Hei,
viime kesänä tarjoutui hieno mahdollisuus päästä kuvaamaan karhuja, kuvat löydät osoitteesta:
http://www.rapik.com/photo/thumbnails.php?search=karhu&submit=Hae&album=search&title=on&newer_than=&caption=on&older_than=&keywords=on&type=AND
(www.rapik.com/photo
Karhuja
6
1003
Vastaukset
- 8+7=????
Eikö näitä karhukuvia ole netti pullollaan!!!!! En kiellä, etteikö se olisi ollut sinulle mahtava komus, mutta olisko niitä kuitenkaan tarvinnut muille "näyttää"????
- 1+1=2
no miks ei??? Ei siinä mitään väärää jos jakaa kokemuksia ja kuvia. Hyviä kuvia on! Jatka sami samaan malliin!!
- Marmelaid
Hienoja kuvia, vaan kuvat kaipaavat tekstillistä kerrontaa esimerkiksi siitä missä ne on otettu. Kuvasutilanteeta jokunen sananen ja jos reissussa oli jokin kohokohta tai vaikka kommellus, niin näimä saisivat paljon lisäarvoa.
- kuvailija01
Olen sitä mieltä että kivoja ovat!
Joku sanoo että netti on karhuja "pullollaan" mutta omat kuvat on aina elämys.
Kuvaan itse paljon ja kun tulee kaunis päivänkakkara-kuva jonka ikuistan niin se on vaan uniikki minulle!- muuta väittänytkään
En vaan ymmärä ihmisten tarvetta lähetellä kuvia nettiin näytille!
- Itärajalta
Näillä järjestetyillä "kuvausmahdollisuuksilla" totutetaan karhut väärällä tavalla ihmisiin. Jo nyt niitä pyöri liiankin kanssa pihapiirien tuntumissa. Karhu on villi suurpeto, seurauksena on ennen pitkää lisää hankaluuksia ja ongelmia. Jättäkää kuvaamiset ja rahojen kantaminen vastuuttomaan bisnekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716