Moi!
Eli olen 19-vuotias tyttö Helsingistä ja olen lähdössä Australiaan, joko vain pienellä budjetilla kiertelemään pariksi kuukaudeksi tai mahdollisesti WH-viisumilla pitemmäksikin aikaa. Matkaseura kuitenkin puuttuu. Olen ehkä liian arka lähtemään yksin, mutta uudet seikkailut maapallon toisella puolella kiinnostavat yli kaiken! Matkan aikana toivon voivani pitää hauskaa, juhlia, tavata uusia ihmisiä ja opetella surffaamaan. Myös tehdä töitä, jos nyt sillä WH-viisumilla lähdetäänkin liikenteeseen.. Toivoisin, että sinulla olisi samanlaiset suunnitelmat ja olisi myös mukavaa jos olisit suurinpiirtein samanikäinen kuin minäkin. Lähtöä suunnittelin loka-marraskuun aikoihin. Ota yhteyttä minuun asap (email: [email protected]) jos yhtään nappaisi lähteä mukaan! (:
Jasmine
AUSTRALIAAN MATKASEURAA?
1
768
Vastaukset
- EssiMa
Hitsin hitsit, tiedätkö, ihan kun olisit mun ajatukset kirjoittanut! - paitsi että minä olisin lähdössä ensi vuonna :( Lopettelen nimittäin lukiota (3. luokka), joten lähteminen ennen ensi syksyä on mahdoton.
Mulla on niiiin sama tilanne, kavereilla tuntuu olevan vähän muunlaisia suunnitelmia kuin mulla, mutta minun on kerta kaikkisen pakko päästä näkemään elämää siellä downunderissakin! Ja yksin en ehkä tosiaan uskaltaisi lähteä, kaveri olisi mukava löytää. Ja minä toivon myös voivani pitää hauskaa, tavata uusia ihmisiä ym, mikään ei ole sen tärkeämpää. Mielessä ei tosiaan ole mikään tiukkapipoinen tarkasti suunniteltu reissu, vaan matkaan saisi sopia vähän extemporeakin ! :) Ja rahan ansaitseminen työtä tehden kuulostaisi hyvältä, saisi vähän rahoitusta lisää.
Mutta minä siis lähtisin vasta ensi syksynä. Pihkura vie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802