Vittu miten

tyhmä vartija

oli s-marketissa, kävin duunipäivän päätteeksi ostoksilla, oli mukana bussi jossa oli paskasia duunipaitoja, pääsin kassalle maksamaan ostoksia, tää lukutaidoton munaton ruma eunukki tulee kysymään saako nähdä pussiin? Sanoin että saa tietenkin, saat pitää kaikki pikkurahat mitä löydät... Samalla kaivoin taskusta eurotonnin nipusta 100-setelin jolla maksoin ostokset. Noh mitään ei löytynyt, vartija lähti alahuuli väpättäen koppiin runkulle, ei edes poiminut kamoja takaisin pussiin... Maksoin ostokset, aloin juttelemaan kassavastaavalle jonka tunnen muuten hyvin, oon tuntenut lapsuudesta asti...

Noh tänään kävin taas ostoksilla, kuulin että tälle vartijalle oli annettu monoa... Hah hah, ihan oikein, hoitakoon pullonpalautuskonetta vaan... ;)

18

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • secuchief

meistä ovat käytöstavoiltaan heikkoja, ehkä hyvä että törpöt rankataan pois.

• tollasil vartijoille

potkun vaan niin, että jää 45:sen kuva perseeseen!

Mitä tollasilla siellä kaupoissa on edes virkaa, parempi munmielestä, että pysyttelee vaan siellä pullohuoneessa järjestelemässä pulloja, sekin on tärkeämpää kun siinä kassoilla seisoskella ja epätoivoisesti kiusata ihmisiä!

Olen varma, että kauppiaat hoksaavat vielä jokupäivä miten turhia vartijat ovat ja he alkavat antaa näille vaikka mopin käteen, että on edes jotain järkevää tekemistä.

Joissain paikoissahan vartija vaihtaa lamppuja yms huoltomiehen hommaa, tämä on ihan hyvä juttu munmielestä ja toivottavasti tähän suuntaan ollaan menossa...!

Vartija voisi siis ihan yhtähyvin tehdä sen vartijakierroksen ja muun ohella esim siivoovan, huoltomiehen ja ehkä jopa(jos on kynnelle kykenevä)niin auttaa myyjiä ruuhka-aikana jne jne...?

• TÄh?

ihmeessä sait bussin mahtumaan marketin ovista ... ?

• vartija huumoria?

älykkyys ei riitä parempaan....?

• kokeile!
        vartija huumoria? kirjoitti:

älykkyys ei riitä parempaan....?

Kaikki on näköjään mahdollista, paitsi pyöröovista hiihtäminen.

• jokuwaan

Joskus myymälöissä on yksi seinusta esim. lasia, joissa on ovia. Kyseiset ovet eivät normaalisti ole käytössä, mutta tarpeen vaatiessa ne saa avattua hätätilanteessa ja ne on merkitty hätäpoistumisreittenä. Kyseinen myymälä on mitä luultavimmin ollut juuri tälläinen, jossa yksi seinusta on lasia eli käytännössä koko seinustan saa avattu. Lasiseinä on voinut olla myös mahdollisesti likuovityyppiä, jolloin puolet lasi seinämästä saa työnnettyä auki. Alkuperäinen kirjoittaja ei maininnut aloitusviestissään bussin kokoa, mutta uskoisin mitä todennäköisemmin kyseessä olevan minibussi tai joku pienempi joukkoliikenneajoneuvo, koska normaali bussit ovat sen verran korkeita, että ne voivat pituutensa puolesta ottaa hätäpoistumisteiden yläosiin kiinni. Yleensä tälläisiä seinämiä käytetään myös silloin, kun liikkeeseen ajetaan esim. näyttelyajoneuvo käytävälle. Voidaan olettaa, että ovet ovat olleet tälläistä tapahtumaa varten auki ja henkilö on vahingossa ajanut bussin suoraan avonaisista ovista myymälään sisälle.

• -nainen/seculta-

kyseessä eräs kauppa, jossa itsekin työskentelin, mutta valittettavasti eräs miespuolinen kollegani (nimeltä mainitsematta) lukemattomien sekoiluiden johdosta, aiheutti tilanteen, jossa kaupan vartiointi siirtyi GS4:lle... En ihmettelisi yhtään, jos tämäkin tapaus kuuluisi kyseisen (herran) piiriin. Onneksi vartiointi hommat on kohta takanapäin... Opiskelemaan menossa.

Pahoitteluni tilanteesta! Täyspäisiä vartioita on hyvin vähän joukossamme. :)

• 15161651

Sopímukset eivät kaadu yhden vartijan sekoiluun.

• Huusko ja Susisaari

"Maksoin ostokset, aloin juttelemaan kassavastaavalle jonka tunnen muuten hyvin, oon tuntenut lapsuudesta asti... "

Tämä lause kertoo kaiken myös kirjoittajan omasta tasosta. Tilanteessa oli siis kaksi urpoa ei vain yksi, ja he kohtasivat kuin kaksi majakkaa yössä.

• kamaan hei urpo

Olipa todella älykästä mennä markettiin "mukana bussi jossa oli paskasia duunipaitoja". Sitä ei moni olisi älynyt. Et varmaan yhtään herättänyt huomiota.

Vartija, joka ei olisi tuollaiseen muovipussiurpon kassalla haahuiluun reagoinut, olisi täysin väärällä alalla. Sama jos lentokentällä joku lukisi kirjaa "Miten räjäytän itseni ja kanssamatkustajat taivaan tuuliin" ja annettaisiin mennä vaan vapaasti jonkin epämääräisen nyytin kanssa asiaa tutkimatta.

• kuuluu?

keskittykää vaan siihen työhön minkätakia teidät on sinne marketteihin palkattukin eli, että kärryt ja etenkin korit on nätisti kauniissa pinossa/ rivissä...!

Teillä ei ole muuten lain mukaan mitään oikeuksia puuttua asiaa jos vaikka tulisin markettiin pussin kanssa missä olisi 10kg paskaa.. Te ette siihen saisi puuttua ja jos puuttuisitte niin raastuvassa tavattaisiin! ja tiedätte ketä sieltä lähtisi itkien pois sakkolappu kourassaa!

• OtsoTurbo

jos osaisit lukea niin hän oli menossa duunipäivän päätteeksi kauppaan.

• 890
        kuuluu? kirjoitti:

keskittykää vaan siihen työhön minkätakia teidät on sinne marketteihin palkattukin eli, että kärryt ja etenkin korit on nätisti kauniissa pinossa/ rivissä...!

Teillä ei ole muuten lain mukaan mitään oikeuksia puuttua asiaa jos vaikka tulisin markettiin pussin kanssa missä olisi 10kg paskaa.. Te ette siihen saisi puuttua ja jos puuttuisitte niin raastuvassa tavattaisiin! ja tiedätte ketä sieltä lähtisi itkien pois sakkolappu kourassaa!

Höpö Höpö! Paskan tuominen kauppaan missä on elintarvikkeita on vahingonteko haju ym.haitat joten sinut voidaan ottaa kiinni ihan jokamiehen oikeuksilla.Voiko joku olla oikeasti noin tyhmä? Raastupia ei ole enää olemassa!

• Kaketus
        OtsoTurbo kirjoitti:

jos osaisit lukea niin hän oli menossa duunipäivän päätteeksi kauppaan.

Tämäkin on täysin turha topicci turhan ihmisen avaamana. Miksi viitsitte tällaisiin vastailla?
        Idiootit käyvät mieltänsä purkamassa kun kotioven ulkopuolella ei ole mitään parempaa huomista odotettavissa.

Nainen Seculta.. Joudatkin alalta pois jos et osaa sitä kaikkein kaikkein perustavanlaatuista asiaa eli kirjoittamaan ammattinimikettäsi oikein, dorka.

Antakaa näitten hattivattien nypläillä pientä piliään kotona, jostainhan se sisältö omaan säälittävään elämään on saatava. Sitten vaikka runkkailemalla kotona ja haukkumalla vatijoita Suomi24 palstalla. Onnettomat elätit!

• tosiaan...
        890 kirjoitti:

Höpö Höpö! Paskan tuominen kauppaan missä on elintarvikkeita on vahingonteko haju ym.haitat joten sinut voidaan ottaa kiinni ihan jokamiehen oikeuksilla.Voiko joku olla oikeasti noin tyhmä? Raastupia ei ole enää olemassa!

siihen ne teidän oikeuden sitten lähestulkoon jäävätkin...

• kun luulette..
        tosiaan... kirjoitti:

siihen ne teidän oikeuden sitten lähestulkoon jäävätkin...

että teitä pidetään jotenkin lähes poliiseina tai muuten vaan luulette itsestänne liikoja, kun tosiasia on se, että toimitte tuolla lähes vain jokamiehenoikeuksin:-) kyllä muakin vituttais....

Kärryt ja korit ovat teidän heiniänne ja jopa kaupan kassatytöt on teidän yläpuolellanne ja nauraa teille OIKEESTI!!!

Kauppiaalle viette kuulemma joka aamu lehden kiltisti Johtajanne työpöydälle. Mun faija on muuten kauppias eräässä marketissa, siellä mä käyn välillä vähän nöyryyttämässä sen alimpia työntekijöitä eli vartijakärrypoikia....

BUHAHAHAHBUHAHAHAHBUHAHAHAHBUHAHAHAHBUHAHAH...

Vaan eivät urpovartijat aluksi tienneet kuka olen, luulivat näppäriksi/narkkariksi yms yms...hehehheheh.... sitten tulikin jo melkein tippalinssiin kun kerroin mun faijalle teidän käytöksestänne...:-))))))))))

• humiliation!
        kun luulette.. kirjoitti:

että teitä pidetään jotenkin lähes poliiseina tai muuten vaan luulette itsestänne liikoja, kun tosiasia on se, että toimitte tuolla lähes vain jokamiehenoikeuksin:-) kyllä muakin vituttais....

Kärryt ja korit ovat teidän heiniänne ja jopa kaupan kassatytöt on teidän yläpuolellanne ja nauraa teille OIKEESTI!!!

Kauppiaalle viette kuulemma joka aamu lehden kiltisti Johtajanne työpöydälle. Mun faija on muuten kauppias eräässä marketissa, siellä mä käyn välillä vähän nöyryyttämässä sen alimpia työntekijöitä eli vartijakärrypoikia....

Vaan eivät urpovartijat aluksi tienneet kuka olen, luulivat näppäriksi/narkkariksi yms yms...hehehheheh.... sitten tulikin jo melkein tippalinssiin kun kerroin mun faijalle teidän käytöksestänne...:-))))))))))

Ihan uteliaisuudesta niin miten nöyryytit vartijoita?

Ja onko se iso kauppa, kun siellä on monikossa vartijoita, koska yleensä isossakin ostoskeskuksessa voi olla vain yksi vartija.

• 19 + 9 = 28
        kun luulette.. kirjoitti:

heräsit ja huomasit myöhästyväs koulusta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3596
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe