Minä-profiilien käyttöönotto

Suomi24toimitus

Hei,

Uusien Minä-profiilien käyttöönotto etenee ja profiilit ovat käyttäjien saatavilla torstaina 26.8.

Pahoittelemme viivästystä profiilien käyttöönotossa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

40

2522

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä mitiä

      Varmaan minä-profiilien päivitys siirtyy vielä ensi viikolle. Eihän nämä Suomi24 aikataulut ole ennenkään pitäneet vaan aina siirretään ja siirretään.

      Olisiko aika palkata nykyisten tilalle hieman ammattitaitoisempaa porukkaa??

    • Uninen

      Aivan sama aiheeseen liittyen, mutta jos tarjoat 1Gt "tallennustilaa" sähköpostiin, niin MITEN HELVETISSÄ SIELTÄ VOI KADOTA 900Mt Viestejä tsup vain???
      JOPA LUKEMATTOMAKSI MERKATTUJA VIESTEJÄ ON KADONNUT 100-MÄÄRIN!!!
      VAIN MUUTAMA UUSIN VIESTI OLI NÄKYVISSÄ??? WTF??

      kusetusta.. sanon minä..

      Minäkin voin alkaa tarjoamaan tuolla logiikalla tallennustilaa 300Tb/asiakas ja pistän skriptit randomina poistelemaan jotain niin ei 40Gb Täyty koskaan, vaikka olisi kuinka helvetisti asiakkaita.

      Ja tuostako pitäisi vielä maksaa?

    • hipphai

      vittu et alkaa tosiaa olla naurettavaa paskaa tää suoli24 ja mainostajia ihmettelen miten vitussa laittaa raahaa tällaisenn paskaan hah hah

    • yksityisyyttä

      ainakaan suoraan laittako mitään enempiä tietoja Minä-profiliin näkyviin mitä ei entisesä Galleriassakaan ole näkynyt. Kaikilla ei ole aikaa jatkuvasti päivystää koneella et milloinka Minä-profiilit aukeaa ja mitä kaikkia tietoja sieltä putkahtaa kaikkien tietoon.

    • ehxhdushsfhxh

      Miksi kirjautuminen ei onnistu mihinkään osioon??

    • J

      Reilu meininki!!!

      Kyllä palveluntarjoajan pitäisi huolehtia postin toiminnasta kaikissa tilanteissa!!!

    • Hellurei ja hyvästi!

      Joo, paskat tämä suomi24. Aina teknisiä ongelmia. Taidan mennä luukkuun takaisin. On ainakin toimintavarmempi.

    • jihuo

      joo se ois ihan kiva tehä tälläset typerät päivitykset joskus muullon kun sillon kun työtä tekevät ihmiset tarvii sähköpostia.

      • Että silleen

        Mulla menee nyt loppuvuosi ihan perseelleen ku en pääse lukemaan sähköpostista osoitetta missä pitäisi olla viiden tunnin päästä!!!! Ja juna lähtee tunnin päästä! Että kiitos suomi24!


      • ole muita
        Että silleen kirjoitti:

        Mulla menee nyt loppuvuosi ihan perseelleen ku en pääse lukemaan sähköpostista osoitetta missä pitäisi olla viiden tunnin päästä!!!! Ja juna lähtee tunnin päästä! Että kiitos suomi24!

        yhteyksiä kuin tämä suomi24:n sähköposti??? Puhelin kenties?


      • tuhattunari xxx
        Että silleen kirjoitti:

        Mulla menee nyt loppuvuosi ihan perseelleen ku en pääse lukemaan sähköpostista osoitetta missä pitäisi olla viiden tunnin päästä!!!! Ja juna lähtee tunnin päästä! Että kiitos suomi24!

        Jos on ollut niin tollo, että ottaa Suomi24 pienen 1Gt sp-osoitelootan, niin joutaa mennäkin. Varsinkin kun on ilmaisia 4-7,5Gt postilootia tarjolla, kun vain viitsii ottaa.


      • että silleen
        ole muita kirjoitti:

        yhteyksiä kuin tämä suomi24:n sähköposti??? Puhelin kenties?

        Jos mulla on puhelin numero ilmotettu sähköpostiin! Niin älä länkytä... URPO!


    • postia vailla

      ..jotta milläkän viikolla tämä aukiaa...tuskin veilä tänään,ei pääse edes sähköpostiin..tyypillistä säätämistä suomi24:lta.

    • meni hermot

      Nyt sain tarpeekseni ja hommasin uuden postin toisesta paikkaa. En suomesta oikeestaan muuta käytä kuin sähköpostia ja on ollut jo vähän turhan paljon kaikenlaisia ongelmia kun rupesivat uudistamaan sivuja. Ennen uudistuksia olin ihan tyytyväinen. Sähköpostitoiminnotkin on pilattu, tehty hankalaksi ja aikaa vieväksi.

      • postia kaipaava

        Voisko saada tietää koska sähköposti taas toimii????


      • KYYL

        KAUANKO KATKO KESTÄÄ!!!!!!???????? Voisitte edes laittaa jotain tarkempaa infoa! Ihmisillä VOI olla jotain tärkeitä sähköposteja!


      • idiootit pitää
        KYYL kirjoitti:

        KAUANKO KATKO KESTÄÄ!!!!!!???????? Voisitte edes laittaa jotain tarkempaa infoa! Ihmisillä VOI olla jotain tärkeitä sähköposteja!

        tärkeitä sähköposteja suomi24:ssa.:D


    • 13

      Jokos tuonne sähköpostiin pääsee piankin, odotan tärkeetä viestiä

      • ole tärkeälle

        viestinnälle parempia kanavia kuin toimimaton suomi24?
        Mulla ainakin on luotettavampia emaileja tiedossa.


      • vaihtaja79
        ole tärkeälle kirjoitti:

        viestinnälle parempia kanavia kuin toimimaton suomi24?
        Mulla ainakin on luotettavampia emaileja tiedossa.

        helvetissä tuo sähköposti toimii????????????????????????
        menee itelläkin sähköpostivaihti vaihtoon kun täällä on aina jotain päivitystä käytössä ja mikään ei toimi


      • ihmisenä minä
        vaihtaja79 kirjoitti:

        helvetissä tuo sähköposti toimii????????????????????????
        menee itelläkin sähköpostivaihti vaihtoon kun täällä on aina jotain päivitystä käytössä ja mikään ei toimi

        alunalkaenkin käytän hotmailia tärkeimpien asioiden hoidossa ja tämä email on vain hupia varten, joten en menetä mitään, jos on kiinni.


      • Suomi24toimitus
        ihmisenä minä kirjoitti:

        alunalkaenkin käytän hotmailia tärkeimpien asioiden hoidossa ja tämä email on vain hupia varten, joten en menetä mitään, jos on kiinni.

        Hei

        Kiitos palautteista!

        Kirjautumisessa oli aamun aikana ongelmia, mutta vika on nyt korjattu ja kirjautumisen pitäisi nyt onnistua taas normaalisti.

        Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • yksityisyyteen
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei

        Kiitos palautteista!

        Kirjautumisessa oli aamun aikana ongelmia, mutta vika on nyt korjattu ja kirjautumisen pitäisi nyt onnistua taas normaalisti.

        Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        liittyvät asetukset astuvat voimaan välittömästi.
        Tein muutokset tänään, koska en koko päivää ehdi päivystämään mitä kaikkea uusi minä-profiili tulee paljastamaan.
        Katson omaksi oikeudekseni kertoa itsestäni sen mitä itse haluan ja kenelle haluan.

        Kiitän etukäteen tiedosta, jossa vakuutatte että entinen galleriani, nykyinen minä-profiilini pysyy suljettuna siihen asti kunnes ehdin tsekkaamaan mitä kaikkea haluan omassa profiilissani julkisesti näyttää.


    • Tuikkis!!!!!

      Tätä olenkin odotellut jo kauan varmaan monet muutkin Suomi24.fi kanavan ystävät!!!!

      Hienoa ja paljon tavallisia ruusuis-kiitoksia, kun laitatte nyt näin hienot uudistukset!!!!

      • ...joku ämpäripää pitää Suomi24- osoitetta ainoana sähköpostinaan ja laskee elämänsä sen varaan, niin ihan oma moka. Ei tarvi ruikuttaa. Ja ni8in kauan, kuin mokoma ei kaikkine toimimattomine palveluineen maksa mitään, niin ei kai paljon voi vaatiakaan? Tokihan se harmittaa, kun systeemit tökkii koko ajan, mutta useimmilla on liene elämää muuallakin?


    • rekkaantunut xyztä

      Vastaanotetuista ja muista viesteistä ei näytä pääsevän millään eroon! Vaikka ne ruksaa ja painaa poista - niin ei ne vain poistu! SURKEAA PÄIVITYSTÄ!!

      • Byebyet

        Kuka tätä on halunut?


      • Entinen asiakas
        Byebyet kirjoitti:

        Kuka tätä on halunut?

