Moron. Ajattelin kysyä mielipiteitä luiskakauhaan. Itellään tulee alkaa oleen luiskan vaihto uuteen edessä, kun vanha alkaa oleen tiensä päässä. Kenen tekele olis parahin 13tonniseen, missä kallistava liitin puomin päässä. Kevyeen kauhaan tottunu, joten hirmu painavaa en päähän laita, kun käytettävyys kärsii taasen..
Paras luiskakauha?
10
2771
Vastaukset
- nääs...
Jos haluat hyvän ja halvan pitää tunnetusti ostaa kaksi, koska samassa niitä ei saa. Siispä tuossa järjestyksessä ostat Steelpa(niskakankaanmalli) ja Eurosteel. Jos olisit etsiny luiskakauhaa missä kallistus itessään olisin suositellu sellasta vähemmän tunnettua Maakunnan koneen tekelettä, Mikkelistä. Ei halpa, eikä kaiken kevyin, mutta kestyvyys ollu parasta mitä millä ite oon kaivanu.
- store
kovastipa noita Eurosteelin kauhoja parjataan, mutta mielestäni niiden laatu on parantunut oleellisesti kun tehdasta tuli vetämään kunnon henkilöt...
- OO
store kirjoitti:
kovastipa noita Eurosteelin kauhoja parjataan, mutta mielestäni niiden laatu on parantunut oleellisesti kun tehdasta tuli vetämään kunnon henkilöt...
Joo kylpä eurosteelin kauhat parani kun asentaja kivipelto lähti!
- Härmän häjy
OO kirjoitti:
Joo kylpä eurosteelin kauhat parani kun asentaja kivipelto lähti!
Eurosteelin insinööreillä ei ole mitään tekemistä kun kerkiävät netissä kehua omiaan. Taitaa homma sakata?
- Etelän häjy
Härmän häjy kirjoitti:
Eurosteelin insinööreillä ei ole mitään tekemistä kun kerkiävät netissä kehua omiaan. Taitaa homma sakata?
Jokaisesta firmasta löytyy ainakin yksi joutilas insinööri.
- 210 BLC
Gjerstad kauhat kestää ja on malliltaan hyviä.
- kuokkaaa..
gjerstadia suosittelisin, steelpastahan ei ole enää jäljellä muuta kuin pari lippalakkia ja teepaitaa... ja muistot messujen konjakeista : )
- Make.
On se hienoa, kun yritetään "nimimerkillä" mainostaa omia tuotteita.
- ijhih
osta aspitelista kauhat kestävät ja edulliset
- Luiskakauha
Terästyö Salmisen kauha kestää varmasti. EI tosin halvin. 1500mm kallistuva painaa 415kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802