Naurettavaa

epäonnea

Niin kun eräällä läheisellä ystävälläni on todella huonoa tuuria jokaisessa tilanteessa aivan tavallisessa elämässä. Tässä joitakin esimerkkejä jotka eivät millään voi olla sattumia yhden ihmisen kohdalla jatkuvasti...

Luottokortti jolla maksaa päivittäiset ostokset kassalla niin joutuu laittamaan kaksi tai kolme kertaa uudestaan siihen näppäily laitteeseen koska kassa sanoo ettei se ottanut sama juttu myös bensa-automaatilla no sitten huomaa kun kotona katsoo netistä omaa pankkitiliä niin onpa sittenkin se ottanut rahaa tililtä ja vieläpä kaksi kertaa, vaikka kassa tai automaatti sanoi ettei se hyväksynyt korttia ekalla kerralla, no tästä alkaa kova rahojen takaisin pyyntö ruljanssi.

Toinen esimerkki kun tilaa jotain jostain luotettavasta tunnetusta vekkokaupasta niin tuote ei tule lainkaan vaan häviää matkalla, vaikka tuote on maksettu etukäteen tai sitten tulee viallinen maanantai kappale jonka joutuu lähettää takas. Jälleen kovat rahojen takaisin pyyntö ruljanssit.

Kolmas esimerkki on se, että kun jotain on saamassa kerranki elämässä niin lakia muutetaan sillälailla, että itse jää iän tms. puolesta sen ulkopuolelle ja näin jää ilman.

No neljäs esimerkki vielä aina kun päättää ostaa jonku tuotteen jonka halpenemista on odottanut kuukausi tai jopa vuosi tollkulla niin seuraavana päivänä samanlaisesta tuotteesta tulee vielä parempi huipputarjous kun itse on tuotteen kerinnyt jo ostaa. Jos päättää ostaa osakkeita niin osakekurssit ovat laskussa niin kauan kuin on itse mukana pörssissä ja kumma kyllä kun ei ole enää rahaa osakeissa niin kurssit lähtee heti nouseen.

Tämä oli vain pieni murto-osa epäonnisesta elämästä. Mistä se kaikki johtuu? vaikka tekee niin oikein kuin vain pystyy.

3

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirochka

      Et ole ilmeisestikään mikään Hannu Hanhi. Huonoa tuuria

      • luomumimmi

        en päässyt ansiosidonnaiselle, kun sain palkkatuen ja työajaksi lasketaan vain 2,5 kk vaikka on hommissaa 5 kk. Se tietää, etten ikinä pääse ansiosidonnaiselle vaan olen työmarkkiantuoella, harkinnanvarainen, ei ukkokaan voi ottaa kuin osa-aikaista. Oltiin aviossa 4 v ja sitten ukko alkoi ryyppäämään ja tahti senkun kovenee( juonut jo 5 v). Onneksi ei ole pentuja! Ostettiin pakettiauto, Siitä hajosi etunivel, kardaani putosi tielle, lämmityslaite rikkoontui, kaasu hirtti kiinni, moottori aikoi huohottaa, ( 2 vuoden aikaan) Seuraava peli on toiminut. (kopu kopu). Eläke-ikä karkaa käsistä ja nivelet alkaa kropasta kulua niin että varpaita särkee ja käsileikkaus odottaa, mitenkäbn siinäkin käy. Hammas, ilmeisesti se terve viereinen, juurihoidetiin ja nyt on yhden hampipeikon tilalta kaksi ikeniä vasaroimassa. Ostettiin traktori. Viikon sisällä alkoi pensatankki vuotaa, peräkärrystä puhkesi rengas, mönkijä on saamassa uutta starttia ja skootterista, jota tarviin työmatkoilla ensin hirtti kaasu kiinni, sitten loppui käynti kokonaan ja oli ventiilit pantava uusiksi. ja koirallakin on sydämen ja kilpirauhasen vajaatoiminta ja kissasta kasvoi tapetit kynsivä riiviö. Mikähän mut on kironnut.


      • Catwoman.
        luomumimmi kirjoitti:

        en päässyt ansiosidonnaiselle, kun sain palkkatuen ja työajaksi lasketaan vain 2,5 kk vaikka on hommissaa 5 kk. Se tietää, etten ikinä pääse ansiosidonnaiselle vaan olen työmarkkiantuoella, harkinnanvarainen, ei ukkokaan voi ottaa kuin osa-aikaista. Oltiin aviossa 4 v ja sitten ukko alkoi ryyppäämään ja tahti senkun kovenee( juonut jo 5 v). Onneksi ei ole pentuja! Ostettiin pakettiauto, Siitä hajosi etunivel, kardaani putosi tielle, lämmityslaite rikkoontui, kaasu hirtti kiinni, moottori aikoi huohottaa, ( 2 vuoden aikaan) Seuraava peli on toiminut. (kopu kopu). Eläke-ikä karkaa käsistä ja nivelet alkaa kropasta kulua niin että varpaita särkee ja käsileikkaus odottaa, mitenkäbn siinäkin käy. Hammas, ilmeisesti se terve viereinen, juurihoidetiin ja nyt on yhden hampipeikon tilalta kaksi ikeniä vasaroimassa. Ostettiin traktori. Viikon sisällä alkoi pensatankki vuotaa, peräkärrystä puhkesi rengas, mönkijä on saamassa uutta starttia ja skootterista, jota tarviin työmatkoilla ensin hirtti kaasu kiinni, sitten loppui käynti kokonaan ja oli ventiilit pantava uusiksi. ja koirallakin on sydämen ja kilpirauhasen vajaatoiminta ja kissasta kasvoi tapetit kynsivä riiviö. Mikähän mut on kironnut.

        Tapetit kynsivään kissaan auttaa yleensä että on sellaisia raapimapuita elikkäs -telineitä. Mutta ehkä teillä jo nämä onkin.

        Toinen kissaa rauhoittava juttu on kissakaveri jota retuuttaa ja jonka kanssa riehua. Jää omaisuus hivenen enempi rauhaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe