AUSTRALIAAN MATKASEURAA?

jaswho

Moi!
Eli olen 19-vuotias tyttö Helsingistä ja olen lähdössä Australiaan, joko vain pienellä budjetilla kiertelemään pariksi kuukaudeksi tai mahdollisesti WH-viisumilla pitemmäksikin aikaa. Matkaseura kuitenkin puuttuu. Olen ehkä liian arka lähtemään yksin, mutta uudet seikkailut maapallon toisella puolella kiinnostavat yli kaiken! Matkan aikana toivon voivani pitää hauskaa, juhlia, tavata uusia ihmisiä ja opetella surffaamaan. Myös tehdä töitä, jos nyt sillä WH-viisumilla lähdetäänkin liikenteeseen.. Toivoisin, että sinulla olisi samanlaiset suunnitelmat ja olisi myös mukavaa jos olisit suurinpiirtein samanikäinen kuin minäkin. Lähtöä suunnittelin loka-marraskuun aikoihin. Ota yhteyttä minuun asap (email: [email protected]) jos yhtään nappaisi lähteä mukaan! (:
Jasmine

1

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EssiMa

Hitsin hitsit, tiedätkö, ihan kun olisit mun ajatukset kirjoittanut! - paitsi että minä olisin lähdössä ensi vuonna :( Lopettelen nimittäin lukiota (3. luokka), joten lähteminen ennen ensi syksyä on mahdoton.

Mulla on niiiin sama tilanne, kavereilla tuntuu olevan vähän muunlaisia suunnitelmia kuin mulla, mutta minun on kerta kaikkisen pakko päästä näkemään elämää siellä downunderissakin! Ja yksin en ehkä tosiaan uskaltaisi lähteä, kaveri olisi mukava löytää. Ja minä toivon myös voivani pitää hauskaa, tavata uusia ihmisiä ym, mikään ei ole sen tärkeämpää. Mielessä ei tosiaan ole mikään tiukkapipoinen tarkasti suunniteltu reissu, vaan matkaan saisi sopia vähän extemporeakin ! :) Ja rahan ansaitseminen työtä tehden kuulostaisi hyvältä, saisi vähän rahoitusta lisää.

Mutta minä siis lähtisin vasta ensi syksynä. Pihkura vie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2602
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1272
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      333
      1012
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      902
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      854
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      839
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      754
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      730
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44