Runescape Bot

Dark_Slay3r

Eli JRSBot, helppokäyttöinen, uupuu pari ominaisuutta (wc, fishing...)
lataus: http://tinyurl.com/JRSBot
Saattaa vaatia net.frameworkit toimiakseen.

142

8240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magepure

      Iha huippu! Kiitos!!

    • -jani-

      sain toimiin frameworkkien kanssa, iha hyvä

      • 78849

        pölli mun gmail saliksen rune saliksen ja kaiken muunki. paska. elä lataa


      • 84pure
        78849 kirjoitti:

        pölli mun gmail saliksen rune saliksen ja kaiken muunki. paska. elä lataa

        78849 munki 84 levunen pure pöllittiin niin ei kannata ladata. mut mul ei menny html. vaan rune ukko


      • nose
        84pure kirjoitti:

        78849 munki 84 levunen pure pöllittiin niin ei kannata ladata. mut mul ei menny html. vaan rune ukko

        html ei oo mikää hotmail jos sitä meinasit.
        html = Hypertext Markup Language
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Html


      • mrmetsolat
        nose kirjoitti:

        html ei oo mikää hotmail jos sitä meinasit.
        html = Hypertext Markup Language
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Html

        rsbot on parempi http://www.powerbot.org/vb/


      • ARBI!
        mrmetsolat kirjoitti:

        rsbot on parempi http://www.powerbot.org/vb/

        RSbot on todella hyvä mutta se osaa tehdä vain pari randomii. tarjolla on botti joka on maksullinen mutta voit testata joka scriptiä 12h että olet tyytyväinen. myös ilmais scriptejä löytyy jotka hinnan mukaan ovat melko yksinkertaisia.
        Itse tällä botilla wc 99 ja str99 rahaa 32millii

        pystyy lataamaan täältä http://26b908cc.linkbucks.com


      • tupakkoveikko

        ok aika hirveää


      • gfyoufuckingnoobs

        does not work NOOB! ^^


      • runescapebots
        gfyoufuckingnoobs kirjoitti:

        does not work NOOB! ^^

        Luotettavampia botteja ovat:

        EpicBot ja RSbot.

        epicbotin voi ladata www.epicbot.com ilmaiseksi

        ja

        RSbotin voi ladata ilmaiseksi www.powerbot.org sivulta.

        RSbotista oon kuullut, että se saattaa kössiä sun rahat tai vastaavaa. Oon ite käyttänyt epicciä yhteensä vasta joku 7h, suurinosa tänään, eikä ole botti tehnyt mitään pahaa.


      • qtadgta
        runescapebots kirjoitti:

        Luotettavampia botteja ovat:

        EpicBot ja RSbot.

        epicbotin voi ladata www.epicbot.com ilmaiseksi

        ja

        RSbotin voi ladata ilmaiseksi www.powerbot.org sivulta.

        RSbotista oon kuullut, että se saattaa kössiä sun rahat tai vastaavaa. Oon ite käyttänyt epicciä yhteensä vasta joku 7h, suurinosa tänään, eikä ole botti tehnyt mitään pahaa.

        toi epicbot pölli mun 82 lvl puren!


      • troik
        qtadgta kirjoitti:

        toi epicbot pölli mun 82 lvl puren!

        epic bot ei koskaan pölli mitää oon sen kokenut ja vannon ettei kukaan tule pöllityksi


      • wrzfsxdg
        runescapebots kirjoitti:

        Luotettavampia botteja ovat:

        EpicBot ja RSbot.

        epicbotin voi ladata www.epicbot.com ilmaiseksi

        ja

        RSbotin voi ladata ilmaiseksi www.powerbot.org sivulta.

        RSbotista oon kuullut, että se saattaa kössiä sun rahat tai vastaavaa. Oon ite käyttänyt epicciä yhteensä vasta joku 7h, suurinosa tänään, eikä ole botti tehnyt mitään pahaa.

        vitun ääliö epicbot ja rsbot ovat sama asia


    • epicbot

      epicbot on paras siinä on todella hyvät scripttit !!!!!!!!!!!

      • herrapaska

        lol


    • herrakalkkuna

      mun ukon nimi on heinola ja sen salis on pekka nii laittakaa sille botti haluan sille 10m kun mä en osaa

    • Jokujännätyyppi
    • EpicBot is shit

      Joo elikkäs kuulkaas nyt , botti joka kantaa nimeä "Epic Bot" todella pöllii acon kunhan käytät sitä tarpeeksi kauan tuo koneellesi viiruksia ,joten hankkikaa rs bot ja lisäilette siihen omat scriptit ni ei tällas tapahu ->

      • Epic Bot is not fake

        Vittuuks ne jottain "viiruksia" vaan viruksia ja niitä ei epic bot jakele mut kyl rsbot 2.35 on paras!!


      • HOMOVITTUIMEMUNAANI

        Bottasin EpicBotilla vuoden enkä ole saanut bannia elikkäs älä tule valittamaan muille kun et ole edes kokeillu sitä ja ei se mitään accoa vie vitun idiootti haista oma paskas vitun nobo


      • epicbot toimii homot

        itse asiassa olen käyttänyt epicbottia jo jotain 1v ja ei ole hämminkiä tullut joten ole kakara hiljaa


      • haistappa paska

        ihan vaan tiedoksi että epicbot on paras boteista mitä on ollu, ja se ei tuo viiruksia toisin kuin muut oon käyttäny sitä 2-3 vuotta eikä oo pölliny !! hyvät scriptit


    • RSBuddy

      Powerbot(RSbot), Epic bot ja RSBuddy

    • runedev ftw
    • purez

      juu ihan kuin epic bot ei toimi :(

    • wwwwtfveke

      ebic bot on todella loistava !! melkein mahoton jäädä kiinni ja joskus ei toimi koska runeen on uusi päivitys mut vähän ajan päästä toimii. ja tekeee kaikki randomit!

    • zebinor

      powerbot.org on hyvä sivu jossa voi laittaa botin runee ja kukaa ei voi pöllii su ukkoo ja se toimii tosi hyvin

    • sup?

      epicbot luotettava ja rsbot muut melkeinpä paskoja

    • moi112

      el onko epicbot luotettava? olen käyttänyt sitä 44h eikä ole toistaiseksi mitään tullut.

    • Joku<z<z<z<z

      Siis eiks tost ''EPicbot'' tuu viiruksia ? :s

      EN meinaa haluis et mun koneelle tulis yhtäkkii joku Troijalaine.. :s

      Eli siis.. Kannattaako rupee käyttää jotain noista ? :D

      • Jagexx

        Kannattaa käyttää epicbottii siitä ei tuu viiruksia koita vaan ladata ja siinä tulee virustorjunnat samalla mukaan mukavaa bottaamista T:Jagex


    • RSbot,RSBuddy,Runede

      RSBOT!

      käyttäkää rsbottia mulla tekee kaikki randomit ikinä ei oo pysähtyny RANDOMEIHIN . tai sitten käytäkää rsbuddya rsbotin tekijöiltä todella hyvä botti ja helppo lisätä scriptejä ei tarvitse tehä text tiedosta ja muuta paskaa. Sitten on vielä runedev samanlainen kun rsbot ja rsbuddy (kait samoilta tekijöiltä) ja valmiina jo todella paljon scriptejä- http://www.runedev-infinity.org/forums/

    • ÄLÄ LATAA!!!

      Mä kyl ite latasin RsBotin ja siinä tuli mukana kaikkea paskaa ja viiruksia eli ÄLÄ LATAA!!!

      • RsBot

        Rsbotista ei tuu mitään paskaa mukana, on vain .jar tiedosto.. EpicBotis tulee vaikka mitä paskaa mukana.


      • PetriNy
        RsBot kirjoitti:

        Rsbotista ei tuu mitään paskaa mukana, on vain .jar tiedosto.. EpicBotis tulee vaikka mitä paskaa mukana.

        epicBotis saat ite valita mitä lataat....


      • Olen Samaa Mieltä!

        Sama. siinä tulee sellanen ohjelma kun computer updater ja mulla joka kerta kun avaan koneen niin se laittaa ikkunia avautumaan, mut se ei laita niitä loputtomasti.


    • RS Pmod

      Ei kannata bottaa ollenkaan, säälittävää touhua koko homma. Jos on nii laiska että pitää botii käyttää voi kyllä suksia kuusee iha kuntoilumielessäkin. Ja kaikenlisäksi niist tulee viruksia ym. Ja vinkkinä vaa et niistä jää kyllä kiinni vaikka kukaa ei reporttaa.

      • NUSSIITAANIMEMUNAANA

        Re:RS Pmod olet vitun h0m0 tuletko imemään munaani toivoisin niin ja bottaat minun kanssani nussitaan toisia perseeseen vitun lujaa ooooooh


    • khhkooj

      ittellä on ollu epicbot jo pitkää eikä oo tullu yhtäkään viirusta

    • runebottaaja

      tai sitte sulla on vaan niin paska viirusturva mikä ei oo huomannu niitä...

    • epicbot123456789

      riippuu ihan miltä sivulta sen lataa, oon ite käyttäny epiccii n 80h eikä mitään ongelmia tai pahuuksia. :) ja virustorjuntaki sanoo nollaa :)

      • 80 h ja selostaa.

        80h ? lol ite vedin 150-300h ja joka paivä 12-15h sitten kun lopetin se vei rahat 25m ja bgs ja dh kamat! 80 h ei merkitse mitään! eli ei kannata ruveta selostaa ennen 2 vk käyttämistä


      • bot ei vie mitään
        80 h ja selostaa. kirjoitti:

        80h ? lol ite vedin 150-300h ja joka paivä 12-15h sitten kun lopetin se vei rahat 25m ja bgs ja dh kamat! 80 h ei merkitse mitään! eli ei kannata ruveta selostaa ennen 2 vk käyttämistä

        80 h ja selostaa.Kuules olet jäänyt bottaamisesta kiinni eikä bot mitään vie kukaan bot ei vie mitään muutaku joitakin botteja lataaessa voi tulla troijailaisija ja pysäyttäjiä eli "BOT" ei vie kuule mitään oot vaan jäänyt kiinni bottaamisesta


    • totuus..

      EPICBOT PITÄÄ LADATA OSOITTEESTA www.epicbot.com MUUTEN EN VOI TAATA UKKOJENNE TIETOKONEIDENNE TURVALLISUUTTA!

    • Tyyppi112

      Epicbot on luotettava oon käyttäny jo 70h ja ei mitään ongelmia. :D

    • NiksuDE

      Oon käyttäny EpicBottia jo hyvän aikaa. Ei minkäänlaisia viruksia tai ongelmia. Epicbot on luotettava älkää jauhako paskaa!

    • äsd

      Ette vaan osaa...

      facepalm

    • Gorpimetso

      yli 600h epicbottia takana, wörks :)

    • ladatkaa epiikkibott

      Böttäsin 99 WC Epicbotilla. :)) EPICBOT FTWWW!!

    • Apui?

      Mitä teen ku oon ladannu jonku scriptin? Miten saan sen toimimaan?

    • I Drink ES

      suominobot

    • pieruuu

      pieruuu

    • Huvittavaa.

      Latailkaa latailkaa vaan bottejanne.
      90% todennäköisyydellä jäät joko jossain vaiheessa kiinni (jolloin tutkitaan ja mahdollisesti asetetaan rangaistus myös muille tileille joihin "bottiaccount" voidaan liittää) tai tilisi varastetaan, äläkä unohda että kun lataat sen botin lataat tietämättäsi jotain muutakin koneellesi. Muista että joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön, onnea ja menestystä. ;)

      Terveisin,
      Suoraselkäinen pelaaja

      • Laiskoja te ootte!

        JEP!


    • juuri ladannut
    • real age

      "suoraselkäinen" pelaaja, ookkos jo vähä liian vanha tämmösiin? puheistasi päätellen olet jo mummoiässä.

    • mersu perseelle lens
    • Huvittavaa kyllä...

      "Latailkaa latailkaa vaan bottejanne.
      90% todennäköisyydellä jäät joko jossain vaiheessa kiinni (jolloin tutkitaan ja mahdollisesti asetetaan rangaistus myös muille tileille joihin "bottiaccount" voidaan liittää) tai tilisi varastetaan, äläkä unohda että kun lataat sen botin lataat tietämättäsi jotain muutakin koneellesi. Muista että joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön, onnea ja menestystä. ;)

      Terveisin,
      Suoraselkäinen pelaaja"

      True every word, niistä jää kiinni vaikka ei heti. Hankkikaa itse ne 99 wc sun muut ni ei katoo tavarat pankista ja pysyy acco auki. Ja sitten on turha ruikuttaa ku rahat on pöllitty tai acco lukittu, oma vika.

    • ei näin

      ei kannata bottaa kerran käytin päivän epicbottii latasin sen epicbot.com sivulta kone meni ihan sekaisin ei voinu mennä nettii ja muuta paskaa

      • Ropppa

        sama juttu,, ainakun lataan jotain niin kone menee lukkoon puoleks tunniks mut kyl se menee ohitte


    • Epicbot ON HYVÄ!

      Eli Epicbot on virukseton bottiohjelma. Ite oon käyttäny noin. vuoden Epicbot eikä mitää oo tullu et jos joku väittää Epicbottii huonoks nii ei oo oikees, ja muutenki Epicbot ei pölli ukkoja vaan joku on saanut tietää että bottaat ja susta reportattiin. Jos reportataa Runescape vaihtaa sun salasanaks jonkun oudon randomin, etkä pääse ite sille (eikä kyl kukaa muukaan!)

    • Asiaa Epicbotista

      Laitoin koneelta (ihan varmuuden vuoksi) tarkistuksen Epicbotille ja tietokone ilmotti ettei viruksia, vakoiluohjelmia tai riskiohjelmia ollut et ne jotka haukkuu Epicbot, juokoo omaa kustaan :D

    • Botted since 2002

      Runescapen alotin 2001 ja bottaamisen 2002.

      Tässä jaan teille kaikille muutamasta botista hiukan yleistietoo.

      www . powerbot . org / vb
      RSBot (Powerbot) on myös hyvä vaihtoehto, mutta toisinaan pitkät päivitysajat. Scriptejä on tuhansia, mutta kukaan ei ole niitä tarkastamassa joten voi iskee keylogger scriptin mukana koneelle. Jos tietää mitä scriptejä lataan niin suosittelen lämpimästi.
      - RSBotista et saa mitään viruksia, Keyloggereita, Ratteja etkä mitään muutakaan haittaohjelmia.

      (www . rsbuddy . com
      RSBuddy on tällä hetkellä helppokäyttöisin ja myös luotettava. Päivitysajat ovat olleet toistaiseksti lyhyitä. Huonona puolena lisäisin sen, että muutamat randomit epäonnistuu ja scriptit todella samankaltaisia. Scriptejä yhteen taitoon saattaa löytyä kymmeniä, mutta kaikki tekevät melkein samaa asiaa. Monipuolisuus puuttuu. Scriptit tarkistetaan ylläpidon toimesta ennen listaan lisäämistä. Eli mitään haittaohjelmia niitten mukana et saa.
      - RSBuddysta et saa mitään viruksia, Keyloggereita, Ratteja etkä mitään muutakaan haittaohjelmia.

      RSBot (Aito ja alkuperäinen www . rsbot . com)
      Luotettavin ja parhain botti. Scriptit toimii moitteettomasti aina 10 minuutista satoihin tunteihin. Jos haluat laatua niin käytä tätä. Scriptejä on vain muutama, mutta jokainen scripti sisältää kaiken. Sivustolla on myös muutamia Ilmaisia scriptejä mutta ne ovat tosin rajoitetut. Joten jos taskunpohjalla on vähän ylimääräistä niin suosittelen ostamaan. Päivitysajat ovat todella lyhyitä ja kaikki randomit onnistuu. ^ Toisinkuin muissa boteissa.

      www . epicbot . com
      Epicbot on ihan hyvä vaihtoehto, tosin ei ne ilmaiset scriptit.
      - Epicbotista et saa mitään viruksia, Keyloggereita, Ratteja etkä mitään muutakaan haittaohjelmia.

    • Mieti sitä pelle...

      Itse käytän epicbottia koska ei ikinä mitään keylockereita tai vastaavaa.Epicbot hankki minulle 10 tunnissa noin 3m rahaa...

    • al

      epic botissa on viruksia perkeleesti latasin ja kone meni paskaks sen viruksen takii

    • vakkei vasikka ftw!

      siis ladatkaapa kaikki vakkei vasikka scripti rs bottiin todella hyvä ja tekee kaikki random eventit!

    • vakkei vasikka ftw

      joo toi vakkei vasikka toimii iha sika hyvä kannattaa ladata!!!!

    • vakkei vasikka ftl!

      se vasikoi boteista varokaa!

    • ääks!

      vakkei vasikka botti antoi minulle bannit 110 lvl purella varokaa pliide!"""""""!

    • tehkää niin

      sain bannit vakkei vasikka botista kertokaa kaikki nimenne huorapillu12 annan niille 100m rahaa.

    • siitä vaa..

      Kokeilin tota powerbottia ja ja kone ei sen jälkee suostunut enää edes käynnistymään ja huollossa sitten löydettiin 89 virusta/haittaohjelmaa.. GL jos yritätte

    • lol37757547454577

      miten voi tehä omii scripittei?

      • .........

    • sun mutsi

      RSbot paras oon käyttäny kolmeviikkoo
      sain wc 99 eikä mitään tuu

    • asdasdlossa

      Ainakin ite kun latasin epicbotin koulun koneille sain ladattua pari viiruksentapastakin mukaan.. onhan se kuitenkin hyvä botti kunhan et lataa siitä linkistä mitään muuta kun sen botin.. itellä uus kone niin en uskalla alkaa lataamaan mitään botteja viruksen pelossa.. :D -_-

    • ihan ok
    • EpicBot on paras

      mä ite latasin epic botin ja nyt se on ollu mul 3kk eikä oo mitään tullu.
      mut ku sen lataa siinä tulee pari turhaa ohjelmaa mutta ei oo viruksia näkyny eikä kuulunu :D

    • epicbot!!!

      Epicbot on ihanparas ladatkaa ihmees!!!!!!

    • Epicbot ei ole virus

      Ja epicbotista ei TULE VIRUKSIA, jos lataat sen oikeasta paikasta. www.epicbot.com ->tuolta. Mutta mikä vitun järki sitä on käyttää, kun rsbuddy ja powerbot paljon parempia.

    • epic bot ei toimi

      mulla käy silleen epic botis et pistän päälle sit lataa 16% sitä updates juttua nii sit lopettaa lataamisen ja sinne alas tulee jotain punasta eikä se mee mitä teen et alkaa toimii?

    • paret

      Epic botissa on päivitys. Alkaa toimimaan taas 10. päivä, mutta kehittäkee ite se ukkonne, bottaamisessa ei oo mtn järkeä. Ja epicBotista ei tule viruksia.

    • runescapen pelaaja

      joot tota mun epicbot sanoo et joku java.lang.thread.run(unknow source) et mitä mun pitäis tehä?

    • seppo-sonniiiinn

      epicbot ei toimi vielä... pitäs toivoo et se alkais toimimaan joku päivä. Ja toi java.lang.thread tarkottaa että runescape ei salli yhteyttä

      • Bot helper jagex

        Niin elikkäs bot nukesta tästä olisi kysymys jagexin tarkotus oli poistaa 98% botteja runesta ja kaikki botit mutta powerbot tekee taas uuden botin http://www.powerbot.org/ joulukuussa


    • yhäkään...

      no nyt 14 päivä marraskuuta nyt epic bot pysähtyy siihe 87% kohalle millon se tulee taas päälle

      • Bot helper jagex

        Hei kuule sinä tyyppi EpicBot ei tule enään toimimaan mutta powerbot tulee 6päivä joulukuuta toimimaan paremmin kuin EpicBot ja rsbuddy lopetti sen takia koska bot nuke tuli eikä saanut varmaan toimimaan mutta powerbot alkaa taas toimimaan lataa se tästä turvallisesta sivusta joulukuun 7päivä http://www.powerbot.org/


      • Bot helper jagex
        Bot helper jagex kirjoitti:

        Hei kuule sinä tyyppi EpicBot ei tule enään toimimaan mutta powerbot tulee 6päivä joulukuuta toimimaan paremmin kuin EpicBot ja rsbuddy lopetti sen takia koska bot nuke tuli eikä saanut varmaan toimimaan mutta powerbot alkaa taas toimimaan lataa se tästä turvallisesta sivusta joulukuun 7päivä http://www.powerbot.org/

        Hyvää joulua,uuttavuotta ja bottausta kaikille kiitos jos saitte apua tosta P0WERBOTISTA http://www.powerbot.org/


    • eli 6 joulukuuta?

      siis 6 päivä?

    • I <3 BOTS

      powerbot on ihan helvetin vaikee ja sekava lataa voiteko auttaa ku mä ainakin luotan siihen mut en osaa lataaa sitä ku eka pitäis ladata se pää homma ja sit se scripti mikä haluut mut siin scripti hommas mun aivot menee ihan mettään HELP???

    • Ei kiinnosta

      Botti ei tuu enää toimiin kun jacmob lähti... Runescape updeittaa joka toinen tunti niin moro vaan ei tuu toimiin vaikka ne lupaa että 6.12. tulis uus botti

      • trolololololooo

        RSBudylta ja RSBotilta on tulossa uudet botit molemmilta..


    • Runescapepoika

      Runescape on hyvä peli t:valtteri

    • mummonmamma

      lllllllllllloooooooooooooooooollllllllllllllllllll iha oikeest epicbot ei oo mul toiminu 3kuukauteen ja se on muuteki iha perseest

    • Runebottari

      uus botti tulee ehkä helmikuussa

    • Epicbot+autofighter

      epicbotista ei tuu viruksia!! bottasin sil puol vuotta lähes putkee.ei tullu ees mutee.. ja sit ku tos vähän aikaa sitte alotin pelaamisen uuestaa ni acco oli iha normaali ja bandot ja ags kaikki 120m oli talles...

    • epicbot sucks

      bottasin epicbotilla pari viikkoo oli 6m bank ja sitte ne vaihto acon saliksen ja rahat oli pöllitty

    • PERSE2

      MITEN TON SAAA TOIMII

      • KULLI3

        EPICBOT ON PEREMPI KU POWERBOT


      • huorat
        KULLI3 kirjoitti:

        EPICBOT ON PEREMPI KU POWERBOT

        homo


    • Koittakaa tajuta EI OLE toimivia botteja atm.

      • dsad

        On..


    • Viisas

      Kaikki jotka ovat sanoneet että joulukussa EpicBot on scamminut niin huijaa... Joulukuussa eivät ole botit toimineet...

    • ettekö tajuu

      botit ei oo mul toiminu 3 kuukautee vittu

      • ettekö tajuu

        ettekö muka osaa kehittä vitt u rune ukkoonne iha ite se onki helve tin vaikeeta


      • moro
        ettekö tajuu kirjoitti:

        ettekö muka osaa kehittä vitt u rune ukkoonne iha ite se onki helve tin vaikeeta

        on se vaikeeta jos on isot statsit!


      • ettekö tajuu
        moro kirjoitti:

        on se vaikeeta jos on isot statsit!

        et vaa jaksa kehittää ha!


    • epicbothomotkyrpä

      epicbot koht tulee toimii ku sitä updatetaa

      • ?????

        milloin?


      • asd
        ????? kirjoitti:

        milloin?

        Varmaan kaikilta botti tekijöiltä on tulossa uudet botit.. Ollu vaa kuulemma rahaongelmia ku Jagex oli haastanu ne oikeutee.


    • Ro-Bot
    • älkää ladatko

      sisältää vaarallisen viruksen!

    • huorat ja homot

      haistakaa huorat vittu ku ootte tuollaasia karvaperseitä imekäöä kimon munaa huorat samalla ku nussin äitejänne

    • kusetus pro

      kannattaa ladata kaikki mahdolliset botit ja käyttää samaan aikaan eri accoilla puoli vuotta putkeen.

    • toivoton...

      koska epicbot :tin päivitys tulee? vai onko jollain muulla bottivalmistajalla botti, joka ei ole "nukettu"?

    • rs get hacked

      millos joku näist ihanist boteist tulee käyttöö ite bottasin joskus vuos sitte rsbotil 1-99 att,str,def, wc,cook ja tienasin vaa reilut 900m

    • Ro-bot

      Tännekkin tiedoksi jonneille että ainut toimiva botti tällä hetkellä on Ro-bot
      Sen saa täältä:
      www.rs-robot.co.cc

    • sdwdd

      epicbotti ainaki toimii tälki hetkel vallan mainiosti(:

    • mazzzaaa

      Epicbot ei toimi nyt, mutta tulee kohta takaisin.

    • Taateli.TK

      Tällä koodilla saat taateleitasi Aapeli/Playforia hahmollesi 500 taatelia!
      Okei näin se menee,

      1. Otat puhelimesi esille.
      2. Näppäilet viestin: TAATELITAIVAS _RICO
      3. Lähetät sen numeroon 173001
      4. Saat vahvistuksen tilauksellesi paluuviestissä heti, kun tilauksesi on käsitelty.
      5. Odota vähän aikaa.
      6. Taatelit ilmestyvät hahmollesi.


      HUOM: Taateleiden toimituksessa saattaa kestää vähän aikaa.


      Sender: Taateli.TK

      • Sulla1cmKikkeli

        Ja tällä tavalla saat hymyn huulillesi:
        1. Saat viestin lähettäjän IP:n selville.
        2. Soitat nettitarjoajalle ja pyydät sulkemaan / tarkastamaan kyseinen henkilö.
        tai
        2. Selvität käyttäjän osoitteen
        3. Menen ovelle, pimpotat ja lyöt turpaan.


    • randomguy321

      mä haluaisin lataa jonkun botin mutta kun täällä nyt huudetaa että ''epic bot tuo viruksia älä lataa'' ja jotkut taas sanoo että ''epic bot on paras ja se toimii'' itse olen käyttäny powerbottia mutta sitten kun kokeilin yhtenä päivänä logata mun 92lvl accolle eipä enää toiminu salasana luulen että joku reporttas musta ja jagex vaihto saliksen nii ni emmä aijokkaan enä lataa mitään bottia ehkä ois parempi et pelaan vaa reilusti ilman bottia ni ei tulis mitään noit juttuja koneelle yms.

      • tosi asia

        epicbot on todella tehokas mutta lataa sen omalta sivulta muuten voi tulle viiruksia olen käyttänyt 2 vuotta EI virukisa
        DEAL WITH IT


      • he7
        tosi asia kirjoitti:

        epicbot on todella tehokas mutta lataa sen omalta sivulta muuten voi tulle viiruksia olen käyttänyt 2 vuotta EI virukisa
        DEAL WITH IT

        tosi asia hei muuten hyvä mut epic bot on vasta 1.7 vuotta vanha eli painu kuuseen saatanan 10v jonne!


    • Epicbot

      Epicbot ainakin toimii bottaan tälläki hetkellä...

    • Moro
    • :(

      Moro eli ois sellanen juttu ku ton epicbotin mukava tuli kaikkee paskaa compucter updater paskaa miten ne saa pois ei pysty poistamaan tai mitää? kiitos

    • kirja5657575757575

      Menkää hyvät lapset ulos leikkimään! Jos on allerginen ulkoilmalle niin lukekaa vaikkapa kirjoja! Koneella istutaan tunnista toiseen tyhmien pelien ääressä, voi voi

    • rsdude
    • adasadssad

      Juu ois ongelmana se että en saa epicbottia toimimaan, latasin niiden sivulta ja siis aina tulee joku game crash ja joku ongelma, teki samaa puolvuotta sitten ja kokeilin nyt ladata uudestaa, mikä vois olla ongelmana?

    • Ongelmasi..

      Safe mode päälle, niin goimii.

    • EpicBot ongelma

      Latasin epicbotin ei mitää viruksia mut tuli kaikkee turhaa mukana... Mut kun yritän avata epicbotin siinä lukee 'EpicBot is loading - please wait... Starting bot - 0% ja jää jumii siihe, mitä vittua? Ei lataa vaikka oon oottana yli tunnin...

      • hraeagr

        nauran sulle vitusti penska ku ne hacksaa sut. joskus tulee spywareita mukana joskus menee 1kk-1 vuosi ennenku ne pöllii rahat. tämä johtuu siitä että ne haluavat luottamuksen ja niillä on töitä koska ne hackeroi tuhansia accounteja joka päivä. ja ei auta vaikka et laittaisi epicbottiin salasanaa koska ne spywaret vakoilevat konettasi ja multa ne sammutti koneen ja päällä olevan ohjelmat ku yritin poistaa epicbottii. joten mieti haluatko riskeerata koneesi ja salasanasi näille kiinalaisille hackkereille jotka myyvät rahasi ja mahdollisesti accounttisi. löytyy luotettaviakin botteja esim. powerbot,simba,tribot,runedream,robotzindisguise jne.


    • lolololnooob

      Hey, I've just received a free Minecraft Giftcode!
      You can get one too!

      >> minecraftcodes.me

    • :D

      Toni koistinen, Lukkoilantie 12, 42100 Jämsä

      • :DD

        tulkaa käymää vaikka kahvilla :)


    • asdbast

      Joo tosiaan kannattaa. mäkin kerran kävin ja en oo ikinä juonu niin hyvää kahvia. tosin pulla oli perseestä :(

    • bestBOTinFin
    • play now1100

      mun tyypin nimi on kuniggas ja salis mannemanne

    • huorat

      haistakaa homot pillu älkääkä itkekö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe