Odottajalle tulossa kylmä syksy

lähes säälittää

10

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta Haans

      ei vieläkään tiedä minä vuonna! ! ! 11 one

    • jäistä..

      Vimeistään ensivuoden alussa ikivelkamulia tippuu parijonossa peruspäivärahalle. Niin kylmää lupaa jenkkien talous. Oikein puistattaa sivullistakin.

      • kaikki käyttämättä

        Enpä muista että kukaan palstan vakikirjoittajista olisi kehnut jääneensä työttömäksi. Tuhnuja tutnuu olevan työttömänä ja haaveilevat päivällä kädet munissa omistusasujien vaimoista.

        Jos tänään tulisi lomautusilmoitus yt-neuvottelujen aloittamisesta ja heti niiden jälkeen lomautus- tai irtisanomisilmoitus, niin ansiosidonnainen loppuisi yli kolmen vuoden päästä. Mahtaako lamaa riittää sinne asti?


      • tiedä, mitään
        kaikki käyttämättä kirjoitti:

        Enpä muista että kukaan palstan vakikirjoittajista olisi kehnut jääneensä työttömäksi. Tuhnuja tutnuu olevan työttömänä ja haaveilevat päivällä kädet munissa omistusasujien vaimoista.

        Jos tänään tulisi lomautusilmoitus yt-neuvottelujen aloittamisesta ja heti niiden jälkeen lomautus- tai irtisanomisilmoitus, niin ansiosidonnainen loppuisi yli kolmen vuoden päästä. Mahtaako lamaa riittää sinne asti?

        "Parhaimmillaankin Roubini odottaa talouden olevan aneeminen ja odotettua tasoa heikompi useita vuosia, koska kotitalouksien, hallitusten ja rahoitusjärjestelmän täytyy vähentää velkaantumistaan.

        Hänen mukaansa kielteinen yhteys reaalitalouden ja riskialttiiden omaisuuserien hintojen välillä voi helposti syöstä talouden uuteen lamaan.

        Roubini ennustaa Yhdysvaltain hallituksen alentavan arvionsa toisen neljänneksen talouskasvusta 1,2 prosenttiin "parhaimmillaan
        "

        Jäätää työttömien muulilaumojen persettä!


      • ja viimeistään...

        Lukihäiriö hei, sun mukaan asuntojen hintojen piti romahtaa VIIMEISTÄÄN kesäkuussa 2010. Vaan kuinkas kävikään?


      • lamaan"
        tiedä, mitään kirjoitti:

        "Parhaimmillaankin Roubini odottaa talouden olevan aneeminen ja odotettua tasoa heikompi useita vuosia, koska kotitalouksien, hallitusten ja rahoitusjärjestelmän täytyy vähentää velkaantumistaan.

        Hänen mukaansa kielteinen yhteys reaalitalouden ja riskialttiiden omaisuuserien hintojen välillä voi helposti syöstä talouden uuteen lamaan.

        Roubini ennustaa Yhdysvaltain hallituksen alentavan arvionsa toisen neljänneksen talouskasvusta 1,2 prosenttiin "parhaimmillaan
        "

        Jäätää työttömien muulilaumojen persettä!

        No eipä tämä nyt nähty lamakaan kovin paha Suomessa ollut, vai? Se, että Jenkit eivät vielä pääsekään jaloilleen ei vaikuta Suomeen - tai no, vaikuttaahan se: korot pysyvät alhaalla vielä piiiiiiitkäääään. Ja sekös asuntovelallista hymyilyttää :) Jos olisin vuokrakuoriainen, niin repisin hiuksia päästäni ja itkisin...


      • Ei LASKUA
        tiedä, mitään kirjoitti:

        "Parhaimmillaankin Roubini odottaa talouden olevan aneeminen ja odotettua tasoa heikompi useita vuosia, koska kotitalouksien, hallitusten ja rahoitusjärjestelmän täytyy vähentää velkaantumistaan.

        Hänen mukaansa kielteinen yhteys reaalitalouden ja riskialttiiden omaisuuserien hintojen välillä voi helposti syöstä talouden uuteen lamaan.

        Roubini ennustaa Yhdysvaltain hallituksen alentavan arvionsa toisen neljänneksen talouskasvusta 1,2 prosenttiin "parhaimmillaan
        "

        Jäätää työttömien muulilaumojen persettä!

        Hidas kasvu on kuitenkin ihan eri asua kuin lama.


      • aina ei onnistu
        ja viimeistään... kirjoitti:

        Lukihäiriö hei, sun mukaan asuntojen hintojen piti romahtaa VIIMEISTÄÄN kesäkuussa 2010. Vaan kuinkas kävikään?

        Odottelijan taktiikka voidaan julistaa reisille menneeksi.


    • Bussi,juna? Mitä täs odotetaan? aa, no jos romahduksesta puhut niin tulee yhtä varmasti kuin uusi vuosi

      • jep...

        "jos romahduksesta puhut niin tulee yhtä varmasti kuin uusi vuosi"

        Jep, uusi vuosi vuonna 2025. Until then, pay your landlord's mortgage.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe