elikkäs seuraa leffaan, lenkille, shoppailee jne. haetaan Imatralta tai mahd. myös Lappeenrannasta. Itse olen juuri Imatralle muuttanut 20-vuotias opiskelija tyttönen ja kovasti kaipailisin uusia tuttavuuksia :)
Viestiä vaan tulee! :D
seuraa Imatra/Lpr
5
982
Vastaukset
- Seuralainen2
Minkä ikäistä seuraa haet ja mitä sukupuolta?Olen itse mies puolinen ja lenkki yms seura kiinnostais!
- Juze85
Moi! oon 25 v lappeenrantalainen jätkä ja myöskin etsin uusia kavereita juurikin mm. lenkille. Eli jos vielä oot seuran tarpeessa niin laita viestiä [email protected]. :)
- tilpz
Kivempi ois pistellä sähköpostii tai jotai mut et mittään osotetta sitten pistäny :D
Miusta sais aina välistä seuraa leffaan ja kaffelle ja näin, shoppailuita myöten (tyttöjuttuja, jee).
Oon 22v naispuolinen henkilö, enkä asu Imatralla mutta aina sinne pääsee ku siltä tuntuu ;D Oon myöskin opiskelija.
Miul voi laittaa postia osoitteeseen [email protected] - Anonyymi
Saako mistä maksullista naista imatralla
- Anonyymi
Maksullista jos sais eestä ja takkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2497561Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1413979Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1182227Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261657- 471520
- 331402
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421214Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8963Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23948