Seuraava teksti hävisi Lestadiolaisuus-palstalta alle kahdessa minuutissa. Miksi ihmeessä? (Asiaan vihkiytymättömille tiedoksi: palstan sheriffi "vanha vaimo" tekee aina silloin tällöin "KESKUSTELUA PALSTASTA" -avauksen, jossa voi keskustella palstaan liittyvistä asioista perinteisen TV:n ja ikkunallisen pesukoneen päivittelyn sijaan. Siksi tuo otsikko.)
KESKUSTELUA PASTASTA...
...eli ruokaohjeita, jotka ovat niin hyviä, että niiden on pakko olla syntiä. No, nyt kuitenkin muutamia tyypillisiä kysymyksiä lestadiolaisuudesta eli Lesta-FAQ:
Miksi lestadiolaiset on otettava ongelle mukaan pareittain?
- Koska jos otat vain yhden, niin se juo kaikki kaljat.
Miksi lestadiolaiset eivät harrasta seksiä seisaallaan?
- Se saattaisi muistuttaa tanssimista.
Miksi pohjalaislapsilla on iso pää?
- Jotta ne eivät putoaisi lattialle häävalssin aikana.
Miksi lestadiolaiset eivät sitten tanssi häävalssia?
- Koska lestadiolaislasten pää on normaalikokoinen.
Miten kauan lestadiolaisia jaksaa katsella ympärillään?
- Yhdellä silmällä niin kauan kuin ammuksia riittää, muuten ei juurikaan.
Mistä lestadiolaisäiti tietää, milloin tyttären kuukautiset ovat alkaneet?
- Aviomiehen k**pä maistuu verelle. (Mikäli vitsin kertoja haluaa osoittaa ns. huonoa makua ja nuivaa suhtautumista lestadiolaisuuteen, hän voi vaihtaa "aviomiehen" tilalle "perheen lemmikkikoiran".)
Tässä kaikki tällä erää, lisää paremmalla ajalla.
Kirjoittanut: vanha feikki 28.4.2004, klo 14.02
Hassua
Koomikko
2
1528
Vastaukset
- lammas
Mitä sulla on lestadiolaisa vastaan? Se taitaa olla joku uskonto jos oon oikein ymmärtäny.
Kannattaa varoo ne alkaa tekee koomikkovitsejä. - Juhpe
tai oikeastaa ei edes hymyilyttäny, jos ei parempaan pysty niin eikö oo sama jättää kirjoittamatta? tosi kuivia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204979Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342539
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282173- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191408En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811059