kertokaa joku kokeneempi ja viisaampi brasilian hostelleista kokemuksia! kannattaako erityisesti isoissa kaupungeissa (rio ja sao paulo) edes asua hostellissa, vai ryöstelläänkö niitä jatkuvasti? minkälaiset safety boxit niissä on? saako rinkat kokonaisuudessaan johonkin lukkojen taakse? mulla on nimittäin kokemusta reppureissaamisesta vain ausseissa ja sielä asuttiin koko ajan hostelleissa, mutta brasilia on turvallisuuden kannalta varmasti ihan eri luokkaa. ja jos sielä kannattaa hostelleihin majottua, niin onko jollain suositella jotain hyviä hostelleja just vaikka riosta ja sao paulosta?
hostellit brasiliassa
2
966
Vastaukset
- Mäntän mies
Riossa olen kahteen otteeseen majoittunut Che Lagarto hostellissa Anita Garibaldi kadulla. Ihan hyvä paikka, mukava henkilökunta, siisti, kohtuu hintainen, metro ja ranta ovat lähellä ja järjestävät ohjelmaa majoittujille.Toisessa kerroksessa on peltikaapisto, johon mahtuu tavaraa melko paljon. Rinkat saa jemmaan sänkyjen alla oleviin laatikoihin. Molemmat vaativat oman munalukon. Itse en ole koskaan siellä lukinnut sängyn alla olevaa laatikkoa ja mitään ei ole hävinnyt.
- Mies Riosta
en ole hostellissa ollut, mutta viime kesana (lue talvena) taalla noita Copacabanan hostelleja ryostettiin ihan urakalla.
Ovat helppoja kohteita rosvoille koska niissa ei ole minkaanlaista vartiointia.
Paikalliset eivat suosittele ensimmaistakaan hostellia kenellekaan.
Niin ja tiedan etta ei kaikkia hostellissa asuvia ryosteta. Mutta jos niihin menee niin kannattaa menna silla periaatteella etta kaiken voi menettaa.
Itse ehka etsisin halvempia hotelleja, joita loytyy Flamengosta. Viimeisia hintoja en tieda mutta eikohan ne vielakin ole alle 100 realia per yo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086