itä-hämeen opisto

rererereredffd

eli oon nyt ysillä ja harkinnu tota. onko jollain kokemusta? millanen paikka jne.?

16

3708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgsg

      Ihan mukava paikka! Tosissaan, lukiossa se 60 pakollista kurssia (alle 18-vuotiaalle).. Asunnoista en tiedä, mutta tietenkin, välillä on rauhattomampaa, kun alkoholi sotkeutuu mukaan. Opettajat ihan OK, toiset parempia kun toiset. Mutta muuten nätti ja mukava paikka, jossa mahdollista kyllä oppia!! Kannattaa ainakin kokeilla, mitä siinä menettää?

    • hartola

      Itse ainakin suosittelen Itä-Hämeen opistoa kaikille sitä harkitseville, erilainen opinahjo kuin isojen kaupunkien massalukiot.

    • jajajajjajajajaaa

      Pakollisia kursseja alle 18 vuotiaalla 48 eikä 60. 60 suositellaa mutta 48 pääsee läpi. Itse en kyseistä lukiota suosittele kellekkään.

      • Anonyymi

        Miksi et suosittele kenellekkään?


    • omena tippuu puusta

      itä-hämeen opisto on täys läppä

      • Anonyymi

        Totta. Näin on edelleen vaikka jo monta vuotta mennyt!


    • toisinajattelija

      Joo, Itä-Hämeen opistossa vallitsee oligarkia, harvainvalta, korruptoitunut, oligarkkien omaan etuun tähtäävä valta. Toisinajattelijat tukahdutaan, hiljennetään ja eliminoidaan.

      Opposition on syytä olla vahva, jotta edes pienet vastaiskut oligarkkeja vastaan onnistuisivat.

      • Ajattelija

        Eli se on ihan normi sisäoppilaitos. Jos ei tuota lukion ajan kestä, niin miten sen kestää 50 työuran vuotta?


      • Antti5

        Miten ihmeessä?
        Tavallista menoa. Jos potuttaa, niin saahan suun auki. Ei mua muuten siellä edes potuttanut, mitä nyt marraskuussa, mutta marraspotutusta koen muuallakin, paitsi en etelässä.


    • Kohtilukiota

      Mikähän siellä on tilanne tällä hetkellä?
      Pitäisi suunitella jatkoja,tämäkin harkinassa....

    • hohohohohohhohohohoho

      parisen vuot sitten rehtori kaiht tuomittiin pahoinpitelystä :DDD muksa paikka joooo-oo

    • VittuMitäPaskaa

      Aivan paska paikka. Opiskellut 4 vuotta täällä ja kaikki menny näiden vuosien aika täydellisesti päin helvettiä :D eka vuosi meni kun kaikki ryyppäs, toka vuosi meni samaan ja alkoi rehtorit vaihtelemaan ja rahat loppumaan jolloin opiskelijat joutuivat pelkäämään että koko koulu menee konkurssiin. Huumeita, pätemättömiä rehtoreita, huume ratsioita, ei minkäänlaista kunnioitusta oppilaisiin, heitetään asuntoloista pihalle vaikka ei ole rahaa mennä kotiin, mutta hei ”koita keksiä jotain”, kurssitarjonta paskaa. En suosittele paikkaa jos on vähänkään itsesuojeluvaistoa jäljellä. Asuntolat kaikki homeessa ja ihmiset saanut pysyviä sairauksia siitä. Talvisin saa lämmityksen asuntolohin vasta kun menee oikeasti itkemään rehtorille kun asutolassa on 5 astetta ”lämmin”. Lupaavat kaikenlaista mahtavaa nettisivuillaan mutta mikään niistä ei ole toteutunut. Kiinteistönhuoltaja tulee huoneisiin klo 8 aamulla omilla avaimillaan koputtamatta, eli ei kannata nukkua ainakaan alusvaatteillasillaan. Oppilaita pompotellaan asuntolasta toiseen rehtorin mielenmukaan. Ilmanen ruokailu jees jos tykkää verenpunasesta kanasta ja muusta yhtä herkullisesta. Opettajat olleet ihan hyviä, tänä vuonna vielä parempia! Hyvät puolet ovat että kesäisin ja keväisin hartola on kaunis paikka.

      • SanotaakoVaikAksu

        :'Ddd upeeta ett ollaan samaa mieltä! Menossa mun tokalle vuodelle (valitettavasti). Koulun kaksi vanhaa opettajaa lähti (toinen sai potkut ja toinen jäi eläkkeelle) joten nyt ei ole enää edes opettajaa joka oppilaitten puolta pitäisi. Voin vannoa että rehtorin kanssa menee sukset ristiin, hermot pillunpäreiks ja opiskelun taso laskee kun opistolle saapuu. Tervetuloa jos haluaa hyvää ryyppyseuraa ja homeisen huoneen!


    • yaas
    • Anonyymi

      Ihan v*t*n spurgu mesta

      -Jespe420

    • Anonyymi

      Opiskelin Itä-Hämeen Opiston (Hartolan Opiston) lukiossa ja valmistuin 1992.Minulla on hyvät muistot lukio ajoista. En huomannut mitään suurempaa alkon käyttöä kenelläkään. Ei ole ns. spurgu paikka. Vaan sain ihan rauhassa opiskella ja olin ollut kolmessa eri asuntolassa kolmen vuoden aikana, eikä missään asuntolassa ollut vain 5 astetta lämmintä. Ihan hyvät lämpötilat olivat. Ruoka oli hyvää ja sitä sai Hotellin puolella syödä, joka oli Hartolan opiston vieressä. Hotellin uima allastakin sai käyttää. Opettajat olivat hyviä ja tunneilla valitsi sopuisa tasapaino.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe