amatsonit

luopuminen

Olen kaupannut nätä amatsoneja sekä neitokakadua eläinrakkaalle ihmiselle.pitovaikeuksien vuoksi joudun luopumaan.eli,joudun viemään ne eläinkauppaan..ehkä ne sieltä löytää hyvän kodin,sitä toivon.!!

15

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähän amatsoneja sulla olisi kaupan? Kiinnostunut olisin...

      • hoid

        siniotsa pariskunta ja neitokakadu....


      • hoid kirjoitti:

        siniotsa pariskunta ja neitokakadu....

        Minkä ikäinen pari? Onko kesyjä vai villejä? Mistä olet ne hankkinut? Onko papereita? Renkaat?
        Ovatko dna-testattuja? Noin hinta?
        voipi vastata vaikka sähköpostiin tai tähän ketjuun...


      • 2+?
        kuningaspyton kirjoitti:

        Minkä ikäinen pari? Onko kesyjä vai villejä? Mistä olet ne hankkinut? Onko papereita? Renkaat?
        Ovatko dna-testattuja? Noin hinta?
        voipi vastata vaikka sähköpostiin tai tähän ketjuun...

        kaikki linnut on erittäin kesyjä,,siniotsapariskunta on n,,16v,ja neitokakadu n,8v,...siniotsa naaras puhuu enempi kun uros,viihtyvät kaikki yhdessä mutta ovat paljon vapaana,niillä on iso häkki koska eihän niitä voi jättää irti kun lähtee johonkin.on rengastetut,ei papereita,ei dna-testejä...ne on ostettu Jyväskylästä,olivat melko nuoria ja lopetusuhan alla,poikamme osti ne ,oli opiskelemassa siellä,hän lähti sitten vaihto oppilaaksi ulkomaille ja meillä kotona ne olleet sitten 90-luvun alusta..onhan niihin kiintynyt,kun ne on niin ihania.naaras on alma ja uros on velho,,neitokakadu on topi..nyt sitten ollaan kateltu niille kotia.olemme pitäneet mökillä mukana ja päästetty "jalottelemaan",ajattelin että nyt ne lähti,mutta ei,kun kutsuin niin sieltähän ne liiteli takasin,,ne tuntee hoitajan ja tottelevat./en oikeastaan nyt osaa muuta tässä selittää,kysele jos tulee sinulle jotakin mieleen,.


      • kuningaspyton2
        2+? kirjoitti:

        kaikki linnut on erittäin kesyjä,,siniotsapariskunta on n,,16v,ja neitokakadu n,8v,...siniotsa naaras puhuu enempi kun uros,viihtyvät kaikki yhdessä mutta ovat paljon vapaana,niillä on iso häkki koska eihän niitä voi jättää irti kun lähtee johonkin.on rengastetut,ei papereita,ei dna-testejä...ne on ostettu Jyväskylästä,olivat melko nuoria ja lopetusuhan alla,poikamme osti ne ,oli opiskelemassa siellä,hän lähti sitten vaihto oppilaaksi ulkomaille ja meillä kotona ne olleet sitten 90-luvun alusta..onhan niihin kiintynyt,kun ne on niin ihania.naaras on alma ja uros on velho,,neitokakadu on topi..nyt sitten ollaan kateltu niille kotia.olemme pitäneet mökillä mukana ja päästetty "jalottelemaan",ajattelin että nyt ne lähti,mutta ei,kun kutsuin niin sieltähän ne liiteli takasin,,ne tuntee hoitajan ja tottelevat./en oikeastaan nyt osaa muuta tässä selittää,kysele jos tulee sinulle jotakin mieleen,.

        Ovatko ne pesineet vai mistä tiedätte että ne on koiras ja naaras? Ovatko keväisin kovinkin äreitä ja pesintävietisiä kuten siniotsat usein ovat?
        Entäpä millaista hintaa olet ajatellut ja tuleeko mukaan häkki ja jos niin minkä kokoinen?


      • ssl7
        kuningaspyton2 kirjoitti:

        Ovatko ne pesineet vai mistä tiedätte että ne on koiras ja naaras? Ovatko keväisin kovinkin äreitä ja pesintävietisiä kuten siniotsat usein ovat?
        Entäpä millaista hintaa olet ajatellut ja tuleeko mukaan häkki ja jos niin minkä kokoinen?

        naaraalla ja koiraalla hivenen väri eroja,myös pieni kokoero,myös käyttäytymisero...mutta sen olen pannut merkille,että jos neitokakadu on samassa häkissä niin jos ne sen naaraspuolen kanssa "puhdistavat"toisiaan niin koiras on mustasukkanen ja äreä,pudottaa neitsikan orrelta alas.(neitsikka on tästä päätellen koiras)ja sekin että jos naaraalle antaa ensin viinirypäleen(tai mitä vaan niitten herkkua)niin koiras tulee ja nappaa sen pois,mutta periaate on että saavat kukin omansa,kylläsen tietää että ne on eri sukupuolta,,.jos niitä joutuu,ja joutuuhan sitä joskun kovistelemaan niin ne vastaa yhtä äreästi..!!! häkki on teetetetty,,100x18x160,,8-san sentin maavara,,rullien päällä,aluslevy on helppo puhdistaa.kirkkaat pleksit 3-mella sivulla mutta ne on otettu pois,vaan yhdellä sivulla on..ne on helppo laittaa paikalleen..siisti häkki...olen pitänyt hintana,,kaikki yhteensä,,2.300


      • ssl7 kirjoitti:

        naaraalla ja koiraalla hivenen väri eroja,myös pieni kokoero,myös käyttäytymisero...mutta sen olen pannut merkille,että jos neitokakadu on samassa häkissä niin jos ne sen naaraspuolen kanssa "puhdistavat"toisiaan niin koiras on mustasukkanen ja äreä,pudottaa neitsikan orrelta alas.(neitsikka on tästä päätellen koiras)ja sekin että jos naaraalle antaa ensin viinirypäleen(tai mitä vaan niitten herkkua)niin koiras tulee ja nappaa sen pois,mutta periaate on että saavat kukin omansa,kylläsen tietää että ne on eri sukupuolta,,.jos niitä joutuu,ja joutuuhan sitä joskun kovistelemaan niin ne vastaa yhtä äreästi..!!! häkki on teetetetty,,100x18x160,,8-san sentin maavara,,rullien päällä,aluslevy on helppo puhdistaa.kirkkaat pleksit 3-mella sivulla mutta ne on otettu pois,vaan yhdellä sivulla on..ne on helppo laittaa paikalleen..siisti häkki...olen pitänyt hintana,,kaikki yhteensä,,2.300

        kova on hinta mutta kiitos tiedoista kuitenkin :) Toivottavasti löytyy koti.


      • ei leikkiin...
        kuningaspyton kirjoitti:

        kova on hinta mutta kiitos tiedoista kuitenkin :) Toivottavasti löytyy koti.

        Kiitos sinulle,,Amatsonit on vähän arvokkaampia kuin esimm,pikku tipuset...lapsiperheeseen olisi jo menneet muttakun nää ei ole oikeastaan tarkotettu lasten "leikkikaluksi",,
        meillä nää linnut on tottuneet vain aikuisiin,,minä toivon että näille löytyy hyvä koti,,koska nää on niin ihania,ja onhan niihin kiintynyt,mutta nyt on tilanne että joutuu luopumaan...


      • kuningaspyton2
        ei leikkiin... kirjoitti:

        Kiitos sinulle,,Amatsonit on vähän arvokkaampia kuin esimm,pikku tipuset...lapsiperheeseen olisi jo menneet muttakun nää ei ole oikeastaan tarkotettu lasten "leikkikaluksi",,
        meillä nää linnut on tottuneet vain aikuisiin,,minä toivon että näille löytyy hyvä koti,,koska nää on niin ihania,ja onhan niihin kiintynyt,mutta nyt on tilanne että joutuu luopumaan...

        tiedän kyllä amatsonien hinnan ja niistä aika tavalla muutenkin. Itselläni yksi amatsoni onkin ja yksi pienempi papukaija. Mutta kuitenkin onnea uuden kodin etsintään. :)


      • ttiityyy
        kuningaspyton2 kirjoitti:

        tiedän kyllä amatsonien hinnan ja niistä aika tavalla muutenkin. Itselläni yksi amatsoni onkin ja yksi pienempi papukaija. Mutta kuitenkin onnea uuden kodin etsintään. :)

        Kiitos,,sinulle kaikkea hyvää ja kiitos kun olit kiinnostunut ja kirjottelit,,varmaan moni luki tämän ja tietää ettei lemmikki ole LEIKKIKALU,.


      • Linnukas
        ttiityyy kirjoitti:

        Kiitos,,sinulle kaikkea hyvää ja kiitos kun olit kiinnostunut ja kirjottelit,,varmaan moni luki tämän ja tietää ettei lemmikki ole LEIKKIKALU,.

        Aika kovaa hintaa pyydät kyllä. Linnuilla on selvästi jo ikää aika paljon. 8 vuotias neitokakadukaan ei enää aivan nuori ole. Niitä saa jopa 80 eurolla ihan nuorina.

        Kannattaa hieman neuvotella hinnasta, mikäli muuten löydät sopivan kodin niille. Ja ehkä noita amatsoneja ei kannata ihan uroksena ja naaraana myydä nimittäin ei tuo käytös vielä kerro luotettavasti siitä mitä sukupuolta ne oikeesti ovat.

        Onnea kodin etsinnälle!


      • kolmen,koti,,
        Linnukas kirjoitti:

        Aika kovaa hintaa pyydät kyllä. Linnuilla on selvästi jo ikää aika paljon. 8 vuotias neitokakadukaan ei enää aivan nuori ole. Niitä saa jopa 80 eurolla ihan nuorina.

        Kannattaa hieman neuvotella hinnasta, mikäli muuten löydät sopivan kodin niille. Ja ehkä noita amatsoneja ei kannata ihan uroksena ja naaraana myydä nimittäin ei tuo käytös vielä kerro luotettavasti siitä mitä sukupuolta ne oikeesti ovat.

        Onnea kodin etsinnälle!

        amatsonit ovat pitkäikäsiä,mikäli ei tuu mitään sairauksia tai jotain muuta.hyvässä kodissa olleille linnuille ja hyvin hoidetuista lemmikeistä,on sutkoht kohtuu hinta ,kaikkineen.


      • viliville
        kolmen,koti,, kirjoitti:

        amatsonit ovat pitkäikäsiä,mikäli ei tuu mitään sairauksia tai jotain muuta.hyvässä kodissa olleille linnuille ja hyvin hoidetuista lemmikeistä,on sutkoht kohtuu hinta ,kaikkineen.

        mullakin on amatsoneja ja tiedän että ne maksaa,kävin kattomassa uhdessä paikassa niin olihan ne linnut vähän "kärsineen"näköisiä,näkee sen linnuista miten on pidetty ja huolehdittu.jos olisin ostamassa niin tinkisin tasarahaan muttakun mulla on jo kiintiö täysi.


      • tykkääjä
        viliville kirjoitti:

        mullakin on amatsoneja ja tiedän että ne maksaa,kävin kattomassa uhdessä paikassa niin olihan ne linnut vähän "kärsineen"näköisiä,näkee sen linnuista miten on pidetty ja huolehdittu.jos olisin ostamassa niin tinkisin tasarahaan muttakun mulla on jo kiintiö täysi.

        mihin hintaan olisit valmis myymään.kaikki tarvikkeet samaan pakettiin.


      • almvelh
        tykkääjä kirjoitti:

        mihin hintaan olisit valmis myymään.kaikki tarvikkeet samaan pakettiin.

        häkki on todella hyvä,,ja lintuja pidetty hyvin,,myyn tasarahalla,.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe