esim. Katsomon ohjelmat Ubuntussa, niin mikähän mutteri tähän olisi lisättävä, että näkyy. Vanhalla 8-jotain versiolla näkyi, nyt tää 10-jne. ei suostu näyttämään, mutta ei myöskään infoa mitään, mitä palikoita pitäisi hakea.
Kun ei näy MTV3:n
8
540
Vastaukset
- ####¤¤¤¤####
Ubuntu tutuksi siella ohjeet.
- fdthasreh
Mulla näyttää MPlayer pyörittävän Katsomoa Operassa.
- toimii minulla...
ThreeMice kirjoitti:
En saanut vielä kylläkään toimimaan, mutta taistelu jatkuu!
Mulla toimii kun otat
1. asenna VLC (ubuntun sovellusvalikoima)
2. poista gstreamer mozilla plugin (ubuntun sovellusvalikoima)
3. lisää firefoxin lisäosista: mediaplayerconnectivity
4. katsomo toimii toimii minulla... kirjoitti:
Mulla toimii kun otat
1. asenna VLC (ubuntun sovellusvalikoima)
2. poista gstreamer mozilla plugin (ubuntun sovellusvalikoima)
3. lisää firefoxin lisäosista: mediaplayerconnectivity
4. katsomo toimiiei p:le lähde vaan putoomaan. Tosin sovellusvalikoimasta ei löytynyt gstreamer mozilla plugin'ia ollenkaan, ei myöskään Synaptic'in puolelta.
- fdthasreh
ThreeMice kirjoitti:
En saanut vielä kylläkään toimimaan, mutta taistelu jatkuu!
Asentuikohan Mplayerin mukana paketti "Gecko-mediaplayer" jonka avulla Mplayer toistaa videoita selaimessa! Asenna ja kokeile uudelleen.
"Gecko Media Player is a browser plug-in that uses GNOME MPlayer
and Mplayer to play media in a browser."
- :mmmmmmmmmmmmmmmm
kiitos Gecko-muistutuksesta! Sehän se oli! Edellisen Ubuntun asennuksesta on niin kauan, ettei tuota muistanut. Silloin painin saman ongelman kanssa, saas nähdä, kuinka käy sitten seuraavalla kerralla!?! Thanks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693