VIP Lemmikit 10 28.-29.8.2010 Hyvinkään Wanhalla Villatehtaalla
Tapahtuman tarkoitus on edistää lemmikkieläinharrastusta ja tuoda yleisölle esille erilaisia lemmikkejä omistajien esittelemänä ja myös eri harrastusvaihtoehtoja lemmikkien kanssa.
Järjestyksessä toisen tapahtuman ohjelmassa on mm. koiratanssiesityksiä, kissojen match-show, kotikissanäyttely, koirien pikajuoksukilpailu, kissa-agilityä, kaninäyttely ja kaniestejuoksua sekä hamsterinäyttely.
Esiteltäviä eläimiä on tällä hetkellä ilmoitettuna koiria, kissoja, preeriakoiria, haisunäätiä, jättiläiskaneja, papukaijoja, iguaani, kilpikonnia, käärmeitä mm. kuningasboa, jonka kanssa rohkeat voivat valokuvauttaa itsensä.
Lisäksi tapahtumassa on lemmikkiaiheeseen liittyviä info- sekä myyntipöytiä, joista voi shoppailla ruokaa, leluja, lemmikkitarvikkeita ym.
Paikalla on myös kahvio sekä makkaraa paistuu ulkotiloissa nälkäisille ja makean
http://kotisivukone.fi/files/vipet.kotisivukone.com/vip_lemmikit_10_aikataulut_netti.pdf
lemmikkitapahtuma,hyvinkää
viplemmikkitapahtuma
3
404
Vastaukset 3
- martsuuuu
Kiva mutta missä toi on toi paikka?
- 4+19
keskellä hyvinkäätä
- ...
4+19 kirjoitti:
keskellä hyvinkäätä
olisikova sana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459