En tiedä, mikä olisi optimaalisin paikka postata tämä, mutta:
Ongelmani on liika hikoilu. Olen 24v sporttinen nuorimies. Talvisin kun joutuu talvitakki päällä vetämään, eikä iha saa happea, niin selkä tulee märäksi, sitten on tuuletettava, ja seuraa jäätyminen / vilustuminen.
Suurin ongelma on kuitenkin kamppailulajia harrastaessa, monesti alkulämmittelyt on hirveetä rääkkiä ja näinollen puku on läpimärkä koko treenin ajan. Minulla on myös puolipitkät hiukset, ja nekin saa pian heitettyä taakse "liimaletiksi."
Hikipisaroita tippuu näissä treeneissä jatkuvasti, eritoten päästä ja selästä, ja joudun pyyhkimään valuvaa hikeä hihoihini jolloin puku on aivan märkä. Ikävä ongelma on myös lattia, tatamilla on aina lätäkkö allani.
Monasti alkulämmittelyn jälkeen etenkin kokemattomat puuskuttavat henkeään, mutta eivät hikoile. Minä en niinkään puuskuta henkeäni, mutta hiki valuu ja tippuu!
Ärsyttävä ominaisuus myös sänkytouhuissa.
Mikä neuvoksi?
HIKOILU
1
543
Vastaukset
- Karppikalaisa
Minäkin kärsin vuosia liikahikoilusta. Kävin yksityiselläkin puolella tutkituttamassa veriarvoa ja vaikka mitä, kaikki oli täysin kunnossa enkä niin ollen apua saanut. Kuitenkin, kun 2004 kokeilin ensimmäisen kerran vähähiilihydraattista ruokavaliota, liikahikoilu kaikkosi. Silloin tällöin kun sosiaalisista syistä joudun poikkeamaan ruokavaliostani, hikoilu palaa loppupäiväksi kuvioihin ja saatan olla seuraavana aamuna turvoksissa. Hiilihydraattipitoiset eväät kun keräävät elimistööni viitisen litraa nestettä, josta ilmeisesti johtuvat myös selkäkivut ja tuo kirottu hikoaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747