AUSTRALIAAN MATKASEURAA?

jaswho

Moi!
Eli olen 19-vuotias tyttö Helsingistä ja olen lähdössä Australiaan, joko vain pienellä budjetilla kiertelemään pariksi kuukaudeksi tai mahdollisesti WH-viisumilla pitemmäksikin aikaa. Matkaseura kuitenkin puuttuu. Olen ehkä liian arka lähtemään yksin, mutta uudet seikkailut maapallon toisella puolella kiinnostavat yli kaiken! Matkan aikana toivon voivani pitää hauskaa, juhlia, tavata uusia ihmisiä ja opetella surffaamaan. Myös tehdä töitä, jos nyt sillä WH-viisumilla lähdetäänkin liikenteeseen.. Toivoisin, että sinulla olisi samanlaiset suunnitelmat ja olisi myös mukavaa jos olisit suurinpiirtein samanikäinen kuin minäkin. Lähtöä suunnittelin loka-marraskuun aikoihin. Ota yhteyttä minuun asap (email: [email protected]) jos yhtään nappaisi lähteä mukaan! (:
Jasmine

1

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EssiMa

Hitsin hitsit, tiedätkö, ihan kun olisit mun ajatukset kirjoittanut! - paitsi että minä olisin lähdössä ensi vuonna :( Lopettelen nimittäin lukiota (3. luokka), joten lähteminen ennen ensi syksyä on mahdoton.

Mulla on niiiin sama tilanne, kavereilla tuntuu olevan vähän muunlaisia suunnitelmia kuin mulla, mutta minun on kerta kaikkisen pakko päästä näkemään elämää siellä downunderissakin! Ja yksin en ehkä tosiaan uskaltaisi lähteä, kaveri olisi mukava löytää. Ja minä toivon myös voivani pitää hauskaa, tavata uusia ihmisiä ym, mikään ei ole sen tärkeämpää. Mielessä ei tosiaan ole mikään tiukkapipoinen tarkasti suunniteltu reissu, vaan matkaan saisi sopia vähän extemporeakin ! :) Ja rahan ansaitseminen työtä tehden kuulostaisi hyvältä, saisi vähän rahoitusta lisää.

Mutta minä siis lähtisin vasta ensi syksynä. Pihkura vie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1559
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      208
      1530
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      44
      1154
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      44
      846
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      730
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      721
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      710
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      656
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe