Kankaanpään kirkossa tänään

Hello!!!!

Tapanin konsertti Kankaanpään kirkossa tänään klo. 23.00

Kankaanpään sivuilta lainattua :
" Kankaanpään seurakunnan järjestämän konsertin päätähtenä loistaa Mikko Heleniuksen säestämänä voimakasääninen Tapani Kansa. "

l

10

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos joku tänne kirjoittelevista on menossa tuonne konserttiin, niin olisi kiva lukea tunnelmia sieltä. Harmittaa kun en itse sinne pääse . Onkohan esim. "melina" menossa tuonne ? Poristahan ei kovin pitkä matka Kankaanpäähän ole.

      • sipsukka.

        Samaa sepostustahan ne kaikki konserttiselosteet on. Tapsukka sitä ja Tapsukka tätä.


      • Annu.

        Kuka hullu sinnekin nyt viitsii mennä. Ja jos ei herra vaikka suvaitse ilmestyä paikalle niin menee taas monelta ilta piloille. Tosin pahemmin menis piloille jos sitä uikutusta joutuis kuunteleen.


      • Erkkilän Isäntä
        Annu. kirjoitti:

        Kuka hullu sinnekin nyt viitsii mennä. Ja jos ei herra vaikka suvaitse ilmestyä paikalle niin menee taas monelta ilta piloille. Tosin pahemmin menis piloille jos sitä uikutusta joutuis kuunteleen.

        Ei kukaan hullu, vaan järkevät ihmiset. Nih!


      • kovasti mieleni teki mennä katsoo Tapsaa Kankaanpäähän,mutta vuorotyötä kun teen niin tietysti oli iltavuoro ja sit oli kyl takki tyhjä enkä jaksanut lähteä.muuta parin viikon päästä Laitilaan on suunta joten vähän maltan vielä odottaa


      • melina2 kirjoitti:

        kovasti mieleni teki mennä katsoo Tapsaa Kankaanpäähän,mutta vuorotyötä kun teen niin tietysti oli iltavuoro ja sit oli kyl takki tyhjä enkä jaksanut lähteä.muuta parin viikon päästä Laitilaan on suunta joten vähän maltan vielä odottaa

        Kirjotahan sitten siitä Laitilan konsertista tännekkin, että millanen se oli :)


      • Justiinax kirjoitti:

        Kirjotahan sitten siitä Laitilan konsertista tännekkin, että millanen se oli :)

        toki kirjoitan sitten kun se on ollut. hyvää odottelen. ja siihen sitten loppuu lomakin


      • ************
        melina2 kirjoitti:

        toki kirjoitan sitten kun se on ollut. hyvää odottelen. ja siihen sitten loppuu lomakin

        Oliko hyvä konsertti eilen sunnuntaina Laitilan kirkossa ?


      • Annu.
        ************ kirjoitti:

        Oliko hyvä konsertti eilen sunnuntaina Laitilan kirkossa ?

        Eihän teidän fanien mielestä olekaan kuin hyviä konsertteja vaikka kuinka pahasti olis mennyt penkin alle. Aina vaan kaikki oli iiiiihanaa. Ja mitä järkee lukea noita sepostuksia kun samat "sävelet" on olleet joka konsertista kerrottavana.


      • ************ kirjoitti:

        Oliko hyvä konsertti eilen sunnuntaina Laitilan kirkossa ?

        konsertista ei k errottavaa. kaikkien yhteensattumuksien takia en päässyt konserttiin ,joka jäi kyllä ikävästi kaivertaa mieltäni. seuraavallaq kerralla uusiksi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe