esim. Katsomon ohjelmat Ubuntussa, niin mikähän mutteri tähän olisi lisättävä, että näkyy. Vanhalla 8-jotain versiolla näkyi, nyt tää 10-jne. ei suostu näyttämään, mutta ei myöskään infoa mitään, mitä palikoita pitäisi hakea.
Kun ei näy MTV3:n
8
642
Vastaukset
- ####¤¤¤¤####
Ubuntu tutuksi siella ohjeet.
- fdthasreh
Mulla näyttää MPlayer pyörittävän Katsomoa Operassa.
- toimii minulla...
ThreeMice kirjoitti:
En saanut vielä kylläkään toimimaan, mutta taistelu jatkuu!
Mulla toimii kun otat
1. asenna VLC (ubuntun sovellusvalikoima)
2. poista gstreamer mozilla plugin (ubuntun sovellusvalikoima)
3. lisää firefoxin lisäosista: mediaplayerconnectivity
4. katsomo toimii toimii minulla... kirjoitti:
Mulla toimii kun otat
1. asenna VLC (ubuntun sovellusvalikoima)
2. poista gstreamer mozilla plugin (ubuntun sovellusvalikoima)
3. lisää firefoxin lisäosista: mediaplayerconnectivity
4. katsomo toimiiei p:le lähde vaan putoomaan. Tosin sovellusvalikoimasta ei löytynyt gstreamer mozilla plugin'ia ollenkaan, ei myöskään Synaptic'in puolelta.
- fdthasreh
ThreeMice kirjoitti:
En saanut vielä kylläkään toimimaan, mutta taistelu jatkuu!
Asentuikohan Mplayerin mukana paketti "Gecko-mediaplayer" jonka avulla Mplayer toistaa videoita selaimessa! Asenna ja kokeile uudelleen.
"Gecko Media Player is a browser plug-in that uses GNOME MPlayer
and Mplayer to play media in a browser."
- :mmmmmmmmmmmmmmmm
kiitos Gecko-muistutuksesta! Sehän se oli! Edellisen Ubuntun asennuksesta on niin kauan, ettei tuota muistanut. Silloin painin saman ongelman kanssa, saas nähdä, kuinka käy sitten seuraavalla kerralla!?! Thanks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368