HEIPS!
Olen hakemassa kyseiseen koulutusohjelmaan syksyn yhteishaussa ja tosiaan Kymenlaakson amk Kouvolaan. Haaga-Heliaankin varmaan haen, mutta en usko pisteeni ikinä riittävän sinne. Joten, jos jollain on tästä koulutusohjelmasta kokemuksia olisi mukava kuulla niistä. Millaiset pääsykokeet ovat olleet, entä ennakkomateriaalit, joita niihin tullut? Ja tietty yleensä millasta se koulunkäynti on sitte ollut, kun sinne on päässyt:)
KYAMK Johdon assistenttityön ja kielten koulutusohjelma
KOULUUN
2
377
Vastaukset
- Vapaakenttä
haet tradenomiksi, kun niitä koulutetaan niin jumalattomasti liikaa?
Tämä ei ole mikään provo. Koulutuksessa ei ole vikaa, mutta järkyttävä määrä tradenomeja ei tule koskaan saamaan oman alansa töitä. - walstén
Mikset hakisi suoraan kauppakorkeakouluun? Yliopistotutkinto, laaja valikoima kieliä opiskeltavana ja paremmat työllistymismahdollisuudet. Kouvolaa lähimpänä taitaa olla Lappeenrannan teknillinen korkeakoulu, jossa voi siis opiskella kauppatieteitä. Helpoiten taitaa nykyään päästä Oulun tai Itä-Suomen yliopistoon (Joensuu ja Kuopio).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203