Hei! olen 15-v poika ja olin viime perjantaina kaverillani juomassa. Join siinä illan mittaan 5 lonkeroa noin 1 per tunti. Olenko voinut saada mitään pysyviä haittavaikutuksia? Olen vain vähän huolissani kun se oli minun ensimmäinen kerta alkoholin kanssa tekemisissä. Olisi kiva jos kertoisitte minulle.
paniikki
3
264
Vastaukset
- koulunkäyntiavustaja
Ikäsi perusteella olet peruskoululainen, joten alkoholiasioista kannattaa käydä juttelemassa koulun terkkarin kanssa. Hänellä on vaitiolovelvollisuus.
- -
Ei kannata mennä terkkarille, ei ne vaitiolovelvollisuudet ole aina pitäneet, eikä tuohon voi muuta ohjetta kukaan antaa, kuin vältä jatkossa kännäämistä.
kokeilustasi saaneen. Jätä seuraavat yritykset myöhempään ikään ja mieti sitten tarvitsetko alkoholia ollenkaan. Mitä aikaisemmin aloitat alkoholin käytön, sitä suurempi todennäköisyys on, että siitä tulee fyysisiä ja psyykkisiä haittoja.
Minä aloittelin juomista sinun ikäisenäsi ja siitä seurasi kosteat yli kolmekymmentä vuotta. Jos saisin päättää nyt, en ottaisi ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348544- 434703
- 364664
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1903611- 132953
- 312716
- 392696
- 442393
- 1672082
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652056