Koron nousu pysähtyi... markkinakorot jäivät alle ohajauskoron ja ohjauskorko ei taida olla ihan heti nousemassa.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/korot/korko.jsp?intid=KOR_EUR03M
Kiinteistökauppa on pyörähtänyt käyntiin. Kiinteistökauppoja tehtiin tammi-kesäkuussa viidennes enemmän kuin vuosi sitten vastaavaan aikaan.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20100814283
Mahtaa olla odottelijalle luvassa todella kylmät kyydit syksyllä.
Odottajalle tulossa kylmä syksy
10
196
Vastaukset
- Mutta Haans
ei vieläkään tiedä minä vuonna! ! ! 11 one
- jäistä..
Vimeistään ensivuoden alussa ikivelkamulia tippuu parijonossa peruspäivärahalle. Niin kylmää lupaa jenkkien talous. Oikein puistattaa sivullistakin.
- kaikki käyttämättä
Enpä muista että kukaan palstan vakikirjoittajista olisi kehnut jääneensä työttömäksi. Tuhnuja tutnuu olevan työttömänä ja haaveilevat päivällä kädet munissa omistusasujien vaimoista.
Jos tänään tulisi lomautusilmoitus yt-neuvottelujen aloittamisesta ja heti niiden jälkeen lomautus- tai irtisanomisilmoitus, niin ansiosidonnainen loppuisi yli kolmen vuoden päästä. Mahtaako lamaa riittää sinne asti? - tiedä, mitään
kaikki käyttämättä kirjoitti:
Enpä muista että kukaan palstan vakikirjoittajista olisi kehnut jääneensä työttömäksi. Tuhnuja tutnuu olevan työttömänä ja haaveilevat päivällä kädet munissa omistusasujien vaimoista.
Jos tänään tulisi lomautusilmoitus yt-neuvottelujen aloittamisesta ja heti niiden jälkeen lomautus- tai irtisanomisilmoitus, niin ansiosidonnainen loppuisi yli kolmen vuoden päästä. Mahtaako lamaa riittää sinne asti?"Parhaimmillaankin Roubini odottaa talouden olevan aneeminen ja odotettua tasoa heikompi useita vuosia, koska kotitalouksien, hallitusten ja rahoitusjärjestelmän täytyy vähentää velkaantumistaan.
Hänen mukaansa kielteinen yhteys reaalitalouden ja riskialttiiden omaisuuserien hintojen välillä voi helposti syöstä talouden uuteen lamaan.
Roubini ennustaa Yhdysvaltain hallituksen alentavan arvionsa toisen neljänneksen talouskasvusta 1,2 prosenttiin "parhaimmillaan
"
Jäätää työttömien muulilaumojen persettä! - ja viimeistään...
Lukihäiriö hei, sun mukaan asuntojen hintojen piti romahtaa VIIMEISTÄÄN kesäkuussa 2010. Vaan kuinkas kävikään?
- lamaan"
tiedä, mitään kirjoitti:
"Parhaimmillaankin Roubini odottaa talouden olevan aneeminen ja odotettua tasoa heikompi useita vuosia, koska kotitalouksien, hallitusten ja rahoitusjärjestelmän täytyy vähentää velkaantumistaan.
Hänen mukaansa kielteinen yhteys reaalitalouden ja riskialttiiden omaisuuserien hintojen välillä voi helposti syöstä talouden uuteen lamaan.
Roubini ennustaa Yhdysvaltain hallituksen alentavan arvionsa toisen neljänneksen talouskasvusta 1,2 prosenttiin "parhaimmillaan
"
Jäätää työttömien muulilaumojen persettä!No eipä tämä nyt nähty lamakaan kovin paha Suomessa ollut, vai? Se, että Jenkit eivät vielä pääsekään jaloilleen ei vaikuta Suomeen - tai no, vaikuttaahan se: korot pysyvät alhaalla vielä piiiiiiitkäääään. Ja sekös asuntovelallista hymyilyttää :) Jos olisin vuokrakuoriainen, niin repisin hiuksia päästäni ja itkisin...
- Ei LASKUA
tiedä, mitään kirjoitti:
"Parhaimmillaankin Roubini odottaa talouden olevan aneeminen ja odotettua tasoa heikompi useita vuosia, koska kotitalouksien, hallitusten ja rahoitusjärjestelmän täytyy vähentää velkaantumistaan.
Hänen mukaansa kielteinen yhteys reaalitalouden ja riskialttiiden omaisuuserien hintojen välillä voi helposti syöstä talouden uuteen lamaan.
Roubini ennustaa Yhdysvaltain hallituksen alentavan arvionsa toisen neljänneksen talouskasvusta 1,2 prosenttiin "parhaimmillaan
"
Jäätää työttömien muulilaumojen persettä!Hidas kasvu on kuitenkin ihan eri asua kuin lama.
- aina ei onnistu
ja viimeistään... kirjoitti:
Lukihäiriö hei, sun mukaan asuntojen hintojen piti romahtaa VIIMEISTÄÄN kesäkuussa 2010. Vaan kuinkas kävikään?
Odottelijan taktiikka voidaan julistaa reisille menneeksi.
Bussi,juna? Mitä täs odotetaan? aa, no jos romahduksesta puhut niin tulee yhtä varmasti kuin uusi vuosi
- jep...
"jos romahduksesta puhut niin tulee yhtä varmasti kuin uusi vuosi"
Jep, uusi vuosi vuonna 2025. Until then, pay your landlord's mortgage.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477