        Siinä meni käyttäjät sitten. Surkeasti ajoitettu ja moneen kertaan epäonnistunut Minä-profiilien käyttöönotto.

        Jos aiemmin antoi Gallerialle arvosanan vaikka 8, niin tuolle nykyiselle hässäkälle ei voi antaa arvosanaksi kuin 5 ja nyt kun juuri mikään siellä ei edes toimi, niin arvosana ei paljon nelosta korkeampi voi olla. Mitään selkeästi parempaa ei löydy, mutta paljon heikennyksiä ja ulkoasu on kuin olisi siirrytty suoraan 5 vuotta taaksepäin!

        Käyttäjät äänestää jaloillaan, se on ihan varma. Onnea uudistuksen suunnittelijoille!


    • VeryÄngry

      Mihin on hävinneet ent. Galleriaan tulleet viestit??? Minulta kokonainen kansiollinen viestejä hävinnyt, olivat tärkeältä ihmiseltä ja ne olisin halunnut pitää...helvetti mitä hommaa.
      Ja ny kun käyn lukemassa omia lähetettyjä viestejä joihin on vastattu samaan ketjuun niin ne vastausviestit hävinneet tyystin....haloo hei!!!
      Tuleeko ne jossain vaiheessa takaisin vai ovatko jo menetettyä tavaraa????

      • Minultakin katosi muutama,viimeiset viestit,juuri ne olisivat olleet tärkeitä,koska sisälsivät ystäväni puhelin n:ron! En kerinnyt korjaamaan talteen.Myös omat kuvat katosi kuin tuhka tuuleen.Epäilyttävää touhua koko minä profiilin käyttöön otto! Se on facebookin kopio. Eikä se sisällä mitään uutta! Miten käy seniori ikäisten ihmisten minunkin sivullani kävi muutama henkilö ihan kuvien takia,sanoivat, että kuvat piristävät
        heitä,pelkään ja harmittelen heidän puolestaaan! EIKÄ TUNNU VIELÄKÄÄÄN TOIMIVAN,YHTÄ TAKKUSTA SEKAMETELIÄ,KORJATKAA TEKNISET ONGELMAT KUNTOON ENSIN JA YKSI VARTEEN OTETTAVA SEIKKA,POISTAKAA SELLAISET PROFIILIT KETKÄ EI OLE YLI VUOTEEN KIRJAUTUNEET, SELLAISIAKIN ON PALJON,KUN OLEN KATSELLUT PROFIIEJA! EIKÖHÄN ALA PARANTUA.


    • Mitta alkaa olla täy

      Onhan sentään jotain vanhasta galleriastakin tallell jippiiiiiiiiiiiiia.
      KAMALA JUMITUS !!!!!!!!!!!!!!!

      On sieltä kadonneet omat kuvat, kansioita vino pino pikkupostista. Eihän jäljellä ole kun osa
      lähetettyjä ja vastaanotetettuja viestejä.
      Sähkisosoitetta ei pysty vaihtamaan ollenkaan eikä edes tuosta niiden keksimästä osoitteesta
      posteja kääntämään toiseen osoitteeseen.
      Ei laittamaan kuvia, jotka niin mukavasti piristivät sivua.

      Taitaa jäädä mokoma minäprofiili omaan rauhaansa ainakin minulta. Ja varmaan sangen monelta muulta.

    • Nyt olemme jo perjantaissa 27.8.2010 klo 1 aamulla, mutta 'minä-profiili' ei vieläkään aukea!

      Ps. Olisi asiallista olla antamatta mitään 'muutos valmis' -päivämäärää, kuin siirtää yhä uudelleen luvattua päivämäärää hamaan tuntemattomaan tulevaisuuteen!

      • vaikka muutos

        olisikin ollut jo ajat sitten valmis, mutta kiusallaan pitävät systeemit jumissa...? ;)

        Kuinkakohan moni käyttäjä on ihan aikuisten oikeasti halunnut, että vanhasta uudesta Galleriasta luovutaan ja siirrytään massa-facebookien joukkoon? Itse tykkäsin tästä edellisestä uudistuksesta aikaisempaan verrattuna, mutta tätä viimeisintä en ole toimituksen eilisistä lupauksista huolimatta edes päässyt henk.koht. tutkimaan.

        Sähköpostin jo pilasivat uudistuksellaan, ennen toimi suht jouhevasti, nykyään jumittaa lähes jatkuasti. Näin varmaan tulee tapahtumaan Gallerian uudistuksenkin kanssa. Galleria on ollut ainoa sosiaalinen media, jota olen halunnut käyttää juuri sen anti-facebookmaisuuden takia. Nyt menee vahvasti harkintaan, jatkanko (kunhan nyt ensin avaavat palvelun meille asiakkailleen).

        Harmittaa ja isosti, että täysin (tai ainakin melkein) toimivaa konseptia mennään päivittelemään piloille...


      • Ärsyyntynyt
        vaikka muutos kirjoitti:

        olisikin ollut jo ajat sitten valmis, mutta kiusallaan pitävät systeemit jumissa...? ;)

        Kuinkakohan moni käyttäjä on ihan aikuisten oikeasti halunnut, että vanhasta uudesta Galleriasta luovutaan ja siirrytään massa-facebookien joukkoon? Itse tykkäsin tästä edellisestä uudistuksesta aikaisempaan verrattuna, mutta tätä viimeisintä en ole toimituksen eilisistä lupauksista huolimatta edes päässyt henk.koht. tutkimaan.

        Sähköpostin jo pilasivat uudistuksellaan, ennen toimi suht jouhevasti, nykyään jumittaa lähes jatkuasti. Näin varmaan tulee tapahtumaan Gallerian uudistuksenkin kanssa. Galleria on ollut ainoa sosiaalinen media, jota olen halunnut käyttää juuri sen anti-facebookmaisuuden takia. Nyt menee vahvasti harkintaan, jatkanko (kunhan nyt ensin avaavat palvelun meille asiakkailleen).

        Harmittaa ja isosti, että täysin (tai ainakin melkein) toimivaa konseptia mennään päivittelemään piloille...

        komppaan sinua täysillä.
        Susi mikä susi tämä uusi galleria mutta jotain sentään entisestä tallella:jumitus!


    • KO0

      Omituista kitinää käyttäjälle ilmaisen palvelun takkuamisesta. Joku väitti olevansa Suomi24 asiakas. Yleensä asiakas maksaa ostoksestaan eli olisiko käyttäjä parempi nimike?
      Väittäisin, että hinta / laatusuhde on Suomi24 palveluissa aika paikallaan mutta ns. tärkeille posteille kannattaisi hankkia joku muu osoite.

      • pilkkujenviilaaja

        Mutta...

        Lainaus Wikipediasta:

        "Asiakas on henkilö, laite, ohjelmisto tai organisaatio, joka tilaa tai käyttää tuotetta tai palvelua. Asiakas on henkilö, jolla on asiaa. Asiakas on johdettu vanhemmasta sanasta asia, joka lienee johdos ikivanhasta verbistä asea, panna kuntoon. Asia merkitsee jossakin olevaa tai sijaitsevaa, mutta samalla yksittäisessä piilevää yleistä, perimmäistä asiuutta.
        Englanninkielen sana customer viittaa muinaisranskan pukua tarkoittavaan sanaan costume, latinan vastaava sana puolestaan tapaan, tottumukseen, tottumiseen. Client-sana palautuu latinan sanaan cliens, jolla viitattiin seuraajaan tai tottelijaan. "

        Että silleen, ei periaatteessa tarvita hintaa ollakseen asiakas. :)


    • vitutkorville

      voi aiheutua katkosksia??? haha miten toimimattomassa voi esiintyä katkoksia??? vittu paskakikkare katkee joskus saaatana..

    • kenties?

      yli viikonlopunkin tämän katkoksen kanssa, joka alkoi jo eilen?
      Tai eihän se pelannut sydeemi eilenkään.

    • hannaperala

      siis ihan suoraan sieltä nämä uudet Minä- ja Yhteisö- sivustot....
      Nyt ei näe viimeksi sisäänkirjautuneita, eikä toisen ihmisen mielenkiinnonaiheita suoraan, vaan pitää erikseen etsiä. Mielenkiintoisten tuttavuuksien "tapaaminen" on nyt siis hankalampaa ja epätodennäköisempää. Ei minulla ainakaan riitä mielenkiintoa mennä Yhteisö-sivulle erikseen etsimään heitä :(
      Todella pettynyt olen tähän uudistukseen, luultavasti ja toivottavasti en ole ainoa.

      Facebook meillä jo on, joten miksi entisestä galleria-mallista piti luopua??? Koska tästä uudesta tulee väkisinkin mieleen facebook, pitää etukäteen tietää, ketä hakee yhteisön joukosta...

      • Nainen50+

        Et ole ainoa...täällä on kovasti ja paljon pettyneitä niitä, jotka kaipaavat entistä profiilia!Niin minäkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      159
      1436
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe