Garmin GPSmap60CSx vaihto coorado300

Colorado300

Moi
Ostin juuri Garmin GPSMap60CSx mallin ja kaikki karttani ei toimi siinä.
Minulla myös Colorado 300 malli, oka on loistava (itselleni)
(minulla on tuossa mukavasti karttoja ja nyt juurikin tarvitsemani Kroatia ei toimi.

Onko joku joka haluaa vaihtaa Garmin colorado 300 mallin tuohon Garmin GPSMap 60CSz malliin.
Sinulle GPSMap60CSx ja minulle colorado300.

Laite on todella uusi (sain sen tänään 26.8.2010)
kuitit ym löytyy. takuu on. suomenkieliset ostokuitit ja silleen. ei mikään moskovan tuonti tms...
saat mukaan mukana ostetun suojapussin.

Tarvitsen vain tuon Colorado 300 malin KIITOS.

Laitetta voit tulla kokeilemaan ja tutkimaan. tarkistamaan kuitit yms.

jos vaihto mitenkään kiinnostaa, niin ota yhteyttä.
tapio.salakari (at) pp.inet.fi
puh 0407496355

Tarve colorado 300 mallille on 5.9. joten hopi hopi.

Niin juu lisätään vielä että kovasti yritin alkujaan metsästää uutta Colorado 300 gpssää, mutta missään ei enää uutena tuota myydä.
Mutta tosiaan toivottavasti tätä kautta löydän haluamani, ja sinä saat uuden vempeleen itsellesi.

3

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos täältä ei löydy vaihtajaa,niin kokeile Huuto.nettiä. www.huuto.net Itse omistan Garmin Dakota 20 laitteen.

• Colorado300

Voishan tuotakin tapaa koittaa, tärkeintä olisi että saisin vaikka ostettua joltain tuon colorado 300 mallin.
        ja vaikka erikseen myyn CSx60 pois.

kaikki keinot on käytettävissä.
        mutta tuo vaihto ois kutakuinkin coloradon omistajalle kohtuullisen käypä (=vyvinkin voitokas)
        mutta toki jos jollakulla olisi ihan myynnissäkin oma colorado, niin kernaasti sen ostaisin.

(huuto.net hän ois vaan myyntiä varten. eli vaihtoa siellä ei vissiin sallita)

• Colorado 300
        Colorado300 kirjoitti:

Voishan tuotakin tapaa koittaa, tärkeintä olisi että saisin vaikka ostettua joltain tuon colorado 300 mallin.
        ja vaikka erikseen myyn CSx60 pois.

kaikki keinot on käytettävissä.
        mutta tuo vaihto ois kutakuinkin coloradon omistajalle kohtuullisen käypä (=vyvinkin voitokas)
        mutta toki jos jollakulla olisi ihan myynnissäkin oma colorado, niin kernaasti sen ostaisin.

(huuto.net hän ois vaan myyntiä varten. eli vaihtoa siellä ei vissiin sallita)

sen verran käytettävyyksistä, jos joku mietiskelee.

niin tosiaan kun olen parivuotta ollut colorado 300 käyttäjä, niin
        parempaa on tuossa GPSmap60CSx mallissa
        hallittavuus, eli hallinta näppäimet on selkeesti ja heti saatavilla.
        ruudun (kartan) vieritys, niin siinä ei viivettä, kuten on coloradossa. eli kait prosessori tehot on peremmat siis tässä GPSmap 60CSx mallissa
        hyvä elektroninen kompassi
        valaistut näppäimet

muuta nyt en osaa sanoo.

ehkä tarkempi/herkempi satelliitti vastaanotto on myös. ottaa nääs myös sateliitit olkkarin sohvalta (enkä asu risumajassa ;) )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe