Hieno paikka, oltiin Hiltonissa hintaan 55 euroa/huone/yö. Sikahalpa ja aamiaiset kuului mukaan.
Hotelli ei mikään superhieno enää, mutta asiallinen kuitenkin. Kuitenkin mielestäni toi Lux on kyl hieno
ja ystävällinen paikka. Nähtävyyksiä on ja mielellään enemmänkin aikaa tuolla viihtyisi. Kolme muuta yötä
oltiin Luxemburgin pikku-Sveitsin alueella Beaufortissa, pikku 1300 asukkaan kylässä ja sekin oli aikas
idyllinen paikka.
Plussia Luxista tosiaan löytyy toi ystävällisyys ja esim. bensan edullinen hintataso. Ehdottomasti uudelleen, sydän jäi tonne!
olin juuri visiitillä
2
2103
Vastaukset
Itse voin kanssa Luxembourgia suositella, vaikka sitä helposti ylenkatsotaan. Pääkaupunki on varsin kaunis ja kirjaimellisesti jyrkkäpiirteinen (kaupungin halkaisee syvä kanjoni). Myös maaseutu oli kaunista ja kuvauksellisia pikkukyliä. Vietin siellä yhden päivän (yöksi takaisin Belgiaan), mutta olisin viihtynyt pidempäänkin.
- Spies
Itse vaeltelin kaverin kanssa yhtenä kesänä Öeslingin alueella ja maisemat olivat paikka paikoin kuin Lapissa. niillä Ei oltaisi uskottu että noin pienestä Keski-Euroopan valtiosta löytyy suoranaista erämaata mutta totta se on, niillä rinteillä tuli kyllä puuskutettua kun ei kunto tahtonut wanderlustissa kestää.
http://halvat-matkat.net/luxemburg-sopiva-suupala/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020