Kämppis Hki

E-makkonen

Nyt on Konalasta järjestetty 45 neliöinen kämppä. Vain kämppis puuttuu. Asunnon pohja on hyvä ja keittiö ja vessa jne ovat käytävällä ja sitten on kaksi huonetta. Asunto on juuri remontoitu ja rauhallisella paikalla. Liikenne ei häiritse.

Olen 25v opiskelija joskin vietän suurimman osan ajasta koneen ääressä opiskellen ja tehden sivu busineksia. Asuntoon tulee 100 megan netti. En kuitenkaan roiku öitä koneella.

Lisätiedot e-makkonen @ trashmail.net

Vuokra neuvoteltavissa noin 200e/kk tasoa.

4

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uivakarhu

Hei,

Olen 27-vuotias ranskalainen mies ja etsin huonetta kimppakämpästä Helsingin mahdollisimman pian. Olen jo asunut yli 2 vuotta Suomessa joten puhun hyvin suomea. Luonteeltani olen rauhallinen, mukava, utelias, joustava, luotettava, olen sisti ja järjestetty mies. Päivällä käyn töissä, liikun melkein vain pyörällä vapaa-ajalla harrastan ulkoilua ja pyöräilyä, kuuntelen musiikkia tai luen sarjakuvia, käyn paritanssi kurssilla, hoitaisin mielellään palstasta jo minulla olisi. En tupakoi eikä minulla ole lemmikkiä. Kimppakämpissä asumisesta on kokemusta Ranskassa. Toivon kämpästä että voi viettää yhteisaikaa vaikapa laitamalla ruokaa mutta myös se että jokaisella voi olla joskus oma rauhassa.

En puhu vielä sujuvasti puhelimeseen mutta soita silti tai lähetä viesti jos olet kiinnostunut, vastaan mielellään kysymyksiin!!!

Puh: 045 312-1983
      Sähköposti: [email protected]

T. Yann

• E-makkonen

Tuossahan nuo pari tärkeää asiaa onkin jo otsikossa. Alakerran asukkaat valitettavasti tupakoi ja hajua tulee välillä parvekkeen ovesta.

• E-makkonen

Pari viestiä tullut vasta. Ilmoitus on edelleen voimassa.

• minetys

Onko sähköpstissa vikaa, en saanut viesti tulemaan läpi. Voisitko soitella 044-3847842 kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      260
      9760
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      178
      5503
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      156
      5129
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      69
      4790
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2359
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2209
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      302
      1838
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90
      1547
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21