suomi24 ylläpito näköjään poistaa sähköpostit ja säästää näin lupaamaansa "tallennustilaa".
Itselläni oli viestejä vuodesta 2004 asti saapuneet kansiossa ja nyt kun kirjauduin, niin huomasin että suuri osa myös LUKEMATTOMISTA viesteistä oli poistettu. Vain n. 30 Uusinta viestiä oli enää tallessa.
ÄLKÄÄ SIIS HELVETISSÄ AINAKAAN MAKSAKO LISÄTILASTA MITÄÄN, KUN EIVÄT SÄILYTÄ SIELLÄ MITÄÄN VAAN LUPAA KYSYMÄTTÄ POISTAVAT KAIKEN!!!
SÄHKÖPOSTIT POISTETAAN!!!
2
586
Vastaukset
- itsop
Minulle kävi samalla tavalla. Kaikki saapuneet-kansion sähköpostit katosivat. Lähetin palautetta, johon sain vastauksena kyselyn, että mitä posteja siellä oli. Kerroin joitakin, joita muistin. Sen jälkeen sitten täysin hiljaista. Opin sen, että tarjoan tätä sähköpostiosoitettani vain joillekin vähäpätöisille viesteille, uutiskirjeille jne. Maksullisen sähköpostin tarjoaminen suomi24:stä on lähinnä vitsi.
Käyttäny tätä perhanan suomi24 jo ikuisuudelta tuntuvan ajan ja tuuminu vain että ei ole paljoa moitittavaa ollut, mutta tämä menee jo yli ymmärryksen että mennään tuosta vaan poistaan perhana käyttäjien postit.
Olin paljon eri posteja jättäny tarkoituksella talteen sinne kun ei tiennyt millon mitäkin tarvitsisin, ja ny on kaikki veks.
Onko tämä muka perhana oikein!?
Ihan puhtaalla hyvällä mielellä välitän tälle tapahtumalla ja sen järjestäjille terveiset että vetäkää vittu päähän ja paetkaa vuorille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373007- 1342513
- 492378
- 1582104
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201818- 401449
- 391091
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa191067- 511057
- 861015