Hei,
viime kesänä tarjoutui hieno mahdollisuus päästä kuvaamaan karhuja, kuvat löydät osoitteesta:
http://www.rapik.com/photo/thumbnails.php?search=karhu&submit=Hae&album=search&title=on&newer_than=&caption=on&older_than=&keywords=on&type=AND
(www.rapik.com/photo
Karhuja
6
974
Vastaukset
- 8+7=????
Eikö näitä karhukuvia ole netti pullollaan!!!!! En kiellä, etteikö se olisi ollut sinulle mahtava komus, mutta olisko niitä kuitenkaan tarvinnut muille "näyttää"????
- 1+1=2
no miks ei??? Ei siinä mitään väärää jos jakaa kokemuksia ja kuvia. Hyviä kuvia on! Jatka sami samaan malliin!!
- Marmelaid
Hienoja kuvia, vaan kuvat kaipaavat tekstillistä kerrontaa esimerkiksi siitä missä ne on otettu. Kuvasutilanteeta jokunen sananen ja jos reissussa oli jokin kohokohta tai vaikka kommellus, niin näimä saisivat paljon lisäarvoa.
- kuvailija01
Olen sitä mieltä että kivoja ovat!
Joku sanoo että netti on karhuja "pullollaan" mutta omat kuvat on aina elämys.
Kuvaan itse paljon ja kun tulee kaunis päivänkakkara-kuva jonka ikuistan niin se on vaan uniikki minulle!- muuta väittänytkään
En vaan ymmärä ihmisten tarvetta lähetellä kuvia nettiin näytille!
- Itärajalta
Näillä järjestetyillä "kuvausmahdollisuuksilla" totutetaan karhut väärällä tavalla ihmisiin. Jo nyt niitä pyöri liiankin kanssa pihapiirien tuntumissa. Karhu on villi suurpeto, seurauksena on ennen pitkää lisää hankaluuksia ja ongelmia. Jättäkää kuvaamiset ja rahojen kantaminen vastuuttomaan bisnekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147