Paritalo on asunnoista ihmeellisin. Kaksi omakotitaloa isketty yhteen, aivan järjetön viritys. Kuka on keksinyt ja kuka pösilö sellaisen ostaa?!
Mitä järkeä PARITALOSSA?
8
752
Vastaukset
- määrittely asiasta
Paritalo ei ole kaksi yhdistettyä omakotitaloa, vaan katkottu pätkä rivitaloa.
- kaavoihin kangistunu
kyseessä on henkilö joka rakentaa paritalon ja maksattaa kustannukset sillä toisella puoliskolla joka eksyy siihen asumaan. Sitten kun se on saatu nalkkiin ja rahat pois, niin ruvetaan häiriköimään ja kun se myy asunnon niin se ostetaan siltä pois pilakka hinnalla.
- naapuriin
Niin se kannattaa tehdä, ei ketään tuntematonta.
- hyvä naapuri
rakentaa 2 taloa kuin 1.
Myös varainsiirtovero on halvempi.
Paska naapuri voi sitten pilata senkin ilon.- Väärä termi
tuo "talo". Oikea olisi yhdessä talossa kaksi asuntoa....
- oikeassa...
Paritalo on kyllä aivan helvetin tyhmä keksintö. Ainoa plussapuoli mitä mieleen tulee on, että kun asunnot ovat yhdestä seinästä kiinni toisissaan, niin lämmityskulut saattavat olla hiukan alhaisemmat kuin silloin, kun asunnot ovat erillään. Mutta kaiketi noita paritaloja tehdään sen takia, että rakennuskustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat kuin kahden erillisen talon rakentamisessa ja kun tonttimaa on kallista, niin kaksi erillistä omakotitaloa vaatisi enemmän tilaa. Anyway, minä en moiseen muuttaisi ikinä.
- kommentoisin
No ainakin meidän paritalo on osa taloyhtiötä. Asumismuoto ei siis eroa rivitalosta mitenkään, mutta pihamaa on isompi ja muutenkin on vähän väljempää.
- Kkkkkk....
... talot on kytketty toisiinsa. Onhan näitä erillistaloyhtiöitä nykyään.
Mutta - Aina on helpompi ja edullisempi tehdä 2 taloa kytkettynä kuin erikseen: 1 fyysinen vesiliittymä, 1 fyysinen sähköliittymä, 1 tekninen tila, perustus on simppelimpi, ulkoseinissä säästetään kuten katteissa ja viemäröinneissä. Tekijälle paritalo on helppo mutta toisaalta lähes yhtä helpolla päästään kun rakennetaan 2 erillistä taloa 1 m päähän toisistaan ja tällöinkin voidaan tehdä kylkeen yhtisiä tiloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265