Miksi Oslo?

Köpis!

Ainakaan minua ei henkilökohtaisesti Oslo kiinnosta yhtään, olisipa tullut vaikka Köpenhamina niin heti alkaisin suunnitella matkaa....mutta Oslo?, No toivotaan että pian tulee muita parempia reittejä ja että joitain huononpia aletaan lopetella.

7

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mllalaaa

      Oslo on kohteena ihan OK. Aikataulut mahdollistavat reitin käytön myös työmatkoilla. Oslo ja ympäristö ovat myös mielenkiintoisia matkakohteita. Ainut haittapuoli on melko kova yleinen hintataso. Oslo-Rygge on Ryanairin hubi. josta yhtiöllä on yli 30 reittiä. Jatkaa voi siis moneen paikkaan.

      Ryanair avannee vielä tänä vuonna myös lennot reitillä Tampere-Kööpenhamina.

      Ryanair lopettaa lokakun lopulla lennot Tampereelta Riikaan ainakin talvikaudksi. Itse en usko reitin palaavan tarjontaan keväällä ja se on hyvä asia. Ryanairin poistuminen reitiltä vahvistaa Air Balticin asemaa reitillä. Nyt on ollut ylikapasiteettia. Tampere-Riika Air Balticiltakin maksaa vain alk. 19 euroa. Air Baltic on kertonut, että se saattaa alkaa lentämään Tampere-Riika reittiä jopa kahdesti päivässä. Nyt sille avautuu edellytyksiä kun Ryanairin Tampere-Riika -asiakkaat siirtyvät Balticille.

      Suosittujen Tampere-Milano ja Tampere-Malaga -reittien loppuminen talvikaudeksi on pettymys. Toivottavasti molemmat palaavat talvella.

    • JS

      Ensinäkin Oslo on lähellä Lontoota ja toisekseen myös tavallaan lähellä Tamperetta. Eli se on looginen valinta kun etsitään edullista reittiä. Oslo on myös pääkaupunki ja monella on sinne ihan asiaa matkustaa toisin kuin vaikka Malagaan. Eli syitä löytyy.

      • 6 x vuodes euroopas

        Ei tarvita Osloa kun matkaamme Lontooseen, sinnehän menee ihan suoriakin lentoja.
        Monella asiaa Osloon? Minulla on mielestäni aika iso sosiaalinen ja matkusteleva tuttavapiiri, mutta en ole kenenkään kuullut käyvän tai haaveilevanpäästäkseen Osloon viikonloppulomalla. Kyllä yhä jäämme odottamaan reittiä Brysseliin tai Düsseldorffiin Tampereelta, näin ei tarvittaisi välilaskua keski-eurooppaan, jossa nyt kuitenkin suurin osa matkaajista käy. Lisäksi näistä kohteista on myös erittäin hyvät jatkoyhteydet eteenpäin.


      • Bysseliin yhteys
        6 x vuodes euroopas kirjoitti:

        Ei tarvita Osloa kun matkaamme Lontooseen, sinnehän menee ihan suoriakin lentoja.
        Monella asiaa Osloon? Minulla on mielestäni aika iso sosiaalinen ja matkusteleva tuttavapiiri, mutta en ole kenenkään kuullut käyvän tai haaveilevanpäästäkseen Osloon viikonloppulomalla. Kyllä yhä jäämme odottamaan reittiä Brysseliin tai Düsseldorffiin Tampereelta, näin ei tarvittaisi välilaskua keski-eurooppaan, jossa nyt kuitenkin suurin osa matkaajista käy. Lisäksi näistä kohteista on myös erittäin hyvät jatkoyhteydet eteenpäin.

        Oslossa olen käynyt kerran, ihan heti en toista reissua tee, mutta Brysseliin on asiaa useammin, eikä ne matkat ole työmatkoja. Nytkin liput varattuna mutta mutkan kautta Tampereelta, kun suoraa lentoa ei ole.
        Charleroi on kyllä tosi kaukana, kauempana kuin Antwerpen, kun kartasta katsoo. Kerran on ollut yhteys Amsterdamin kautta Antwerpeniin, ja meitä tultiin hakemaan sitten sieltä.


      • LPP-CRL
        Bysseliin yhteys kirjoitti:

        Oslossa olen käynyt kerran, ihan heti en toista reissua tee, mutta Brysseliin on asiaa useammin, eikä ne matkat ole työmatkoja. Nytkin liput varattuna mutta mutkan kautta Tampereelta, kun suoraa lentoa ei ole.
        Charleroi on kyllä tosi kaukana, kauempana kuin Antwerpen, kun kartasta katsoo. Kerran on ollut yhteys Amsterdamin kautta Antwerpeniin, ja meitä tultiin hakemaan sitten sieltä.

        No kyllä he kokeilee Brysseliä sieltä Lappeenrannasta. En tarkoita, että Tampereelta pitäisi ajaa sinne, mutta jos reitti menestyy, vastaava saattaa tulla Pirkkalaankin.


    • kv

      Ryanair ei jatka enää Oslon lentoja Tampereelta talvitauon jälkeen.

    • adsfasdffs

      Ihan samaa mieltä! Ryanairin koko reittiverkosto on ihan hanurista, eikä palvele minua ollenkaan. Tulisi itselleni sopivia kohteita, joissa minä tykkään käydä, kuten Los Angeles, San Francisco, New York, Tokio ja Hong Kong...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe