AUSTRALIAAN MATKASEURAA?

jaswho

Moi!
Eli olen 19-vuotias tyttö Helsingistä ja olen lähdössä Australiaan, joko vain pienellä budjetilla kiertelemään pariksi kuukaudeksi tai mahdollisesti WH-viisumilla pitemmäksikin aikaa. Matkaseura kuitenkin puuttuu. Olen ehkä liian arka lähtemään yksin, mutta uudet seikkailut maapallon toisella puolella kiinnostavat yli kaiken! Matkan aikana toivon voivani pitää hauskaa, juhlia, tavata uusia ihmisiä ja opetella surffaamaan. Myös tehdä töitä, jos nyt sillä WH-viisumilla lähdetäänkin liikenteeseen.. Toivoisin, että sinulla olisi samanlaiset suunnitelmat ja olisi myös mukavaa jos olisit suurinpiirtein samanikäinen kuin minäkin. Lähtöä suunnittelin loka-marraskuun aikoihin. Ota yhteyttä minuun asap (email: [email protected]) jos yhtään nappaisi lähteä mukaan! (:
Jasmine

1

830

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EssiMa

Hitsin hitsit, tiedätkö, ihan kun olisit mun ajatukset kirjoittanut! - paitsi että minä olisin lähdössä ensi vuonna :( Lopettelen nimittäin lukiota (3. luokka), joten lähteminen ennen ensi syksyä on mahdoton.

Mulla on niiiin sama tilanne, kavereilla tuntuu olevan vähän muunlaisia suunnitelmia kuin mulla, mutta minun on kerta kaikkisen pakko päästä näkemään elämää siellä downunderissakin! Ja yksin en ehkä tosiaan uskaltaisi lähteä, kaveri olisi mukava löytää. Ja minä toivon myös voivani pitää hauskaa, tavata uusia ihmisiä ym, mikään ei ole sen tärkeämpää. Mielessä ei tosiaan ole mikään tiukkapipoinen tarkasti suunniteltu reissu, vaan matkaan saisi sopia vähän extemporeakin ! :) Ja rahan ansaitseminen työtä tehden kuulostaisi hyvältä, saisi vähän rahoitusta lisää.

Mutta minä siis lähtisin vasta ensi syksynä. Pihkura vie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      121
      1094
    2. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      65
      1003
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      773
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      743
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      675
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      36
      649
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      604
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      28
      576
    9. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      572
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    Aihe