kertokaa kokemuksia kumisesta kolikkomatosta?
on aikomus laittaa wc lattiaan? lastenhuoneeseen?
vaimentais ääniä, mutta onko mahdoton putsata?
kolikkomatto
6
4821
Vastaukset
- jossain
urheiluhallien aulatiloissa, mutta en vessoissa. Varmasti kestää, mutta istuisitko itse pullonkorkkien päällä. Kumi on luonnonmateriaali ja voi imeä itseensä vaikka mitä.
- Kallistakin...
Ei kestä kotioloissa.
Ainoastaan Lentokenttien terminaaleissa, Sairaaloissa, Kouluissa tai Verstaissa.
Kotioloissa kestää vain Laminaatti.
Meillä nyt tarjouksessa korkeapainelaminaatti vain 5,99 m2 - No pese se !
Kallistakin... kirjoitti:
Ei kestä kotioloissa.
Ainoastaan Lentokenttien terminaaleissa, Sairaaloissa, Kouluissa tai Verstaissa.
Kotioloissa kestää vain Laminaatti.
Meillä nyt tarjouksessa korkeapainelaminaatti vain 5,99 m2Ei Kumi mitään likoja itseensä ime.
Vai onko sinun autonrenkaasi imenyt kaiken lian itseensä ?
Peseppä ne renkaat ja huomaat että onko lika "imeytynyt" niihin.
Kumilattia on erittäin kestävä juuri sen kimmoisuutensa ansiosta.
Saat hakata sitä vasaralla etkä saa siihen jälkeäkään. Laminaatti hajoaa päreiksi samalla konstilla.
Siksi sitä käytetään mm punttisaleissa ja muissa kovassa käytössä olevissa tiloissa. - Laminaatti my ass
No pese se ! kirjoitti:
Ei Kumi mitään likoja itseensä ime.
Vai onko sinun autonrenkaasi imenyt kaiken lian itseensä ?
Peseppä ne renkaat ja huomaat että onko lika "imeytynyt" niihin.
Kumilattia on erittäin kestävä juuri sen kimmoisuutensa ansiosta.
Saat hakata sitä vasaralla etkä saa siihen jälkeäkään. Laminaatti hajoaa päreiksi samalla konstilla.
Siksi sitä käytetään mm punttisaleissa ja muissa kovassa käytössä olevissa tiloissa.Huikeeta tää laminaattimiehen tietämys.
Kolikkomatto on myös suhteellisen edullista. Laitettiin tätä koko autotalliin. Ei ollut edes pahan hintanen ja suht helppo asentaa.
http://www.mattokauppa.fi/p532_kolikkomatto-noppa-10m_fi.html
- KIINNOSTUNUT!
Jos olet saanut hankittua vaikka tuota Norament -kautsupäällystettä, kertoisitko paljonko siitä köyhtyy? Tutkin vaihtoehtoja lattiamateriaaliksi, mutta tämän Noramentin hintaa ei netistä näytä löytyvän..
- Sitä luokkaa
Taitaa mennä yli viidenkympin neliö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565