Hei!
Antaisimme kodin bernhandinkoiralle maalta pohjois-karjalasta. Jos on tilanne että koirasta pitäisi luopua niin ota yhetyttä. Koiran pitäisi olla kiltti, terve, ikää max 3 vuotta, ja tulla toimeen 4 vuotiaan lapseni kanssa. Sukupuolella ei väliä. Koira ei myöskään saa olla virosta. Laita joko s.postia [email protected] tai soita 040-7540967
Annetaan koti bernhandilaiselle
7
801
Vastaukset
- 8+9
Rotuyhdistyksen sivu, siellä näytti olevan aikuinen kotia etsivä narttu :)
- minä vain
kiitos ilmoituksesta :) onkohan se sama sivu missä kävin missä ei ollut hintaa kun yleensä kun joku myy jotain eikä laita hintaa ni "tuote" on kallis :/
- 8+9
minä vain kirjoitti:
kiitos ilmoituksesta :) onkohan se sama sivu missä kävin missä ei ollut hintaa kun yleensä kun joku myy jotain eikä laita hintaa ni "tuote" on kallis :/
Kallis ja kallis, mikä nyt on kellekkin kallis. Musta on ihan hyvä että koirasta joutuu pulittamaan edes muutaman satasen, niin kukaan ei hetken mielijohteesta ota koiraa ja laita kuukauden päästä kiertoon.
En tarkoita, että sinä niin tekisit, mutta sellaisiakin ihmisiä on. - minä vain
8+9 kirjoitti:
Kallis ja kallis, mikä nyt on kellekkin kallis. Musta on ihan hyvä että koirasta joutuu pulittamaan edes muutaman satasen, niin kukaan ei hetken mielijohteesta ota koiraa ja laita kuukauden päästä kiertoon.
En tarkoita, että sinä niin tekisit, mutta sellaisiakin ihmisiä on.siis joo, ihan totta puhut..en tarkoita et max 100e maksan koirasta vaan ihan sadoista euroista puhun. Jossain oli vanhempi berhardilainen mikä oli reilusti yli tonnin hintainen. Kokemusta on noista halvoista koirista missä on sitten ollut vaikka millaista vikaa :/
- minä vain
minä vain kirjoitti:
siis joo, ihan totta puhut..en tarkoita et max 100e maksan koirasta vaan ihan sadoista euroista puhun. Jossain oli vanhempi berhardilainen mikä oli reilusti yli tonnin hintainen. Kokemusta on noista halvoista koirista missä on sitten ollut vaikka millaista vikaa :/
ja sit on näitä ihmisii ketkä haluu ottaa kesä koiran ja talvella sitten kirtoon ku joutuvat ottaa sisälle ja niin paljon lähtee karvaa ym...ei ymmärrä :)
- 8+9
minä vain kirjoitti:
siis joo, ihan totta puhut..en tarkoita et max 100e maksan koirasta vaan ihan sadoista euroista puhun. Jossain oli vanhempi berhardilainen mikä oli reilusti yli tonnin hintainen. Kokemusta on noista halvoista koirista missä on sitten ollut vaikka millaista vikaa :/
Tonni on kyllä liikaa aikusesta koirasta, ja haiskahtaa kyllä jo rahastukselta... Toivotaan että kuitenkin löytäisit koiran, ja bk-yhdistyksen pentuvälittäjään kannattaa myös olla yhteydessä, vaikka et pentukoiraa haluaisikkaan :)
- tarkka täti
tälläkin hetkellä 5v narttu kotia vailla. Katso Apula / annetaan rekisteröidyt rotukoirat. Paitsi jos se 3 v on kovin ehdoton yläraja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389