Hei!
Aloitamme uusien Minä-profiilien käyttöönoton tiistaina 24.8.
Galleria suljetaan 24.8 klo 16 ja tietojen siirto Minä-profiileihin aloitetaan. Uudet Minä-profiilit pyrimme avaamaan käyttäjillemme mahdollisimman pian tietojen siirron jälkeen, keskiviikon 25.8 aikana.
Tarkemmin Minä-profiilien käyttöönotosta tiedotamme tiistain 24.8 aikana.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24:n Ylläpito
Uusien Minä-profiilien käyttöönotto alkaa
9
623
Vastaukset
- Enir! 0
Muistakaakin tiedoittaa. Olette laimilyönyt jopa Palaute-lomakkeella lähetettyjen asiakas-kysymyksiin vastaamisen.
- joo jooo
Koittakaa siellä ylläpidossa ensin korjata entiset mokat, ennekuin luotte uusia.
Ette ole vastanneet käyttäjien vaatimuksiin vaikka useat ovat ehdottaneet ja toivoneet keskustelujen selkeyttämistä. - Joku moka taas..
Filtterinne tähdittää jopa natsi sanan kirosanana normaalissa keskustelussa, kyseisistä todella olemassa olleista ja vielä nykyisinkin olemassa olevista ihmisistä ja aatteestaa ei saisi siis keskustella, koska se on kiroilua ;-)
http://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Natsikortti&oldid=5167059 - Viimeinen pisara
Yllätys, yllätys!!! Posti lakkasi samalla taas toimimasta! Kirjautumisen jälkeen latautuu pelkät framen, mutta java jää jumiin.
Juhannuksenä ei tietysti ole ketään edes päivystämässä........
Voistitteko kerrankin tehdä edes yhden muutoksen niin ettei homma leviä käsistä? Ei taida onnistua? - Viimeinen pisara 2
Tarkennuksena edelliseen. Ei toimi Firefox5.0, mutta IE9 näyttää vielä toimivan. Käyttis päivitetty Vista.
Miksi profiili ei aktivoidu ?
Miksi päivitys ei onnistu?, Textin ja tiedon saa muutetua, mutta kun painaa: tallenna nappia muuttuu se ruskeeksi ja mitään ei tapahdu.
miksi kaikkien pitää muuttua ja uudistua kun mihinkään ei sitten pääse niinkuin chat esim
- SoleCon
Samaa mieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2715920Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651939- 1801740
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561067Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71036Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41961RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49931Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288922