyttämään täyttä tankkia kaiken aikaa. Mitä tehdä?
bensamittari
2
526
Vastaukset
- jännää juu
Varmaan korjautat sen tai onnat olla semmosenaan, mitäpä tuo meille kuuluu.
- MJ
Voithan sä katsoa ajotietokoneesta joka tankkaamisen jälkeen paljonko on kulunut (Fuel used) ja mennä tankkaamaan vaikka 50 litran jälkeen. Voit nollata tankkaamisen jälkeen niin ei tarvitse muistella. Tietsikan RANGE -lukemaan ei kannata uskoa sillä se saa lukemansa bensamittarista joka ei siis muutu. Tästä saatkin konstin tutkia kummassa päässä vika on (mittari vai anturi). Jos RANGE-lukema alenee kun ajat, niin silloin bensatankin uimuri toimii ja vika on mittarielektroniikassa. Mutta ainakin tiedät paljonko on ajomatkaa jäljellä. Jos RANGE pysyy paikoillaan niin vika on todennäköisesti uimurissa.
Korjaaminen onnistuu korjaamolla niinkuin joku jo mainitsi. Jos vika on uimurissa, niin olisikohan uimurin sähköinen anturi sökö (tai irti tai liitokset hapettuneet?) Tai uimuri jämähtänyt yläasentoon? Tankin liittimet lienee aika hankalassa paikassa. Esim joissain Clioissa on takapenkin alla luukku mistä pääsee käsiksi, mutta Scenicissä ei taida olla, pohjakin on kaksinkertainen. Vie korjaamolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882