Nyt on Konalasta järjestetty 45 neliöinen kämppä. Vain kämppis puuttuu. Asunnon pohja on hyvä ja keittiö ja vessa jne ovat käytävällä ja sitten on kaksi huonetta. Asunto on juuri remontoitu ja rauhallisella paikalla. Liikenne ei häiritse.
Olen 25v opiskelija joskin vietän suurimman osan ajasta koneen ääressä opiskellen ja tehden sivu busineksia. Asuntoon tulee 100 megan netti. En kuitenkaan roiku öitä koneella.
Lisätiedot e-makkonen @ trashmail.net
Vuokra neuvoteltavissa noin 200e/kk tasoa.
Kämppis Hki
4
437
Vastaukset
- uivakarhu
Hei,
Olen 27-vuotias ranskalainen mies ja etsin huonetta kimppakämpästä Helsingin mahdollisimman pian. Olen jo asunut yli 2 vuotta Suomessa joten puhun hyvin suomea. Luonteeltani olen rauhallinen, mukava, utelias, joustava, luotettava, olen sisti ja järjestetty mies. Päivällä käyn töissä, liikun melkein vain pyörällä vapaa-ajalla harrastan ulkoilua ja pyöräilyä, kuuntelen musiikkia tai luen sarjakuvia, käyn paritanssi kurssilla, hoitaisin mielellään palstasta jo minulla olisi. En tupakoi eikä minulla ole lemmikkiä. Kimppakämpissä asumisesta on kokemusta Ranskassa. Toivon kämpästä että voi viettää yhteisaikaa vaikapa laitamalla ruokaa mutta myös se että jokaisella voi olla joskus oma rauhassa.
En puhu vielä sujuvasti puhelimeseen mutta soita silti tai lähetä viesti jos olet kiinnostunut, vastaan mielellään kysymyksiin!!!
Puh: 045 312-1983
Sähköposti: [email protected]
T. Yann - E-makkonen
Tuossahan nuo pari tärkeää asiaa onkin jo otsikossa. Alakerran asukkaat valitettavasti tupakoi ja hajua tulee välillä parvekkeen ovesta.
- E-makkonen
Pari viestiä tullut vasta. Ilmoitus on edelleen voimassa.
- minetys
Onko sähköpstissa vikaa, en saanut viesti tulemaan läpi. Voisitko soitella 044-3847842 kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788