Minä-profiilit ovat käytössä

Suomi24toimitus

Hei,

Uudet Minä-profiilit on otettu käyttöön ja profiiit ovat käyttäjiemme saatavilla.

Minä-profiilit ovat vielä testikäytössä ja kehitämme aktiivisesti Minä-profiileja eteenpäin. Toivommekin palautetta palvelun jatkokehitystä varten. Voit jättää palautetta kirjoittamalla viestin tämän tiedotteen jatkoksi, tai palautelomaketta käyttämällä.

Lue lisää Minä-profiilien ominaisuuksista täältä.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

54

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhattunari

      Galleriassa olevat viestit ei poistu, vaikka kuinka laittaisi räxää ja hakkaisi poista -painiketta.

      • n54

        Kaikki vanhat viestit tulevat näkyviin,mitkä olin jo poistanut aikaisemmasta versiosta! Miksi helkatissa niitä ei saa poistettua? yrittänyt jo useaan eri kertaan..Tämä uudistus on täysin fiasko! Entinen oli selkeä ja hyvin ymmärrettävissä!


      • persso

        se ny niin on, että ketä oikeesti kiinnostaa tää uus yhteisö ja minä -palstat? Ei voida kehitystä estää kukaan,mutta miks asiat pitää sössiä tällai? Vanha galleria oli hyvä palsta.


    • ominaisuudet

      Kaverien tapahtumat/omat pahtumat, mielestäni nämä on täysin turhia.
      Voisiko tähän osioon saada edes poisto mahdollisuuden

      • Pettynyt uudistuksee

        Tuo Uutuus juttu ihan turhaa, eipä juuri kiinnosta "kevereiden" tekemiset jne. Hassua sekin, että jostain kummasta niitä kavereita on minullekkin ilmestynyt, vaikken koskaan ole ketään Ystäväkseni/kaveriksi hyväksynyt! Sama juttu suosikkien kanssa... koskaan ei ole kukaan ollut suosikkilistalla!! Uutuus osiossa sekin ärsyttää, että näkyy jos itse vaikka kirjoittaa jonkun vieraskirjaan. Miksi sen pitää näkyä myös minun etusivulla? Lisäkuvat vain rekattujen nähtäväksi... Oikeastaan kaikkiin pitäisi olla mahdollisuus itse vaikuttaa ja selkokielisillä ohjeilla. Kiitos!


    • Ex-galleristi

      hyvän systeemin täydellisesti !!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Sekava. Profiilikuva ei näy kokonaan. Muutenkin sekava kokonaisuus.


      • silloin liian
        inkkaripäällikkö kirjoitti:

        Sekava. Profiilikuva ei näy kokonaan. Muutenkin sekava kokonaisuus.

        iso profiilikuva. Rajaa se kuva ohjeiden mukaan. Kai sä osaat etsiä ohjeet ihan itse? ;)


      • silloin liian kirjoitti:

        iso profiilikuva. Rajaa se kuva ohjeiden mukaan. Kai sä osaat etsiä ohjeet ihan itse? ;)

        Ei löydy ohjetta kuvan rajaamiseen.


      • tuhattunari
        inkkaripäällikkö kirjoitti:

        Ei löydy ohjetta kuvan rajaamiseen.

        Tuossa Suomi24 avauksessa on selvä ohjekohta; "Lue lisää Minä-profiilien ominaisuuksista täältä."

        Kuten huomaat, täältä -sana toimii myös linkkinä ja ohjaa sut minä-profiilin ohjesivulle. Sieltä vain sitten etsit kohdan kuvien rajaamisesta.

        Miten joku voi olla noin uusavuton? ;))


      • tuhattunari kirjoitti:

        Tuossa Suomi24 avauksessa on selvä ohjekohta; "Lue lisää Minä-profiilien ominaisuuksista täältä."

        Kuten huomaat, täältä -sana toimii myös linkkinä ja ohjaa sut minä-profiilin ohjesivulle. Sieltä vain sitten etsit kohdan kuvien rajaamisesta.

        Miten joku voi olla noin uusavuton? ;))

        Älä apina vittuile siellä. Osaan kyllä lukea mutta ei vaan rajaaminen onnistu


      • rajaaminen
        inkkaripäällikkö kirjoitti:

        Älä apina vittuile siellä. Osaan kyllä lukea mutta ei vaan rajaaminen onnistu

        inkkaripäällikkö istuvalla paskalla?

