AUSTRALIAAN MATKASEURAA?

jaswho

Moi!
Eli olen 19-vuotias tyttö Helsingistä ja olen lähdössä Australiaan, joko vain pienellä budjetilla kiertelemään pariksi kuukaudeksi tai mahdollisesti WH-viisumilla pitemmäksikin aikaa. Matkaseura kuitenkin puuttuu. Olen ehkä liian arka lähtemään yksin, mutta uudet seikkailut maapallon toisella puolella kiinnostavat yli kaiken! Matkan aikana toivon voivani pitää hauskaa, juhlia, tavata uusia ihmisiä ja opetella surffaamaan. Myös tehdä töitä, jos nyt sillä WH-viisumilla lähdetäänkin liikenteeseen.. Toivoisin, että sinulla olisi samanlaiset suunnitelmat ja olisi myös mukavaa jos olisit suurinpiirtein samanikäinen kuin minäkin. Lähtöä suunnittelin loka-marraskuun aikoihin. Ota yhteyttä minuun asap (email: [email protected]) jos yhtään nappaisi lähteä mukaan! (:
Jasmine

1

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EssiMa

Hitsin hitsit, tiedätkö, ihan kun olisit mun ajatukset kirjoittanut! - paitsi että minä olisin lähdössä ensi vuonna :( Lopettelen nimittäin lukiota (3. luokka), joten lähteminen ennen ensi syksyä on mahdoton.

Mulla on niiiin sama tilanne, kavereilla tuntuu olevan vähän muunlaisia suunnitelmia kuin mulla, mutta minun on kerta kaikkisen pakko päästä näkemään elämää siellä downunderissakin! Ja yksin en ehkä tosiaan uskaltaisi lähteä, kaveri olisi mukava löytää. Ja minä toivon myös voivani pitää hauskaa, tavata uusia ihmisiä ym, mikään ei ole sen tärkeämpää. Mielessä ei tosiaan ole mikään tiukkapipoinen tarkasti suunniteltu reissu, vaan matkaan saisi sopia vähän extemporeakin ! :) Ja rahan ansaitseminen työtä tehden kuulostaisi hyvältä, saisi vähän rahoitusta lisää.

Mutta minä siis lähtisin vasta ensi syksynä. Pihkura vie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      139
      5514
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3496
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      114
      2740
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2428
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1831
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1770
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1586
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      20
      1516
    Aihe