elikkäs mulla on käytössä tämä 3.6 meganen mokkula (joka todellisuudessa on around 0.7 megaa hyi hävetkää) niin meinaa mennä totaalisesti järki tämän kans, yhteys kuolee 5 minuutin välein ja joudun katkaisemaan yhteyden ja yhdistämään uudelleen, erittäin v*ttumaista kun esim messenger heittää pihalle. ja tuo viive on aivan järetön, 200-450 millisekuntia, latausnopeus oikeasti hävettää jos kaveri on vieressä kattomassa, esimerkiksi google.fi avautuu 10 sekunnissa päivällä, illalla saattaa mennä jopa 30 sekuntia....tosiaan tuo nopeus on yleensä illalla sen alle 0.3 megaa ja päivällä 0.7 tienoilla, yöllä 3 aikaan se on sitten jo melkeen normaali tasolla ja nopeus yltää yli megan...ja nyt kysymys 1. mistä ne saa sen 3.6 megaa? 2. onko ratkasua tuohon turhaan yhteyden katkeilemiseen ja 3. paraneeko vaihtamalla? onko mokkulaa joka oikeasti toimisi? (ja turhaa ehotella kiinteetä ku kämpässä on 1 puhelinpistoke joka on jo käytössä)
kiitos ja anteeksi että olen olemassa
soneran 3.6 megan mokkula
6
437
Vastaukset
- rvQZEIBDUI
Langaton LAAAAJAkaista nyt vain on sellainen. Joskus jossain toimii. Toisinaan sitten taas ei. Opettele vain elämään sen kanssa.
- )))))))))))(((((((((
pakkokait se sitte on vaikkei se miellyttävältä ajatukselta tunnu :P
- ddrtfg
Laita mokkula kannettavaan ja sitten otat sen autoon ja ajat semmosen linkkimaston lähelle(200-500m) jossa on 3G ja hdspa ja sitte mene johki nopeuslaskuriin ja kappas, 3,6 megaa toteutuu.
kesällä 2009 hankittu "jopa 3,6 Mbit/s" langaton laajakaista (Huawei E230) latasi huhtikuussa Ison Omenan ostarilla (Soneramyymälä, kirjasto) 5,5 Mbit/s, kotona alle puolen kilsan päässä jotain 0,1 Mbit/s
Alunperin latausnopeus oli vakaa 2,1 Mbit/s mutta systeemi sekosi tukiasemia lisättäessä. Piti vaihdella paikkaa eri puolilla taloa ja MDMA:lla etsiä kulloinkin toimivin sijoitus
- VITTUUNTUNUMIELI
Juuh. Mullakin on toi 3 megan mokkula ja on aivan naurettavan hidas. Esim elokuvan lataukseen menee noin 10-50VIIKKOA! ;S kunnon lagivat paskat
- Mjölder
Koita ostaa sihe kiinteeseen sellanen pää et se haarautuu ja kappas vaan yhestä tuleekin kaksi reikää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683