        Jos kerran sä osaat lukea, niin miksi sitten kirjoitat, että "Ei löydy ohjetta kuvan rajaamiseen"?


    • Pahasti pettynyt

      Jippia jee..ihan vit..kshan se uudistus meni..Voisko enään sekavempaa olla,ja ihan turhia juttuja.Oisitte antanu gallerian olla galleria,ja facebookin facebook.EI HYVÄ!!!!=(

      • Vaatii korjausta

        Heti piti mennä tekstiä koneelta suurentaan, on pienenmällä kuin ennen kirjoitettu.
        Ennen oli muutoinkin paljon selkeänpi kokonaisuus galleriassa. SEKAVAA!!


    • Minusta sekä omat että kaverien tapahtumat ovat tuolla täysin turhaa, saako ne kokonaan / näkyvistä pois ja miten? Sivun tarkoitus on minusta että voin siellä kertoa itsestäni haluamiani asioita, sellaiset tiedot että Ursa muutti jotain osiota profiilissaan tai Joku-ursan-kaveri muutti tilapäivitystä ei kyllä kerro minusta yhtään mitään. Sitäpaitsi minulla ainakin tällä hetkellä lukee siellä "kavereiden tapahtumissa" sellaisen henkilön tapahtumia joka ei edes kaverilistallani ole?! Niitä ei kai pysty edes poistamaan, eli jos jostain syystä on pakko matkia Facebookia niin laittakaa edes yhtä hyvät mahdollisuudet poistaa turhat "uutiset" jotka tulevat sinne tilaamatta ja tietämättä!

      Ainoista "tapahtumista" joilla voi olla jotain merkitystä eli minulle lähetetyt viestit jne. voi tilata ilmoituksen sähköpostiin, joten siksikin tuo tapahtumaosio tuolla on ihan tyhmä. Siinäkin saisi olla kyllä mahdollisuus valita itse mihin sähköpostiosoitteeseen haluaa ne tilata, itse en ainakaan pysty siihen laittamaan mitään muuta kuin sen 24-osoitteen, vaikka siinä mukamas asiaa kysytään.

      • pettynyt.n

        minullakaan sähkisosoitteen vaihto vaikka alunperinkin olen ilmoittanut ihan muun sähkisosoitteen kuin suomi24:n.Ovat keksineet minulle suomi24:stä osoitteen mistä ei saa edes käännettyä posteja
        pois. Onneksi on Gmail.
        Susi syntyessään tuo galleria nyt.


    • piipistä

      Missä on yksityisyyden suojaus?
      Rekisteröitynyttä nimimerkkiä klikatessa voin nähdä jokaisen (joka ei ole tehnyt asetuksiin muutoksia) ystävälistat, pieniä pätkiä vieraskirjaviesteistä etc. ja ystävälistalla olevia Nickejä klikatessa näen heidänkin profiiliensa tietoja ilman että itse olen rekkautunut sisään.

      Ja niin kuin yhdessä vastineessa on maininta tuosta sähköpostiosoitteesta, ainakaan itselläni ei ole enää edes toiminnassa se joka näkyy omissa tiedoissani, poistettu käytöstä aika päiviä sitten.
      Kuinka saan vaihdettua sähköpostiosoitteen.

    • Galleristi!

      "Minä-profiilisi on piilotettu. Sinun täytyy avata profiilisi Omat tiedot -sivulla ennen kuin voit ottaa yhteyttä muihin käyttäjiin. Piilotetut profiilit eivät myöskään näy hauissa."

      Missä se nappula on mistä voi avata? etsin mutta ei vain näy missään. Sitä paitsi, pitääkö mun uudestaan muokata galleriaa!?!?! Oli iso työ päivittää oman gallerian ja nyt se näyttää todella rumalta - kaikki pikkukuvat ovat poissa, vain linkit näkyy.

      • galleriasäästäjä

        En saanut minäkään poistettua esittelystä tekstejä.Siellä ovat nyt sitten siellä olleet kuvat linkkeinä ja pois ei saa. Valokuvat katosivat omia aikojaan ja kun koitin omista tiedostoista laittaa kuvaa tuli tilalle vain punainen ruksi.
        EVVK mitä joku muu kirjoittaa sivulleen jne.jne.
        Ryhdyn galleriasäästäjäksi.


    • Kauankos tuon uuden kuvan julkaiseminen kestää minä profiilissa? Laitoin sinne ja hävis koko kuva! Kestääkö siinä taas sen pari vuorokautta??

      • Suomi24toimitus

        Hei,

        Kiitos palautteestasi.

        Samoin kuin vanhassa Galleriassa, kuvat eivät automaattisesti tule näkyviin profiiliin, vaan kaikki kuvat hyväksytään.

        Tällä hetkellä, perjantaina 27.8, palvelu on väliaikaisesti poissa käytöstä, jolloin korjaamme torstai-iltana havaittua vikaa.

        Pahoittelemme häiriöstä johtuvaa haittaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24:n Ylläpito


      • Ärsyyntynyt
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos palautteestasi.

        Samoin kuin vanhassa Galleriassa, kuvat eivät automaattisesti tule näkyviin profiiliin, vaan kaikki kuvat hyväksytään.

        Tällä hetkellä, perjantaina 27.8, palvelu on väliaikaisesti poissa käytöstä, jolloin korjaamme torstai-iltana havaittua vikaa.

        Pahoittelemme häiriöstä johtuvaa haittaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24:n Ylläpito

        Jos koittaa ladata sinne omista tiedostoista kuvan tulee vain punainen ruksi.
        Entiset siellä olleet lisäkuvatkin katosivat kuin pissi lumeen.
        Keksimäänne sähköpostia ei pysty kääntämään esim internetpalveluntarjoajan postiin.
        Saati vaihtamaan siihen osoitetta. Ym.ym.ym.
        Täysin epäonnistunut tuo uusi galleria:((((((((((


      • 9+2=92
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos palautteestasi.

        Samoin kuin vanhassa Galleriassa, kuvat eivät automaattisesti tule näkyviin profiiliin, vaan kaikki kuvat hyväksytään.

        Tällä hetkellä, perjantaina 27.8, palvelu on väliaikaisesti poissa käytöstä, jolloin korjaamme torstai-iltana havaittua vikaa.

        Pahoittelemme häiriöstä johtuvaa haittaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24:n Ylläpito

        Se oletuskuva sais näkyä kaikille, mutta pikkukuvat olis kiva halutessaan
        määritellä niin, että ne näkyy VAIN kavereille. Et jos semmonen toiminto
        olis mahdollista saada jossain vaiheessa... sitten joskus.


      • Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos palautteestasi.

        Samoin kuin vanhassa Galleriassa, kuvat eivät automaattisesti tule näkyviin profiiliin, vaan kaikki kuvat hyväksytään.

        Tällä hetkellä, perjantaina 27.8, palvelu on väliaikaisesti poissa käytöstä, jolloin korjaamme torstai-iltana havaittua vikaa.

        Pahoittelemme häiriöstä johtuvaa haittaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24:n Ylläpito

        Niin koskas tämä kuva nyt julkaistaan?? Eipä mieltä ylennä kun joutuu odottamaan viikko tolkulla.


      • Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos palautteestasi.

        Samoin kuin vanhassa Galleriassa, kuvat eivät automaattisesti tule näkyviin profiiliin, vaan kaikki kuvat hyväksytään.

        Tällä hetkellä, perjantaina 27.8, palvelu on väliaikaisesti poissa käytöstä, jolloin korjaamme torstai-iltana havaittua vikaa.

        Pahoittelemme häiriöstä johtuvaa haittaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24:n Ylläpito

        Viikon kateissa ollu jo kuva???? Eikö pikku hiljaa sitä vois julkasta?? vai onko täällä naamaraja??


    • ehdotus

      Jos profiilissani on ominaisuuksia, joitten mukaan haluan profiilin näkyvän vain ystävilleni, niin silloin pitää saada myös tuo lisäkuvatoiminto näkymään ainoastaan ystäville.
      Eilen avasin galleriani ja huomasin, että kaikki kuvat näkyvät kaikille ulkopuolisillekin ja suurennettuna vielä kaiken lisäksi. Tätä toimintaa pidän hyvin huonona.

      • Niin makaa kuin beta

        gallerian käyttäjä halunnut tällaisia uudistuksia???

        Vanhat, jopa vuositolkulla käyttämättömät profiilit kun olisi siivottu vanhasta pois ja lisää voimaa serveriin, niin se olisi ollut siinä.

        Adios.


      • onks joku ees..
        Niin makaa kuin beta kirjoitti:

        gallerian käyttäjä halunnut tällaisia uudistuksia???

        Vanhat, jopa vuositolkulla käyttämättömät profiilit kun olisi siivottu vanhasta pois ja lisää voimaa serveriin, niin se olisi ollut siinä.

        Adios.

        saanu gallleriaa ees auki jos osaa jo ddelatakki? vittu mulla ainakaa toimi mikäää,, oikee suoli24 anustoimintaa


      • voi tehdä täällä
        Niin makaa kuin beta kirjoitti:

        gallerian käyttäjä halunnut tällaisia uudistuksia???

        Vanhat, jopa vuositolkulla käyttämättömät profiilit kun olisi siivottu vanhasta pois ja lisää voimaa serveriin, niin se olisi ollut siinä.

        Adios.

        Että ne vanhat, jopa vuositolkulla käyttämättömät profiilit siivottaisiin pois. Saati sitten sellaiset profiilit, jotka ovat majailleet kuusi kuukautta käyttämättöminä. Tai jopa 3 kuukautta (kuten vaikka Aapelissa).

        Ajattele nyt, että kuinka paljon Suomi24:ään rekisteröityjen henkilöiden todellinen määrä tipahtaisi, jos nämä käyttämättömät lumeet poistettaisiin lihottamassa käytettävyyssaldoa: ;))

        Tulisi sellainen tilanne, ettei Suomi24 olisikaan niin suosittu.


    • betaaja

      Minä/yhteisö osio EI TOIMI, VIELÄKÄÄN!!????

      Miten VOI viedä NOIN kauan aikaa??? Impossible!!!

      ja kertoisko joku mitä tarkoittaa se ylläpidon ilmoittama "Beta-vaiheessa" ??

      • torttutaina

        täyttä paskaaaa hah hah suoli 24 lla tulee täyttä torttua,,,,


    • just joo,,,

      suomi 24---

      hyvin osasitte pilata gallerian
      voitte olla ylpeitä ;))

    • vanha parempi

      Ehdottomasti mahdollisuus piilottaa Minä-sivun tiedot kaikilta, jotka eivät ole rekisteröityneet käyttäjiksi.

      Minä-sivustot näkyviin vain kaikkien rekisteröityneiden käyttäjien kesken.

      Kokonaan pois turha alue: "käyttäjä XXX muutti tietojaan".

      Älkää liiaksi matkiko facebookkia, esim kaverilistan tms suhteen. Pitäkää oma palvelunne yksilöllisenä.

      Vanhat, jo poistetut viestit näkyvät taas, luulisi niiden jo kadonneen roskakoriin vuosia sitten.

      Minä-profiilin aloitussivu selkeämmäksi, nyt turhan täynnä pientä sälää.

      • onkin nyt

        uusia viestejä, eikä niitä saa pois ollenkaan.

        Miten Suomi24_llä ei ole varaa palkata ammattitaitoisia ohjelmoijia???


    • toimiva päivitys

      Kuten tunnetaan niin Suomi24:ssä EI TOIMI mikään. Kun jotain päivitetään niin päivitys menee ihan PIELEEN!

      Suomi24 teki galleriasta FACEBOOK'in K-O-P-I-O-N! Ainoa ero koko hommassa on se, että Facebook TOIMII - mutta Suomi24:n oma versio E-I T-O-I-M-I!!!

    • Annunaki

      Kiitos uusista profiileista jotka ovat hyvännäköiset ja toimivat.
      Olen todella tyytyväinen ja uskon että muutkin kun vain tottuvat.

      Jatkakaa samaan malliin!

      • Räpätäti

        Koetapa muokata sun tietoja.. ;))


      • Räpätäti kirjoitti:

        Koetapa muokata sun tietoja.. ;))

        Tulee vaan ilmoitus Rajaa kuva, muttei sen enempää


    • Suosikit poistettua?

      Minulla on laitettu kuusi umpioutoa SUOSIKKEIHIN !! >:O

      Ei voi ymmärtää, MUTTA HALUAN NE POIS !!!

      Minkä ihmeen vuoksi kaikki toiminnot pitää näkyä etusivulla?
      Hittoja kun se kuuluu kenellekään missä kirjoitelen ja kelle!!!??? Pois koko osio!

      • sentin kolikko

        Ihan uppo-outoja ihmisiä suosikit-kohdassa. En ole lisänny sellaisia ihmisiä
        vanhassa Galleriassa suosikeiksi! Ja nyt vielä mun profiilissa näkyy niiden
        tuntemattomien ihmisten päivityksiä ym. tekemisiä, tyyliin "kavereiden tiedot",
        "se ja se teki sitä ja tätä". Evvk!
        Miten ihmeessä ne ihmiset saa poistettua profiilistaan?


      • galleria back!!!!
        sentin kolikko kirjoitti:

        Ihan uppo-outoja ihmisiä suosikit-kohdassa. En ole lisänny sellaisia ihmisiä
        vanhassa Galleriassa suosikeiksi! Ja nyt vielä mun profiilissa näkyy niiden
        tuntemattomien ihmisten päivityksiä ym. tekemisiä, tyyliin "kavereiden tiedot",
        "se ja se teki sitä ja tätä". Evvk!
        Miten ihmeessä ne ihmiset saa poistettua profiilistaan?

        käyt jokaisen "suosikin" sivuilla ja poistat ne suosikeista. Sen jälkeen heidän päivitykset eivät enää näy sivuillasi.

        Tämä toimi minulla, mutta koska tämä on niin paska versio, ei mitään takuita että toimisi sinulla:)


    • lammmmmmas

      Erittäin surkea "uudistus". Matkittu muita sivustoja, omaperäisyys katosi heti.
      Ennen galleria oli kätevä ja helppo käyttää. Nyt kaikki on jotenki tungettu profiiliin ahtaalle kun vieraskirjan viestit ei näy enää kokonaan ja oma esittelytekstikään ei mahdu näkyviin niin kuin sen kuuluisi olla! >:(
      Lisäksi tuo, että näkyy "kavereiden" lisäykset ja profiilien muutokset omalla etusivulla on niin turha ominaisuus kuin olla ja voi vaan. En kaipaa sellaista, se ei tosiaankaan kerro MINUSTA yhtään mitään. Miksi sen siis pitäisi minun omassa profiilissani olla paraatipaikalla vielä?? Siinä sen esittely tekstin kuuluisi ennemminkin olla eikä missään ylänurkkaan ahdistettuna.
      Ja ehdottomasti profiilit piilotettava ei rekisteröityneiltä käyttäjiltä.
      Toivottavasti teillä olisi pokkaa myöntää virheenne ja tekemänne uudistus epäonnistuneeksi, ja palaisitte vanhaan galleriaan.

    • eli kun joidenkin sivulla lukee että henkilö on piilottanut osan tiedoista muilta kuin kavereilta, eikä niissä sitten näy esim. linkkejä tietoihin tai vieraskirjaan, niin onko tarkoitus silloin se että esim. vieraskirja on ulkopuolisilta piilossa? Nythän se ei ole piilossa vaikka linkki siihen puuttuukin. Eli sitä vaan ettei nyt uskoteltaisi ihmisille että sellainen on kokonaan piilotettu joka todellisuudessa on täysin avoimesti näkyvissä, joku vielä suuttuu...

    • antaja*

      Onhan nämä kaikki jo tullut moneen kertaa näköjään sanottua.
      Silti toivoisin, mitä useampi antaa parannus ehdotuksia, sitä tarmokkaammin haluatte toteuttaa käyttäjien toiveita.
      Olenko täysin väärässä jos väitän, että yhteisön tarkoituksena on nimenomaan käyttäjien viihtyminen?

      Asetus valikoissa pitäisi ehdottomasti olla vaihtoehtona profiilin näkyvyys vain rekatuille.
      Nythän kaikki profiilit on kaikkien kaksnelosen selaajien nähtävissä jos ei piilota profiiliaan.
      Pelkästään kamuille näkyminen ei ole tarkoituksen mukaista jos haluaa tutustua uusiin ihmisiin.

      Toiseksi, poistaisin kokonaan tuon UUSI osion, oma etusivu täyttyy turhasta sälästä, jolla ei ole mitään merkitystä ja tuskin ne ketään edes kiinnostaa.

      Olisi kiva nähdä myös muita online tilassa olevia.
      Missään ei ketään näy, vaikka monta kymmentä tuhatta on muka online.

      Entinen galleria oli ainutlaatuinen ja siksi mieluisa paikka kaikkien facebook tyyppisten yhteisöjen joukossa, sekä todella mukava paikka viestitellä kamujen ja myös satunnaisten omassa profiilissa vierailevien kanssa.
      Nyt muutaman käyttökerran jälkeen tuntee jo totaalista kyllästymistä naamakirjamaiseen yhteisöön.

      • xmoira

        "Olisi kiva nähdä myös muita online tilassa olevia.
        Missään ei ketään näy, vaikka monta kymmentä tuhatta on muka online. "

        Itsekin kaipaan tätä missä näkyy ihmiset jotka ovat online tällä hetkellä? Olisi kiva voida vielä eritellä siitä kuvalliset ja kuvattomat ihmiset jotka ovat tällä hetkellä online.

        Sitten profiilien hausta. En halua saada esille ihmisiä jotka ovat viimeksi kirjautuneet palveluun vuonna 2005. Haluan saada itse määritellä miten kauan siten aktiiviset jäsenet näytetään, ja seksuaalisen suuntautumisen myöskin.

        Voisiko käyttämättömät profiilit poistaa esim. 12 kk käyttämättömyyden jälkeen? Ne ovat vaan turhia tuolla haussa mukana, jos ihminen on viimeksi kirjautunut 2 vuotta sitten, on epätodennäköistä että tulee kirjautumaan uudestaan enää...


    • -----------

      ei vaan toimi-

      • xmoira

        Profiili ei myöskään näytä vierailijoita. Minulla ei ole käynyt viikkoon ketään profiilissani vaikka kaveri sanoi eilen sen käyneensä katsomassa, mutta silti profiilini näyttää ei yhtän vierailijaa - siitä asti kun uudistus tuli voimaan...


      • kotirouva
        xmoira kirjoitti:

        Profiili ei myöskään näytä vierailijoita. Minulla ei ole käynyt viikkoon ketään profiilissani vaikka kaveri sanoi eilen sen käyneensä katsomassa, mutta silti profiilini näyttää ei yhtän vierailijaa - siitä asti kun uudistus tuli voimaan...

        ...vaikka oma ukko väitti käyneensä vierailulla mun profiilissa päivällä,
        mutta ei sitä ukkokultaa näkynyt kuitenkaan mun vierailijat-kohdassa,
        kun äsken kurkistin.
        Missä lie käynyt vierailulla. Tästä puhutaan vielä, kun se tulee aamulla töistä kotiin.....


    • narinaaa

      Hei vaan ! Yritin poistaa saapuneita viestejä kuin myös omia lähettämiäni viestejä,mutta ainakaan poista-nappia painamalla ne eivät poistuneet,ruksasin kyseiset viestit sitä ennen,niinkuin varmaan on tarkoituskin. Miten ihmeessä voin poistaa haluamani viestit viesteistäni?

      • n50+

        Olen yrittänyt enkä niitä saa poistetuksi minäkään! Et ole ainoa!


    • stn

      Sammuttakaa valoni kun olen kirjautunut ulos profiilista! vihreä killottaa vielä reilun puolentunnin päästä ulos kirjautumisestani! Olen ymmärtänyt..kun kirjaudun ulos profiilistani,valo sammuu ja vaihtaa väriään!

    • voi kertoa,

      että uusi minä-profiili on täysin epäonnistunut lukuunottamatta sitä, että viestit kulkee.

      Ensinnäkin se "uutta"-osio on täysin turha. Toisekseen koko profiilin etusivu on tunkkainen ja liian täyteen ahdettu tavaraa.

      Ihmettelen, miksi edellinen galleria oli ylläpidon mielestä poistettava? Siinä ei ollut mitään muuta vikaa kuin että se ei toiminut aina.

      Ylläpito voisi joskus kuunnella käyttäjiä ja palauttaa entisen gallerian takaisin. Ei pitäisi olla liian vaikeeta myöntää joskus virheensä ja kosjata se.

      Entinen galleria takaisin ja siihen lisää tehoja, että toimii.

    • huonojuttu

      pelkästään sähköpostissa käynti kirjautuu Minä-profiliin? Mielestäni sähköpostissa käynti-ajat eivät sinne kuulu.

    • systeemi tehty tarkoituksella epäselväksi, jotta 7-lehti alkaisi tuntumaan täysijärkiseltä painokselta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe