Hei!
Olen entinen Barbie-keräilijä. Nyt olen kuitenkin luopumassa kokoelmastani, koska tarvitsen rahaa opiskeluitani varten enkä ole ostanut uusia nukkeja aikoihin enkä aiokaan.
Teen pikkuhiljaa inventaariota nukeista ja laitan niitä huuto.netiin myyntiin: http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Sini_Kn&status=DN&order=C&start=0&num=50&odir=A. Kaikki NRFB-nuket ovat jo myynnissä. Minulla on kuitenkin satoja niin playline-nukkeja kuin arvokkaita keräilynukkejakin, ja olen lähinnä eBayn avulla yrittänyt määritellä niille hintaa. Aika hyvin olen muuten pystynyt hintoja arvioimaan, PAITSI:
Osaisiko joku auttaa hinnan määrittelyssä Reem Acra Platinum Barbie 2007:lle? Se ei ole siis enää laatikossaan, mutta laatikko on kyllä tallessa. Kyseessä on siis tämä nukke:
http://www.thebdoll.com/gallery/displayimage.php?album=176&pos=0
http://www.thebdoll.com/gallery/displayimage.php?album=176&pos=1
http://www.thebdoll.com/gallery/displayimage.php?album=176&pos=10
eBayssä noita oli vain kaksi myynnissä, ja molemmat olivat vielä laatikoissaan. Toisen hinta 800 dollaria ja toisen 650. En ole tuolla thebdoll-foorumilla ollut enää pitkään aikaan enkä aiokaan, koska se on muuttunut ilmeisesti maksullisesti. Myyntivinkit siis tänne, kiitos.
Eli mitä tuosta nukesta voisi pyytää hinnaksi huuto.netissä? Kellään mitään hajua hintatasosta?
Reem Acra Platinum Barbie 2007
Sini_Kn
2
784
Vastaukset
ei kai oo
kai jotai 13,90
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291330
- 1181167
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 29681
- 49619