Onko Filippiineillä lämpimät uimavedet? Olemme menossa helmikuussa Cebuun ja käymme varmaan Boholilla ja Lapu-Lapulla. Tarkeneeko siellä hyvin uida?
Lämpimät vedet?
5
790
Vastaukset
- Veikkaan,
että pilkkihommiksi menee, eli vähintään kelluntapuku mukaan. Itse meinaan ainakin ottaa Tammikuun Boholin matkalle. Jäänaskalit ottaisin myös, mutten ole varma saako noita kuljettaa edes ruumassa.
Ihan oikeasti, ota karttapallo ja merivirtauskartta kätöseen ja voit todeta, että piru, etelässähän se Bohol on, eikä kylmiä virtauksiakaan näy olevan. Veden lämpö 25-30 astetta celsiusta. - ,,,,,,,,,,,,,,,,
Cebua, siellä on paljon resorteja, Boholille laivareissu n. 2 tuntia. Vedet ovat lämpimät ihan kaikkialla Filippiineillä.
- viileäävailämmintä
Mutta Pohjois-Filippiineillä (esim Manila) on helmikuun aikoihin kylmimmät vedet, 20-25 astetta, että kyllä siellä' kylmiäkin virtauksia on. toki etelämpänä voi olla lämpimämpää vettä.
- Balicasag
Katselin tuossa juuri sukelluskompuuterin logia ja sen mukaan taman vuoden tammikuussa Luzonin etela-laidalla on kylmin paikka ollut 32 m syvyydessa ja lukema oli 27 C astetta. Filippiinien merivedet ovat 1..3 asteen sisalla pinnasta tuonne kolmeenkymmenen metrin syvyyteen. Uima-altaassa Manilan nurkilla veden lampo Joulu - Tammikuussa laskee 26 - 27 C asteen tienoille, johtuen suhteellisen kylmista oista. Yolla ilman lampotila saattaa laskea 23 C asteen tienoilla, mutta paivalla on 25...30 C astetta.
Suomalainen tarkenee uida Filippiineilla hienosti ympari vuoden ja Joulu-Toukokuu on juuri parasta aikaa vierailla Filippiineilla. Taifuunit eivat tulloin kiusaa, vedet ovat kirkkaat ja ilman lampotila / kosteus ovat valkoiselle miehelle sopivat.
- Peky
Vesi on täällä erittäin lämmintä, parempiakin kohteita kyllä löytyy kuin nuo mainitsemasi.
Alkavat olemaan jo ns. turistirysiä. Tosin riippuu hieman millaista matkaa on suunnittelemasa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293075- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61087- 58971
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38881Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu163858Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784