Häpyhuulien jättminäinen turpoaminen

muumist

PANIC !!
Minulla oli kuukauden tauko seksielämästä, kunnes eilen harrastin jälleen seksiä. Heti yhdynnän jälkeen sisemmät häpyhuulet turposi jopa kolmin kertaisiksi, ne ovat kipeät ja kovat. Näyttää tosi pelottavilta ja sattuu ihan hirveesti kävellä, oikeestaan se on aika mahdotonta. Näyttää ihan kuin niihin olisi pakkautunut suuri määrä nestettä ja kohta räjähtää.. Ikinä ennen ei ole tapahtunut näin kyllä turvonnut on aikasemminkin mutta EI NÄIN PALJON !!
Särkee niin paljon että kyyneleet meinaa valua silmistä, toivottavasti burana helpottaisi..
Mitä ihmettä mun pitää tehä?? Kellään ikin tapahtunu samal lailla? Meneekö itsestään ohi, miten turvotusta voisi laskea, viilennys ei auta.

12

25935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmöistä

      Tuo vois olla allerginen reaktio? Mulle itselle on käynyt muutaman kerran lähes samoin, kunnes tajusin mikä sen aiheuttaa.
      Mulla häppäreitten turvotus ei ollut kyllä yhtä rajua, mut paikat alkoi punoittaa ja kuumottaa heti yhdynnän jälkeen ja sitte myöhemmin tuli turvotusta etenkin just sisempiin häppäreihin.
      Luulin jo että oon tullut allergiseksi mun miehelle, mut syy oli siinä, että mies käytti pesulla käydessään suihkugeeliä myös kikkelinsä pesuun ja vaikka oli suihkutellut paikkansa sen jälkeen, niin mulla alapään herkät limakalvot reagoi noin rajusti. Vaiva hävisi, kun mies luopui saippuan käytöstä alapään pesussa.

      Mulla silloin parhaiten auttoi, kun suihkuttelin alapäätä haalealla vedellä ja rasvasin Bepanthen voiteella. Ärsytys saattoi kestää päivän, joskus parikin ja oli tosi kiusallista.
      Sun ehkä kannattais kyllä käydä lääkärissä ja varmistaa poikakaverilta, ettei käytä kikkelin pesuun kuin puhdasta vettä. Tiesithän, että myös kortsut saattaa aiheuttaa allergia reaktion, jos on vähänkin allerginen kumille.

      • muumist

        Kiitos vastauksesta! Stressaan asiasta niin paljon, että lohduttavaa että jollain muullakin joskus ollu tvähän samankaltainen tilanne.
        Itsekin pidän tuota allergista reaktiota kyllä mahdollisena, esimerkiksi huono hygienia jos olisi aiheuttanut jotain tämmöistä.. Tuo saippua olisi outoa, koska ei tietääkseni saippuointi ole mitenkään muuttunut ja miksi ei aikaisemmin olisi mitään tullut.. Kuitenkin vuosi yhdessä oltu. Syön e-pillereitä, eli kumia ei käytetty. Poikaystävä on siis vakituinen ja hänellä ei ainakaan mitään seksitauteja ole. En tiedä, ihan kamalaa tää on kun ei voi housujakaan jalassa pitää.
        Toivon parasta että aamulla kun herään tämä olisi ohi, jos ei ole niin pitänee lääkärissä käydä.. Tiedä sitten miten ne siellä ihmettelee ilmapallon näköisiä häppäreitä :S


      • jepsidepsi
        muumist kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Stressaan asiasta niin paljon, että lohduttavaa että jollain muullakin joskus ollu tvähän samankaltainen tilanne.
        Itsekin pidän tuota allergista reaktiota kyllä mahdollisena, esimerkiksi huono hygienia jos olisi aiheuttanut jotain tämmöistä.. Tuo saippua olisi outoa, koska ei tietääkseni saippuointi ole mitenkään muuttunut ja miksi ei aikaisemmin olisi mitään tullut.. Kuitenkin vuosi yhdessä oltu. Syön e-pillereitä, eli kumia ei käytetty. Poikaystävä on siis vakituinen ja hänellä ei ainakaan mitään seksitauteja ole. En tiedä, ihan kamalaa tää on kun ei voi housujakaan jalassa pitää.
        Toivon parasta että aamulla kun herään tämä olisi ohi, jos ei ole niin pitänee lääkärissä käydä.. Tiedä sitten miten ne siellä ihmettelee ilmapallon näköisiä häppäreitä :S

        mulla on kaksi kertaa tapahtunut samoin! ensimmäisena kertana pelotti niin paljon, ne oli niin turvonneet ja paikat poltti niin sairaan paljon. näytti hirveältä! ja tuntui siltä et en sais jalat yhteen kunnolla..
        se meni kyllä ehkä tunnissa ohi, mutta limakalvot kirveli ja poltti koko illan aikana.
        vieläkin on sama ongelma että limakalvot ärsyyntyvät hirveästi seksin jälkeen, enkä ole vielä saanut selville syyn.
        yritä huuhdella viileällä vedellä mutta jäte ne muuten rauhaan! voi hyvin olla allerginen reaktio, mutta voi myös olla vaikka mitä muuta. toivottavasti menee ohi niin sun ei tarvii mennä lääkäriin!
        voit aina laittaa jotain öljyä limakalvoilla joka rauhoittaisi.


    • :o

      Hei mulla on nyt toi sama juttu! Häpyhuulet turvonneet moninkertasiksi viimeöisen seksin jälkeen :o Ihan sairaan pelottavaa! Ennenki on mulle käyny näin mut ei todellakaa näin paljon ku nyt :S Ja kans vakituinen kumppani et tosi outoo :o Muutenki paikat tulee tän jätkän kaa melkee aina hiukan kipeiks toisin ku exän kanssa, hassuu koska penisten koossa ei ainakaa oo suuria eroja. Yritettiin pohtii et mist vois johtuu tää ku sattuuki nii paljon ja just niinku sanoit normaali kävely vaikeet :s Mut ei kumpikaa oikee muistanu oliko seksissä jotain kauheen erilaista ku humalas oltii :D mut tuskinpa, koska kyl sen sit muistais ku ei nyt kuitenkaa nii päädyt oltu.

      Ennenki tullu ilman satulaa ratsastuksesta ja seksistä kans turpoomista mut ei todellakaa tän kaltasta, pelottavaa :o Nyt vähän jo turvotus laskenu mut ei todellakaa normaalis koossa olla.

      • entinen nuori

        käyttäkää liukkaria. voi olla ihan pelkästään hietymisvauriotakin. Itellä nuorena samaa ongelmaa. ei se liukkari yksin vanhojen juttu ole, vaan kun paikat on ahtaat niin kitkaa tulee.


    • :o

      Aattelin et voisko johtua miehen karvoituksesta koska hän on tavannut ajella osan karvoista ja välillä sänki pistelee ikävästi? :S Ton jälkeenkin on tullu turvotusta mut ei kyl onneks noin paljoa :D

    • :o

      Enkä usko että liukkarin puutteesta johtuu kun muutenkin kostun aina vähän turhankin paljon ;D

    • jemuli3

      Ittelläni turpostoinen mutta en harrastanut seksiä... ? Mistään ei löydy mitään..? Tietäiskö joku.. ? : o

    • pelottavaa..

      minulla turposi joskus nuorempana hiivasienen yhteydessä kun kutina oli niin järkyttävä että oli pakko hinkata. Turvotus kesti n.päivän ja se kipuilu kesti ties kuinka monta päivää, mutta ei se vaarallista ole. Erittäin inhottavaa kylläkin..
      Suihkuttelin kylmällä vedelllä ja rasvasin helosanilla, auttoi kipuiluun ja turvotukseen.

    • Janica198701
    • Sexmachine_hunajapupu

      Meillä sama homma

    • Anonyymi

      Mulla pikkuhäpyhuulet meni ihan punasiksi ja kamalan aroiksi kerran kun kundikaveril oli jotain ihme partavettä leuassa kun halus touhuta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe