Nännien haju

Nänni

Tämä nyt ei varsinaisesti kai ole mikään tauti, vaan mua vaan ihmetyttää ja kummastuttaa noi mun nännit. Oon 35-vuotias ja vasta viime aikoina oon kiinnittänyt huomiota tai siis huomannut, että nännien "poimuista" irtoaa niitä hieroskellessa ikäänkuin kuollutta ihoa joka haisee pahalle, samanlaiselle kuin se mönjä joka tulee korvien "reijistä" ja tarttuu korviksiin. Onks kellään muilla samoja havaintoja vai oonks joku epänormaali-tapaus?

15

3389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teijo Elmeri

      Pesisit itseesi joskus...

      • Nänni

        Kuuleppa URPO, mä käyn joka toinen päivä suihkussa ja saippuoin itseni, ettei se siitä voi olla kiinni, että olisin likainen!


      • mepa
        Nänni kirjoitti:

        Kuuleppa URPO, mä käyn joka toinen päivä suihkussa ja saippuoin itseni, ettei se siitä voi olla kiinni, että olisin likainen!

        Jos joka toinen päivä peset itsesi, ei ole ihme, että haiset !!
        Mä pesen itseni joka päivä hyvin, joskus jopa kahdesti, enkä haise.


      • Liina
        mepa kirjoitti:

        Jos joka toinen päivä peset itsesi, ei ole ihme, että haiset !!
        Mä pesen itseni joka päivä hyvin, joskus jopa kahdesti, enkä haise.

        Ei ole tarpeellista käydä joka päivä suihkussa, joka toinen päivä kyllä riittää aivan hyvin, ellei nyt mitään hikijumppaa vedä joka päivä. Hiki lähtee ihan vedelläkin, saippuaa ei aina tarvitse käyttää, kuivattaa vaan ihoa.


      • mepa
        Liina kirjoitti:

        Ei ole tarpeellista käydä joka päivä suihkussa, joka toinen päivä kyllä riittää aivan hyvin, ellei nyt mitään hikijumppaa vedä joka päivä. Hiki lähtee ihan vedelläkin, saippuaa ei aina tarvitse käyttää, kuivattaa vaan ihoa.

        Nänni haisee niinkyllä hänen pitää pestä itseään useammin kuin joka toinen päivä. Vai haluatko sinä haistella moista otusta lähelläsi??


      • Minä
        mepa kirjoitti:

        Nänni haisee niinkyllä hänen pitää pestä itseään useammin kuin joka toinen päivä. Vai haluatko sinä haistella moista otusta lähelläsi??

        Sinulla on varmaan syvät ihopoimut nänneissä.Kyllähän napa ja korvatkin haisee jos kaivaa syvemmältä. Pitä kai hieroa nännejä ja rasvata pesun jälkeen, niin "töhnä" irtoaa.


      • Hattupää

        Oon kokenu samanlaista ja oon 17, kai se vaan on et ne likaantuu tai jotai...? En minäkään käy joka päivä suihkussa kun iho kuivuu ja sillä on muitakin haittoja ihon omien bakteerien kanssa jos koko ajan käy pesulla. Mistään en oo oikee saanu vastausta tähän kysymykseen että miks nännit haisee hän ouduoilta ja joskus tulee jotain valkosta eritettä. Tosi vähän, eikä ole niinkään nestemäistä. Mahtaisko olla jotenkin että se puhdistuu sen eritteen avulla, niinkuin moni muukin osa ihmisen(/naisen) kehosta? En tiedä. Olen niin nuori ja tietämätön.


    • Toinen

      Älä nyt siellä hättäile, mulla on ihan sama juttu kuin sulla. Muistat vaan pestä myös ne nännit suihkuttelun yhteydessä, niin kyllä se siitä!

    • hanna

      että olet oikeasti 13-vuotias. Osuinko oikeaan?

    • helga

      Hävetkää!

      Kyllä ymmärrän, että joskus täällä keskustelussa pyörii turhilta kuulostavia "vaivoja", mutta hyvät naiset, suurin osa teistä kommentoi asioita asiallisesti ja totuuden mukaisesti, tietyllä realiteetillä, mutta te, jotka olette NIIN täydellisiä naisia, että uskallatte vähätellä toisten, joskus jopa hyvin paljon "valittajaa" vaivaavia asioita, HÄVETKÄÄ!

      Minusta on todella lapsellista "naureskella" ja vinoilla toisten "ongelmille"! Oli sitten 5 tai 50 vuotias nainen, oikeus on kysyä ja ihmetellä. Te jotka ette osaa asioihin oikeallalailla suhtautua, menkää itseenne! Ei täällä pakko ole näitä juttuja lukea!=)

      Tämä kaikki vain siksi, että minusta tätä " nännien haju"- juttua on liikaa ns. naureskeltu.
      Sinulle vain jaksamista ja ihanaa kevättä, joka asiaa ihmettelit; annetaan noitten täydellisten, ihanien naisten, olla ihania ihan yksikseen...=)
      Ehkä niillä on semmosia ongelmia, ettei niitä voi edes ihmisten ilmoille tuoda!;)

      Aurinko paistaa. Nauttikaa!

      • Matilda

        Mitä vähättelemistä se on jos pyytää toista peseytymään?? Jo muidenkin ihmisten läsnäolon vuoksi olisi syytä pitää huolta hygieniastaan vai oletko sinäkin haissi??


      • helga
        Matilda kirjoitti:

        Mitä vähättelemistä se on jos pyytää toista peseytymään?? Jo muidenkin ihmisten läsnäolon vuoksi olisi syytä pitää huolta hygieniastaan vai oletko sinäkin haissi??

        en todellakaan ole mikään "haissi"!:)Ihan kuules terve nuori nainen. Ihmettelen vain ihan yleisesti sitä, että kai ihan idioottikin ihminen ymmärtää, että jos epämiellyttävälle haisee, niin peseytyä pitää...jos ei se auta, kai asiasta voi ja pitää kysyä, jos siitä vaikka muilla keinoin pääsis eroon...


      • Hattupää
        Matilda kirjoitti:

        Mitä vähättelemistä se on jos pyytää toista peseytymään?? Jo muidenkin ihmisten läsnäolon vuoksi olisi syytä pitää huolta hygieniastaan vai oletko sinäkin haissi??

        Sitä ei tarvii sanoo ilkeesti, kun rupesit heti natkuttamaan että kuinka pitäisi käydä suihkussa joka päivä melkein kahdesti ja kuinka sinä ainakin käyt. Kaikkien iho ei kestä sitä että ollaan koko ajan pesemässä. Ole vähän avoimempi äläkä rutkuta toisten tavoista. Auta jos autat mutta älä aloita mitään vittuilukilpaa tms. Kiitos.


      • Hattupää
        Matilda kirjoitti:

        Mitä vähättelemistä se on jos pyytää toista peseytymään?? Jo muidenkin ihmisten läsnäolon vuoksi olisi syytä pitää huolta hygieniastaan vai oletko sinäkin haissi??

        '' Jos joka toinen päivä peset itsesi, ei ole ihme, että haiset !!''
        "Nänni haisee niinkyllä hänen pitää pestä itseään useammin kuin joka toinen päivä. Vai haluatko sinä haistella moista otusta lähelläsi??"


    • syöpä

      Minulla ei nännistä tullut hajua, mutta imettämisen jälkeen useamman vuoden ajan hieman maitoa ja myöhemmin maitoa muistuttavaa eritettä puristaessa. Rintasyöpä sitten tuli ja piti leikata. En ole varma, johtuiko täysin tuosta, mutta kehoittaisin käymään naistentautien lääkärillä ja ottaa asia sielä puheeksi. Ettei vain ole rintasyöpää tai kehity syöväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe