Kämppis Hki

E-makkonen

Nyt on Konalasta järjestetty 45 neliöinen kämppä. Vain kämppis puuttuu. Asunnon pohja on hyvä ja keittiö ja vessa jne ovat käytävällä ja sitten on kaksi huonetta. Asunto on juuri remontoitu ja rauhallisella paikalla. Liikenne ei häiritse.

Olen 25v opiskelija joskin vietän suurimman osan ajasta koneen ääressä opiskellen ja tehden sivu busineksia. Asuntoon tulee 100 megan netti. En kuitenkaan roiku öitä koneella.

Lisätiedot e-makkonen @ trashmail.net

Vuokra neuvoteltavissa noin 200e/kk tasoa.

4

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uivakarhu

Hei,

Olen 27-vuotias ranskalainen mies ja etsin huonetta kimppakämpästä Helsingin mahdollisimman pian. Olen jo asunut yli 2 vuotta Suomessa joten puhun hyvin suomea. Luonteeltani olen rauhallinen, mukava, utelias, joustava, luotettava, olen sisti ja järjestetty mies. Päivällä käyn töissä, liikun melkein vain pyörällä vapaa-ajalla harrastan ulkoilua ja pyöräilyä, kuuntelen musiikkia tai luen sarjakuvia, käyn paritanssi kurssilla, hoitaisin mielellään palstasta jo minulla olisi. En tupakoi eikä minulla ole lemmikkiä. Kimppakämpissä asumisesta on kokemusta Ranskassa. Toivon kämpästä että voi viettää yhteisaikaa vaikapa laitamalla ruokaa mutta myös se että jokaisella voi olla joskus oma rauhassa.

En puhu vielä sujuvasti puhelimeseen mutta soita silti tai lähetä viesti jos olet kiinnostunut, vastaan mielellään kysymyksiin!!!

Puh: 045 312-1983
      Sähköposti: [email protected]

T. Yann

• E-makkonen

Tuossahan nuo pari tärkeää asiaa onkin jo otsikossa. Alakerran asukkaat valitettavasti tupakoi ja hajua tulee välillä parvekkeen ovesta.

• E-makkonen

Pari viestiä tullut vasta. Ilmoitus on edelleen voimassa.

• minetys

Onko sähköpstissa vikaa, en saanut viesti tulemaan läpi. Voisitko soitella 044-3847842 kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      174
      2037
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1479
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1172
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1066
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      993
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      898
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      96
      854
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      815
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      775
    Aihe