Minä-profiilit jälleen käytössä

Suomi24toimitus

Hei,

Uudet Minä-profiilit on huoltokatkon jälkeen taas avattu käyttäjiemme saataville.

Minä-profiilit ovat vielä testikäytössä ja kehitämme aktiivisesti Minä-profiileja eteenpäin. Toivommekin palautetta palvelun jatkokehitystä varten. Voit jättää palautetta kirjoittamalla viestin tämän tiedotteen jatkoksi, tai palautelomaketta käyttämällä.

Lue lisää Minä-profiilien ominaisuuksista täältä.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

67

2443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitikö siis

      jättää minä-profiilin testaaminen käyttäjien huoleksi???

      Suomi24:n ohjelmoijilla ammattitaito on niin heikko, ettei he mitenkään saaneet valmista päivitystä rakennetuksi vaan piti laittaa keskeneräinen paska!

    • tuhattunari

      Vanhat viestit minä-profiilissa ei poistu - vaikka kuinka hakkaa räxää ja poista-nappia - vaan ne on jämähtäneet sinne kuin paska Junttilan tuvan seinälle.

      Onko ohjelmoiminen amatööreille noin vaikeaa?? ;)))

      • markettat

        mulla sama vika , viestit eivät poisto vaikka kuinka painaa poista nappia.


    • Toinen EX-galleristi

      Vuodesta 2005 käytetty oma galleria on nyt poistettu - minä itse poistin!

      Minulle ei kelpaa tuollainen typerä nykyinen galleria, joten lähden etsimään paremman sivun, jossa saa käyttää HTML/BBC-koodeja!

      Hyvästi!

      • Voi10

        Tämä on täyttä kyhäelmää. Kaikki sotkettu ns siirrossa. Onko tämä joku halpaversio??


    • Aargh....

      Onpa tosi kiva....ei minua kukaan käy katsomassa kun ei minua löydy yhteisöstä....siis profiili on mutta kukaan ei sitä tiedä....yhteisöstä puuttu muitakin profiileja joita kävin etsimässä....tosi hyvä uudistus...jos ei ala homma parantua nii lähtee profiilit minä ja treffipuolelta samoiten 2 sähköpostia... ja viestejä puuttuu. Kun avaan vastaanotetut nii siellä vain se viesti minkä olen kyseiselle ihmiselle viimeksi kirjoittanut....
      Pännii >:/

    • Ennakkomainostettu
      galleriauudistus ei olisi voinut surkeammin epäonnistua.
      -Kävikö käsky kaukaakin sivujen sekoittamiseen - ainakaan käyttäjien mielipidettä ei aikaisemmin kysytty.
      Uudistus on epäonnistunut.
      - Ehdotan paluuta entiseen.
      SiskoSuomi
      [email protected]

      • mummeli57

        Olen sammaa mieltä..ei tosiaankaan oo mistään kotoisin tää...yhteisössäkin on niin pienet kuvat ja monimutkaiset haut...minäprofiiliin ois sopinut blogin tyyppinen sivukin ihan hyvin..miten Suomi24 luulee,että tää toimii?????Ja moniko siis kaikkoaa nyt? Yhteisössä paljon vanhoja profiileja, jotka ei ole moneen vuoteen enää edes kirjautuneet ..miten ne voi erottaa sieltä?
        ottaa siis päästä...


    • 26

      Sähläsitte hyvän systeemin harakoille
      otitte raakileen käyttöön. Huh..huh.

      Jos joku perustaa uuden Minä-profiilin, kuinka kukaan osaa sinne
      ja miten hän pääsee muiden profiileihin?

      • 12?12

        poistakaa koko homma.


    • EveM

      ...täysin p***eestä koko uudistus - viskoo jatkuvasti ulos, tulee ilmoitus "Service temporarily unavailable", sivun vaihtuminen kestää ja kestää ja kestää. Ei hyvä lainkaan.

    • ArtOfWar

      Me emme tarvitse toista Facebookkia. Antakaa sen olla uniikki.

      Muutenkin nykyään tuo galleria alkaa olla ihan liian monimutkainen ja iso. Turhaan käytätte resursseja tuon systeemin kehittämiseen.

      @ muille LOLVITTUMINÄOLENPARAS-ihmisille:
      Ennen kun haukutte koodaajat lyttyyn, koittakaa tajuta, että kyseessä on edelleenkin testiversio. Ne ovat aina mitä ovat, niiden perusteella on turha päätellä tekijänsä kyvyistä mitään. Lukekaa alkuperäinen viesti uudestaan, koska se ei mennyt ekalla kerralla perille.

      On muuten ihan helvetin typerää kirjoittaa osa sanottavasta otsikkoon, osa nimimerkiksi ja loppu itse viestiin. Vituttaa vaan lukea sellaista.

      • kirjoitetaan niin

        koska toisia se weetuttaa - sua ainakin. Muuten, ei otsikon loppuunkaan kuulu pistettä. ;)

        Joo, testaaminen on jätetty käyttäjien harteille.
        Ja jos haluaisi testata niin olisi voinut hyvin tuoda testiversio vanhan gallerian rinnalle ja siten testata tuo uusi valmiiksi ja toimivaksi. Mutta ei, vanha galleria vain pois ja keskeneräinen raakatestiversio tilalle. ;))


    • Rekisteröitynyt

      Uudistus on kyllä todella huono. Vastaanottamani viestit ovat tyystin kadonneet. Olen yrittänyt lähettää palautetta tästä asiasta palautelomakkeen kautta, mutta aina kun painan lähetä, tulee pelkkä valkoinen tausta. Toisinsanoen palautetta ei voi lähettää. Olen todella pettynyt sen takia, että olin saanut monta viestiä, joita en ehtinyt edes lukea kun galleria meni kiinni. Olisin todella kiitollinen jos saisin ne viestit takaisin. Mahdollisuutena voin pohtia koko Suomi24:sen käyttämisen lopettamista.

      • ...---...

        Miksi tuolla treffien puolella tulee koko ajan vastaan "Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen." ?


      • anne1963
        ...---... kirjoitti:

        Miksi tuolla treffien puolella tulee koko ajan vastaan "Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen." ?

        Minä "onneton" onnistuin tutustumaan galleriaan puoli vuotta sitten. Sivusto toimi suht kivasit (paitsi ruuhka-aika eli illalla). Hyväksyin sen:)) Tykästyin siihen koskan EN pidä naamakirjasta.
        MIKSI piti mennnä muuttamaan hyvä systeemi??!!! TÄMÄ uusi ei toimi!!! Täysin sanonko mistä!!!


    • pistoff

      HEMMETISSÄ TÄSSÄ YHTEISÖ SIVULLA ON NAPPULA ETTÄ JOS JTN EHTII ETTÄ SAA ONLINE TILASSA OLEVAT NÄKYVIIN...kehtais selata kaikkia läpi

      • äääääähhhhh

        NIIN TOTTA!!! Jos haluat reaali ajassa jonkun viestin perille tietylle henkilölle, niin pitäisi nähdä onko onlinessa... Miten on mahdollista että kaikki roskakorissa olleet tai sieltä poistetut viestit säilyivät ja tallessa olleet viestit katosivat?????? ja ne säilyneet roska eivät häviä vaikka miten poistais...


      • Retri

        CAPS LOCK TEKEE SIITÄ HYVIN MIELENKIINTOISTA JA PARANTAA SEN LUETTAVUUTTA... jatka samaan malliin


    • pientä ihmetystä

      galleria jo olemassa, tämä löytyi sivulta: Viimeisin päivitys 1.1.1970 2:00: ::Vihainen::

      Liitynyt kuitenkin vasta 19.5.2009

      • Nauruuntikahtunut

        :D Kiitos päivän parhaista nauruista! Olet sitten jo vuonna 1970 tiennyt olla vihainen tulevalle päivitykselle ja palvelulle, johon kuitenkin liityit vasta vuonna 2009! :D

        HYVÄ SUOMI24!!! Hyvin toimii, jos toimii ja kun toimii, niin toimii miten sattuu... ;D


    • Honey1224

      Tämä uusi systeemi tosi surkea ja sekava, ei mitään myönteistä..... palauttakaa se vanha takaisin oli ihan hyvä!

    • tom p. peli

      Miks profiili jää online-tilaan, vaikka on kirjautunut ulos minä-sivulta?

      • Miten saan uuden profiilikuvan... latasin kuvan mutta minne se oikein meni??? Poistin hämähäkin kuvan laittaakseni sinne toisen hämähäkkini kuvan.
        On se kyllä niin sekava kun vaan voi olla.


    • apua apua

      Aika iso tietoturvamoka, että valokuvatnäkyy nyt kaikelle kansalle!
      Kuvat piiloon ja näkyviin vain muille jäsenille.
      tai kuten ennen, että yksi kuva voi näkyä kaikille, muut vain oman valinnan mukaan.

      Nyt moni ihminen tietämättään (varsinkin pienet paikkakunnat) esittelee itseään julkiseen netissä!
      itse ainakin poistan tämän takia heti kaikki kuvani.

      • Lars Lörsson

        Todellakin, kaiken muun joutavan voi kieltää siinä minä-profiilissa näkymästä muille,
        mutta kuvat saa katsoa ihan kuka vaan! Kuvathan on aika henk. koht. juttuja, niiden
        ei pitäisi näkyä ihan kaikille, jos niin haluaa.


    • ex-user

      Ja sitten hävisi viesteistä se tärkeä tieto symboli, että onko vastaanottaja lukenut viestin vai onko se vielä lukematon.... Loistavaa!! Täys shit koko uudistus!!

      • tuo onkin se pahin virhe , ettei nää onko viesti luettu,myös se onko tullut viestejä joko viesteihin tai vieraskirjaan. :((((((


    • bollanolla

      vastaanotetut ja lähetetyt viestit ovat samoja eli itse kirjoittamiani viestejä toiselle, ei näy toisen henkilön lähettämiä viestejä saapuneissa, lisäksi paljon, paljon on viestejä hukassa ?
      Ja merkkivalo palamaan kun ollaan onlain tilassa kuten ennenkin.
      Ja miksi aina uudistuksen myötä kävijämäärä nollautuu, harmittaa kun tuhat tuli just täyteen ja taas pitää lähteä nollasta ?

    • lady_87

      galleria takaisin kiitos.

    • harmistunut..

      ainoastaan sähköpostissa niin pitääkö sen kirjautumis ajan näkyä Minä-profiilissa ja samalla se näkyy myös palstoilta nimimerkin avatessa. Aiemmassa galleriassa ei näkynyt pelkkä sähköpostiin kirjautuminen ja se oli hyvä.

      Pientä yksityisyyttä. Sulkeminenko ainut vaihtoehto?

      • 2=1+1

        ...jokohan ylläpito/nykyinen omistaja suunnittelee vanhan gallerian palauttamista ;)

        Kävijämäärät ei taida enää paljon mainostajia kiinnostaa.


      • ex-user
        2=1+1 kirjoitti:

        ...jokohan ylläpito/nykyinen omistaja suunnittelee vanhan gallerian palauttamista ;)

        Kävijämäärät ei taida enää paljon mainostajia kiinnostaa.

        Kävijämääräthän pysyy suurena kun uloskirjautuminen ei onnistu.. ja frendit ihmettelee kun toiset roikkuu palvelussa päivätolkulla.. Postiin kirjautujat myös lasketaan sen 'gallerian perillisen' käyttäjiksi niin ylläpito voi ylpeillä suurilla käyttäjä luvuilla.. shittiä !!!


    • Kilpailija

      Jatkakaa samaan tahtiin.

    • Taas tätä Suomi24ssä

      "Uudet Minä-profiilit on huoltokatkon jälkeen taas avattu käyttäjiemme saataville."

      Tosi avattu onkin - koska Suomi24:n porukka on viikonloppuvapaalla. Olikin tosi järkevää laittaa koko galleria kiinni ja tehdä siinä sivussa beta-versiosta "valmis" tuote. Ei voinut mitenkään pitää vanhaa galleriaa avoinna ja testata beta siinä sivussa valmiiksi? Mutta ei voinut, koska Suomi24:ssä on amatöörejä töissä.

      Lähtekää nyt Suomi24 koodaajat syys-talvilomalle ja jättäkää koko galleria suljetuksi!

    • PITKÄ HETKI

      Mikä on teillä se hetkinen kun minulla se on näkynyt jo kaksi tuntia!!!!!!

      • miehiä töissä

        koska ainakin meillä, kun mies lähtee käymään jossain ja sanomansa mukaan viipyy vain hetken, saattaa aikaa vierähtää pidempi tovi jos toinenkin... ;D


    • yks yksinäinen

      Vanha galleria oli yksinkertainen ja helppo käyttää, oli hyvä henkireikä ulkomaailmaan. Miksi se piti mennä pilaamaan??? Meitä on suuri joukko, jotka tykkäsimme "leikkiä" glitteri-kuvilla, nyt sekin huvi on viety meiltä pois :( Ei sen nyt pitäisi olla teillä älyköillä vaikeaa palauttaa meille se ILO, vai onko?

      • tervalokki

        Yritättekö te tollot siellä ylläpidossa ihan tarkoituksella tuhota kaiken mikä tässä sivustossa on ollut edes vähänkään hyvää ja toimivaa?? Minä-profiilinne on täysi katastrofi eikä siitä juuri huonommaksi voi enää pistää. Sekava ja typerännäköinen systeemi ja huoltokatkoja noin jokatoinen tunti eikä mikään toimi niin kuin pitää. Kuviakaan ei voi vaihtaa kun ne ladattaessa katoavat jonnekin bittiavaruuteen. Mikä tässä oli niin uudistamisen arvoista???

        Vanhassa oli todella vara parempi ja kun se ei kerta ollut rikki niin älkää korjatko sitä!

        Palauttakaa vanha galleria! Siinä ei ollut mitään vikaa.


      • olen kyllä

        kiitollinen, että tuo leikkihommeli jäi pois, lastentarhassa leikitään glitterkuvilla, ei aikuisten maailmassa.


      • Gary Glitter
        olen kyllä kirjoitti:

        kiitollinen, että tuo leikkihommeli jäi pois, lastentarhassa leikitään glitterkuvilla, ei aikuisten maailmassa.

        Siis mikä on glitteri-kuva, onko se sellainen esim. joku nalle tai muu vastaava
        lapsellinen animaatio-otus, joka kimalteli sillai kummasti? Mun vieraskirjassa oli joskus
        sellainen klitterinalle ja eka luulin, että joku kersa on käyny pilailemassa,
        mutta sen kuvan olikin laittanut joku yli 50 vuotias nainen.....


      • Ohhoijaat
        Gary Glitter kirjoitti:

        Siis mikä on glitteri-kuva, onko se sellainen esim. joku nalle tai muu vastaava
        lapsellinen animaatio-otus, joka kimalteli sillai kummasti? Mun vieraskirjassa oli joskus
        sellainen klitterinalle ja eka luulin, että joku kersa on käyny pilailemassa,
        mutta sen kuvan olikin laittanut joku yli 50 vuotias nainen.....

        No juu. Noi välkekuvat minä ainakin poistin välittömästi vieraskirjasta. Nehän sisälsi linkkejä suoraan humpuukisivustoille.


      • Glitterin Gary
        Ohhoijaat kirjoitti:

        No juu. Noi välkekuvat minä ainakin poistin välittömästi vieraskirjasta. Nehän sisälsi linkkejä suoraan humpuukisivustoille.

        .... on terveitä kun ne leikkii, aikuisista ei voi olla ihan varma....


      • QwerttY_-+
        tervalokki kirjoitti:

        Yritättekö te tollot siellä ylläpidossa ihan tarkoituksella tuhota kaiken mikä tässä sivustossa on ollut edes vähänkään hyvää ja toimivaa?? Minä-profiilinne on täysi katastrofi eikä siitä juuri huonommaksi voi enää pistää. Sekava ja typerännäköinen systeemi ja huoltokatkoja noin jokatoinen tunti eikä mikään toimi niin kuin pitää. Kuviakaan ei voi vaihtaa kun ne ladattaessa katoavat jonnekin bittiavaruuteen. Mikä tässä oli niin uudistamisen arvoista???

        Vanhassa oli todella vara parempi ja kun se ei kerta ollut rikki niin älkää korjatko sitä!

        Palauttakaa vanha galleria! Siinä ei ollut mitään vikaa.

        Jatkuva säännöllinen jumittelu ja 403 virheilmoitus. Ihmisen muisti on niin valikoiva ja rajallinen ..


      • sanos muuta

      • sankariko
        Gary Glitter kirjoitti:

        Siis mikä on glitteri-kuva, onko se sellainen esim. joku nalle tai muu vastaava
        lapsellinen animaatio-otus, joka kimalteli sillai kummasti? Mun vieraskirjassa oli joskus
        sellainen klitterinalle ja eka luulin, että joku kersa on käyny pilailemassa,
        mutta sen kuvan olikin laittanut joku yli 50 vuotias nainen.....

        Ei pelkästään keski-ikäiset naiset, niitä postasi myös aikuiset miehet


      • Gary Glitter
        sankariko kirjoitti:

        Ei pelkästään keski-ikäiset naiset, niitä postasi myös aikuiset miehet

        Siis viiskymppiset äijätkin leikki joillain klitterinalleilla?

        En oo Gary Grand, se kaikkien janoisten sankari, vaan Gary Glitter,(googlaas piruuttas mut),
        niin näät miltä Klitteri-Kari näyttää tai siis näytti joskus 70-luvulla.....


      • sankariko
        Gary Glitter kirjoitti:

        Siis viiskymppiset äijätkin leikki joillain klitterinalleilla?

        En oo Gary Grand, se kaikkien janoisten sankari, vaan Gary Glitter,(googlaas piruuttas mut),
        niin näät miltä Klitteri-Kari näyttää tai siis näytti joskus 70-luvulla.....

        Hyi helvetti !! Sen äijän kuvia ei pahemmin huvita katsella, tiedät varmaan miksi ei.


      • Joku****
        olen kyllä kirjoitti:

        kiitollinen, että tuo leikkihommeli jäi pois, lastentarhassa leikitään glitterkuvilla, ei aikuisten maailmassa.

        Minä vs galleria:
        - ennen oli yksi sivu josta näki kaiken yhdellä vilkaisulla, nyt on 9 eri välilehteä täynnä pieniä laatikoita joista itse sisältöä saa etsiä koirien ja kissojen kanssa
        - minässä esittelytekstistä näkyy muutama sana ilman klikkausta, galleriassa näkyi kokonaan ensi vilkaisulla
        - sama vieraskirjan viesteille: nyt näkyy vain kirjoittajan nimi ja pari sanaa
        - yhteisö-sivu on käytännössä hyödytön koska online-tilassa olevia ja muita ei ole eroteltu mitenkään ja kaikkein käsittämättömimpänä kirjautumisajan mukaan ei voi edes listata: siis vaikka hakisi tiukilla ehdoilla suurin osa on jotain 3v sitten kirjautuneita
        - henk koht viestit on korvattu ihmeellisillä puhekuplahärdelleillä. tosin sanoen jos vastailee usein toisen viestiin joutuu pian scrollaamaan metrin verran että näkee uusimman viestin. (viesti sille kenen idea tämä oli, jos se toimi iphonessa ja vaikutti tuoreelta idealta niin voin sanoa: tässä se ei todellakaan toimi)
        - galleriassa näkyi viimeksi kirjautuneita profiileja, nyt näkyy samat 0000000 tai 0-vuotiaat joka kerta, ou jeah, pedofiilit tykkää
        - henk koht viesteistä ei näe onko ne luettu, eikä niistä näe onko vastaanottaja onlinessa

        mitäs muita vastaavia sivuja onkaan että ei tarttis näitä hirveitä sivuja katsella?


    • yks yksinäinen

      Ei ole avattu minä-profiilia, vaikka kysymykseeni vastasitte että on avattu :(
      Ei maistu kahvikupponen enää :((((((((((((((((((((

      • Deletet

        ylläpidollakin jo muuta kerrottavaa kuin kahvikupin kuva.


    • Huono alku kun galleria ei toimi , ja huolto-katkos..olisi pitänyt vanhan toiminnassa rinnalle kunnes häiriöt poistuvat eikä vaihtaa kerralla , kunnes beeta versio pelittää kokeilu- jaksoa ei ollut? en ainakaan sellaista huomannut

      • vaan tekoja

        Suomi24:n käyttäjäpolitiikkaan kuuluu se, että he laittaa kaikkiin keskeneräiset systeemit ja sitten antaa käyttäjien valittaa niistä ja korjailee sitten valitusten mukaan. Se kun on Suomi24:n koodaajille niin vaikeata tehdä toimiva systeemi ihan itse.

        Suosittelen etsimään toisen sivuston tämän tilalle.

        Sähköposti kannattaa ainakin vaihtaa, sillä miksi maksaa siitä, kun ilmaiseksi saa 4-7,5Gt:n sähköposteja, paremmin palveluin ja ilman jatkuvaa jumitusta.


      • vaan tekoja kirjoitti:

        Suomi24:n käyttäjäpolitiikkaan kuuluu se, että he laittaa kaikkiin keskeneräiset systeemit ja sitten antaa käyttäjien valittaa niistä ja korjailee sitten valitusten mukaan. Se kun on Suomi24:n koodaajille niin vaikeata tehdä toimiva systeemi ihan itse.

        Suosittelen etsimään toisen sivuston tämän tilalle.

        Sähköposti kannattaa ainakin vaihtaa, sillä miksi maksaa siitä, kun ilmaiseksi saa 4-7,5Gt:n sähköposteja, paremmin palveluin ja ilman jatkuvaa jumitusta.

        Olisi ihan kiva, jos tuonne minä-profiilin pääsisi..Piti viime viikolla jo päästä, mutta minä en ainakaan ole päässyt sinne vielä kertaakaan.


    • Huhuheii

      Galleriani oli ns. piilotettu, ei poistettu, nyt tämän uudistuksen aikana ilmestyi galleriani julkiseksi, tässä Minä-profiilini muodossa.

      Kirjauduin muutamia päiviä sitten sisään katsoakseni mitä profiilista ilmenee, ilmeni ainakin yksi asia minä olen kualnut kaikille ystävilleni, minua ei ole, esmeks minua ei enään heidän kaverilistallaan näy, viestejäkään en pystynyt lähettämään, ilmeisesti tuosta syystä että galtsuni oli piiloitettuna ennen minä-profiilien tuloa, ei siis aktiivinen.

      En löytänyt mitään kohtaa mistä klikkaisin profiilini julkiseksi, onko sellaista edes?

      Haluuuuun profiilini aktiiviseksi.

      • uusi ....

        profiili, eihän siinä muutu kuin nimimerkki sekä sp-osoite (voit kerrankin valita paremman kuin suomi24n).


        Ja suomi24 saa yhden tyhjän nimimerkin lisää tekemään järjestelmää raskaammaksi. Jos Suoli24 tosiaan poistaisi yli 3kk käyttämättömänä olevat nimimerkit pois ja kaikki yli 1v. vanhat keskustelut, niin järjestelmästä poistuisi turhaa roskaa.


      • mä vain
        uusi .... kirjoitti:

        profiili, eihän siinä muutu kuin nimimerkki sekä sp-osoite (voit kerrankin valita paremman kuin suomi24n).


        Ja suomi24 saa yhden tyhjän nimimerkin lisää tekemään järjestelmää raskaammaksi. Jos Suoli24 tosiaan poistaisi yli 3kk käyttämättömänä olevat nimimerkit pois ja kaikki yli 1v. vanhat keskustelut, niin järjestelmästä poistuisi turhaa roskaa.

        profiilin voisi luoda, mutta entäs sitten tuo galleriani joka oli piiloitettuna ja nyt tämän uudistuksen myötä heittivät sen näkyväksi, pystyn sitä jopa päivittämään mutta muutoin se ei ole aktiivinen.

        Nimimerkkiini olen tykästynyt, sitä olen raahannut S24:ssa neljän vuoden ajan, en siitä tahtoisi luopua.


      • Mä tein jo niin
        mä vain kirjoitti:

        profiilin voisi luoda, mutta entäs sitten tuo galleriani joka oli piiloitettuna ja nyt tämän uudistuksen myötä heittivät sen näkyväksi, pystyn sitä jopa päivittämään mutta muutoin se ei ole aktiivinen.

        Nimimerkkiini olen tykästynyt, sitä olen raahannut S24:ssa neljän vuoden ajan, en siitä tahtoisi luopua.

        sisään kukaan muukaan että ainakin nyt on suojattu. ;)

        Kun pääset, niin ruksaa yksityisasetuksista kaikki ei kohdat niin kukaan muu ei pääse enää sun lisäksi sun sivulle. Niin sun nikki säilyy ja sp-osoite.


      • mä vain
        Mä tein jo niin kirjoitti:

        sisään kukaan muukaan että ainakin nyt on suojattu. ;)

        Kun pääset, niin ruksaa yksityisasetuksista kaikki ei kohdat niin kukaan muu ei pääse enää sun lisäksi sun sivulle. Niin sun nikki säilyy ja sp-osoite.

        kun haluaisin galtsuni aiktiiviseksi, minulla vain tapana matkojeni ajaksi laittaa galtsu piiloitetuksi, nyt se oli piiloitettuna vääränä ajankohtana. :(


      • pruuuut
        mä vain kirjoitti:

        kun haluaisin galtsuni aiktiiviseksi, minulla vain tapana matkojeni ajaksi laittaa galtsu piiloitetuksi, nyt se oli piiloitettuna vääränä ajankohtana. :(

        sitten vieläkääm saa selvää ketkä on online tilassa...eikö tosiaan voi saaha "näytä online tilassa olevat" ruksia mihinkään..


    • ap.
    • täh? olen sanaton

      Mitä ihmettä?

      Eivät kai Sokkotreffit ole poistuneet?


      Ihan parhaita kohtaamisia sitä kautta.


      Mistä nyt löydän satunnaista miesseuraa, pidän majaa itse Tampereella, mutta voin matkustaakin, jos kutsu käy.


      Nyt olen aika onneton. Palveluhan oli erinomainen. Tein aika monta onnelliseksi, vaikka maksuttomasti ja sitähän ei tietysti osa halua, vaan haluaa päästä osingolle.

    • En ole päässyt Minä. sivulleni vaikka kuinka yritän, slasanani on oikein kuin käyttäjä nimimrkkini

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe