Ainakaan minua ei henkilökohtaisesti Oslo kiinnosta yhtään, olisipa tullut vaikka Köpenhamina niin heti alkaisin suunnitella matkaa....mutta Oslo?, No toivotaan että pian tulee muita parempia reittejä ja että joitain huononpia aletaan lopetella.
Miksi Oslo?
7
607
Vastaukset
- Mllalaaa
Oslo on kohteena ihan OK. Aikataulut mahdollistavat reitin käytön myös työmatkoilla. Oslo ja ympäristö ovat myös mielenkiintoisia matkakohteita. Ainut haittapuoli on melko kova yleinen hintataso. Oslo-Rygge on Ryanairin hubi. josta yhtiöllä on yli 30 reittiä. Jatkaa voi siis moneen paikkaan.
Ryanair avannee vielä tänä vuonna myös lennot reitillä Tampere-Kööpenhamina.
Ryanair lopettaa lokakun lopulla lennot Tampereelta Riikaan ainakin talvikaudksi. Itse en usko reitin palaavan tarjontaan keväällä ja se on hyvä asia. Ryanairin poistuminen reitiltä vahvistaa Air Balticin asemaa reitillä. Nyt on ollut ylikapasiteettia. Tampere-Riika Air Balticiltakin maksaa vain alk. 19 euroa. Air Baltic on kertonut, että se saattaa alkaa lentämään Tampere-Riika reittiä jopa kahdesti päivässä. Nyt sille avautuu edellytyksiä kun Ryanairin Tampere-Riika -asiakkaat siirtyvät Balticille.
Suosittujen Tampere-Milano ja Tampere-Malaga -reittien loppuminen talvikaudeksi on pettymys. Toivottavasti molemmat palaavat talvella. - JS
Ensinäkin Oslo on lähellä Lontoota ja toisekseen myös tavallaan lähellä Tamperetta. Eli se on looginen valinta kun etsitään edullista reittiä. Oslo on myös pääkaupunki ja monella on sinne ihan asiaa matkustaa toisin kuin vaikka Malagaan. Eli syitä löytyy.
- 6 x vuodes euroopas
Ei tarvita Osloa kun matkaamme Lontooseen, sinnehän menee ihan suoriakin lentoja.
Monella asiaa Osloon? Minulla on mielestäni aika iso sosiaalinen ja matkusteleva tuttavapiiri, mutta en ole kenenkään kuullut käyvän tai haaveilevanpäästäkseen Osloon viikonloppulomalla. Kyllä yhä jäämme odottamaan reittiä Brysseliin tai Düsseldorffiin Tampereelta, näin ei tarvittaisi välilaskua keski-eurooppaan, jossa nyt kuitenkin suurin osa matkaajista käy. Lisäksi näistä kohteista on myös erittäin hyvät jatkoyhteydet eteenpäin. - Bysseliin yhteys
6 x vuodes euroopas kirjoitti:
Ei tarvita Osloa kun matkaamme Lontooseen, sinnehän menee ihan suoriakin lentoja.
Monella asiaa Osloon? Minulla on mielestäni aika iso sosiaalinen ja matkusteleva tuttavapiiri, mutta en ole kenenkään kuullut käyvän tai haaveilevanpäästäkseen Osloon viikonloppulomalla. Kyllä yhä jäämme odottamaan reittiä Brysseliin tai Düsseldorffiin Tampereelta, näin ei tarvittaisi välilaskua keski-eurooppaan, jossa nyt kuitenkin suurin osa matkaajista käy. Lisäksi näistä kohteista on myös erittäin hyvät jatkoyhteydet eteenpäin.Oslossa olen käynyt kerran, ihan heti en toista reissua tee, mutta Brysseliin on asiaa useammin, eikä ne matkat ole työmatkoja. Nytkin liput varattuna mutta mutkan kautta Tampereelta, kun suoraa lentoa ei ole.
Charleroi on kyllä tosi kaukana, kauempana kuin Antwerpen, kun kartasta katsoo. Kerran on ollut yhteys Amsterdamin kautta Antwerpeniin, ja meitä tultiin hakemaan sitten sieltä. - LPP-CRL
Bysseliin yhteys kirjoitti:
Oslossa olen käynyt kerran, ihan heti en toista reissua tee, mutta Brysseliin on asiaa useammin, eikä ne matkat ole työmatkoja. Nytkin liput varattuna mutta mutkan kautta Tampereelta, kun suoraa lentoa ei ole.
Charleroi on kyllä tosi kaukana, kauempana kuin Antwerpen, kun kartasta katsoo. Kerran on ollut yhteys Amsterdamin kautta Antwerpeniin, ja meitä tultiin hakemaan sitten sieltä.No kyllä he kokeilee Brysseliä sieltä Lappeenrannasta. En tarkoita, että Tampereelta pitäisi ajaa sinne, mutta jos reitti menestyy, vastaava saattaa tulla Pirkkalaankin.
- kv
Ryanair ei jatka enää Oslon lentoja Tampereelta talvitauon jälkeen.
- adsfasdffs
Ihan samaa mieltä! Ryanairin koko reittiverkosto on ihan hanurista, eikä palvele minua ollenkaan. Tulisi itselleni sopivia kohteita, joissa minä tykkään käydä, kuten Los Angeles, San Francisco, New York, Tokio ja Hong Kong...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745