Kankaanpään kirkossa tänään

Hello!!!!

Tapanin konsertti Kankaanpään kirkossa tänään klo. 23.00

Kankaanpään sivuilta lainattua :
" Kankaanpään seurakunnan järjestämän konsertin päätähtenä loistaa Mikko Heleniuksen säestämänä voimakasääninen Tapani Kansa. "

l

10

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos joku tänne kirjoittelevista on menossa tuonne konserttiin, niin olisi kiva lukea tunnelmia sieltä. Harmittaa kun en itse sinne pääse . Onkohan esim. "melina" menossa tuonne ? Poristahan ei kovin pitkä matka Kankaanpäähän ole.

• sipsukka.

Samaa sepostustahan ne kaikki konserttiselosteet on. Tapsukka sitä ja Tapsukka tätä.

• Annu.

Kuka hullu sinnekin nyt viitsii mennä. Ja jos ei herra vaikka suvaitse ilmestyä paikalle niin menee taas monelta ilta piloille. Tosin pahemmin menis piloille jos sitä uikutusta joutuis kuunteleen.

• Erkkilän Isäntä
        Annu. kirjoitti:

Kuka hullu sinnekin nyt viitsii mennä. Ja jos ei herra vaikka suvaitse ilmestyä paikalle niin menee taas monelta ilta piloille. Tosin pahemmin menis piloille jos sitä uikutusta joutuis kuunteleen.

Ei kukaan hullu, vaan järkevät ihmiset. Nih!

• kovasti mieleni teki mennä katsoo Tapsaa Kankaanpäähän,mutta vuorotyötä kun teen niin tietysti oli iltavuoro ja sit oli kyl takki tyhjä enkä jaksanut lähteä.muuta parin viikon päästä Laitilaan on suunta joten vähän maltan vielä odottaa

• melina2 kirjoitti:

kovasti mieleni teki mennä katsoo Tapsaa Kankaanpäähän,mutta vuorotyötä kun teen niin tietysti oli iltavuoro ja sit oli kyl takki tyhjä enkä jaksanut lähteä.muuta parin viikon päästä Laitilaan on suunta joten vähän maltan vielä odottaa

Kirjotahan sitten siitä Laitilan konsertista tännekkin, että millanen se oli :)

• Justiinax kirjoitti:

Kirjotahan sitten siitä Laitilan konsertista tännekkin, että millanen se oli :)

toki kirjoitan sitten kun se on ollut. hyvää odottelen. ja siihen sitten loppuu lomakin

melina2 kirjoitti:

toki kirjoitan sitten kun se on ollut. hyvää odottelen. ja siihen sitten loppuu lomakin

Oliko hyvä konsertti eilen sunnuntaina Laitilan kirkossa ?

• Annu.
        ************ kirjoitti:

Eihän teidän fanien mielestä olekaan kuin hyviä konsertteja vaikka kuinka pahasti olis mennyt penkin alle. Aina vaan kaikki oli iiiiihanaa. Ja mitä järkee lukea noita sepostuksia kun samat "sävelet" on olleet joka konsertista kerrottavana.

• ************ kirjoitti:

konsertista ei k errottavaa. kaikkien yhteensattumuksien takia en päässyt konserttiin ,joka jäi kyllä ikävästi kaivertaa mieltäni. seuraavallaq kerralla uusiksi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      218
      1481
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1138
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1126
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      948
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      920
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      885
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      860
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      38
      806
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      805
    Aihe