Reittilennot Madeiralle

-M-

Millaisia kokemuksia on reittilennoista Madeiralle? Esim. onko paljon myöhästelyjä yms.? Punnitsen tässä vaihtoehtoja Tjäreborgin ja lento ja hotelli erikseen- systeemin välillä, hintaeroa n. 150€. Olen aina matkustanut noilla valmispaketeilla, mutta nyt kyllä toinen kerta jo Madeiralla, joten tietoa ja taitoakin on jo sen verran, että opasta tuskin tarvitsen...

9

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+2

      Miksi tuhlaisit arvokasta loma-aikaasi lentoon, joka välilaskuineen kestää useita tunteja enemmän kuin suora lomalento?

      • -M-

        Juuri se on yksi asia mitä mietin tässä, kyse kuitenkin vain viikon lomasta. Olen katsellut kuitenkin vain yhden välilaskun lentoja... Ehkä muutama tunti enemmän Madeiralla on 150e arvoista :)


      • Madeirankävijä
        -M- kirjoitti:

        Juuri se on yksi asia mitä mietin tässä, kyse kuitenkin vain viikon lomasta. Olen katsellut kuitenkin vain yhden välilaskun lentoja... Ehkä muutama tunti enemmän Madeiralla on 150e arvoista :)

        TAP Portigalin lennot toimineet ihan hyvin. Helsingistä aikaisin aamulla Lissaboniin ja Madeiralla perillä jo iltapäivällä. Aikainen herätys tiedossa, mutta reitti toimii. Toinen vuoro Lissabonin lähtee viiden aikaan iltapäivällä, tällöin perillä Madeiralla ollaan puolen yön tietämillä.


      • -M- kirjoitti:

        Juuri se on yksi asia mitä mietin tässä, kyse kuitenkin vain viikon lomasta. Olen katsellut kuitenkin vain yhden välilaskun lentoja... Ehkä muutama tunti enemmän Madeiralla on 150e arvoista :)

        Kysymykseen, miten lennot ovat pysyneet aikataulussa, voi vastata vain henkilö, joka reitillä on matkustanut monta kertaa pitkällä aikavälillä, sillä satunnaisen matkailijan kokemuksiin vaikuttavat satunnaisvaihtelut niin positiiviseen kuin negatiiviseenkin suuntaan. Välillä Lisboa - Funchal saattaa olla poikkeamia aikataulusta eri syistä, mutta nekään eivät ole jokapäiväisiä.


      • hinnoista
        -M- kirjoitti:

        Juuri se on yksi asia mitä mietin tässä, kyse kuitenkin vain viikon lomasta. Olen katsellut kuitenkin vain yhden välilaskun lentoja... Ehkä muutama tunti enemmän Madeiralla on 150e arvoista :)

        Miten lentojen hinnat on suurinpiirtein yhteensä helsinki-madeira? Löytyy hintoja varmaan netistäkin mutta ilmeisesti olet niitä juuri kysellyt. Entä onko hinnoissa eroa jos varaa madeiran päästä?


      • -M-
        hinnoista kirjoitti:

        Miten lentojen hinnat on suurinpiirtein yhteensä helsinki-madeira? Löytyy hintoja varmaan netistäkin mutta ilmeisesti olet niitä juuri kysellyt. Entä onko hinnoissa eroa jos varaa madeiran päästä?

        Travellinkin kautta meno-paluu (mm. TAPair, yksi vaihto molemmissa lennoissa) n. 380 henkilö lokakuun loppupuolella. Muusta ei itselläni ole tietoa...


    • Tarves

      Moi!
      Mietimme samaa viime kerralla lähtiessä ja päädyimme Aurinkomatkojen lentoihin ja hotellin varasimme itse. Lentojen hinnassa ei ollut juurikaan eroa eikä aikaa tuhraannu vaihtoihin, jotka myös syövät lomaa. Toinen vaihtoehto olo Tjäreborg, mutta Aurinkomatkojen lähtöaika oli vähän inhimillisempi eli sai nukkua edellisen yön kunnolla. Paikan päällä neuvottelimme myös hotellinjohtajan kanssa huoneen hinnan seuraavalle lomalle ja saimme tuntuvan alennuksen.

      • Madeirankävijä

        paljon halvempi kuin lomalennot. Toki suoralla lennolla on mukavampi mennä. Matka-aika noin kolmisen tuntia pitempi.


    • ja tuolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe