Annan piupaut kaikille ryppyotsaisille moraalisaarnaajille! Totesin sen eilen: minulla on huippumies "salarakkaana",ja toiseksi paras (SIIS SEKSIHOMMISSSA,muuten toisin päin)kotioloissa. Joten;en voisi vähempää välittää kaikista naukujista jotka moralisoivat tietämättä toisen elämästä mitään. Ja jos haluat kommentoida kirjoitustani tyyliin "helvettiin joudut,narttu" niin säästä vaivasi! Jos saan pitää kummankin miehen.menen ilomielin helvettiin koska siellä on joka tapauksessa hauskempaa...
Tyytyvinen nainen!!
6
1051
Vastaukset
- ansainnut_
niin monta miestä kuin halukkaita löytyy ja jotka pystyy pitämään.
Hyvä seksi on elämän laatua ja parasta terveydenhoitoa.
Vaikutus on sama onko kumppani oma vai lainassa kunhan on omasta halustaan eikä säälistä tai velvollisuuden tunnosta.
Elämän laatu ei tule toisten mielipiteistä vaan omasta päästä! - Uskollinen-66
No jos olet asiasi kanssa sinut,miksi piti tulla tänne kertomaan??? Mut muista,paha saa aina palkkansa ja jos sun mies ei tiedä toisesta miehestä niin voi voi...En ikinä vois pettää toista,ala-arvoisinta mitä toiselle voi tehdä.Eri asia jos olette sivistyneesti asiasta keskustelleet ja molemmille sopii.Toivottavasti myös kotona sinua odottavalla miehellä on salarakas ;) Onnea vaan valitsemallesi tielle,valheella on aina lyhyet jäljet!
sano "ei koskaan"... Niin minäkin sanoin,joskus. Mutta joskus saattaa tulla eteen se tilanne,että joutuu katsomaan peiliin ja sanomaan olleensa väärässä aiemmin! Niinkuin sanoin,älä tuomitse jos et tiedä koko tilannetta. Kunnioitan näkemystäsi uskollisuudesta,jos saat kaiken tarvitsemasi siltä ainoalta mieheltä. Emme tee tätä loukataksemme puolisoitamme. Meidän kohdallamme vain se yksi elämän osa-alue (ja aika tärkeä.mielestäni) ei siinä parisuhteessa toimi. Pyytäisin anteeksi hyvänolon tunteesta kummunnutta alkuper.kirjoitusta jos tuntisin siihen tarvetta.
Mutta ajattelin laittaa joskus palstalle jotain positiiviista,kun niin paljon täältä saa lukea negatiivista...- Hyihyi
nainen2x kirjoitti:
sano "ei koskaan"... Niin minäkin sanoin,joskus. Mutta joskus saattaa tulla eteen se tilanne,että joutuu katsomaan peiliin ja sanomaan olleensa väärässä aiemmin! Niinkuin sanoin,älä tuomitse jos et tiedä koko tilannetta. Kunnioitan näkemystäsi uskollisuudesta,jos saat kaiken tarvitsemasi siltä ainoalta mieheltä. Emme tee tätä loukataksemme puolisoitamme. Meidän kohdallamme vain se yksi elämän osa-alue (ja aika tärkeä.mielestäni) ei siinä parisuhteessa toimi. Pyytäisin anteeksi hyvänolon tunteesta kummunnutta alkuper.kirjoitusta jos tuntisin siihen tarvetta.
Mutta ajattelin laittaa joskus palstalle jotain positiiviista,kun niin paljon täältä saa lukea negatiivista...Elämässä parasta on se, että loppupeleissä jokainen vastaa vain omista tekemisistään ja maksaa niistä hinnan. Se, että teet tuon raukkamaisesti mieheltäsi salassa tekee teostasi halpamaisen. Vieraissa juokseminen on oikeutettua vain silloin kun sillä on kumppanin siunaus. Hyvin yksinkertaista. Mikään puute tai muu ei tätä muuksi muuta. Sorry vaan!
Ymmärrän, että ihmiset erehtyvät ja tekevät virheitä. Se, että tulet tänne liputtelemaan moista ja koet tekosi oikeutetuksi saa minut voimaan pahoin miehesi puolesta. Toivottavasti häipyy kumit ulvoen. - uskollinen-66
nainen2x kirjoitti:
sano "ei koskaan"... Niin minäkin sanoin,joskus. Mutta joskus saattaa tulla eteen se tilanne,että joutuu katsomaan peiliin ja sanomaan olleensa väärässä aiemmin! Niinkuin sanoin,älä tuomitse jos et tiedä koko tilannetta. Kunnioitan näkemystäsi uskollisuudesta,jos saat kaiken tarvitsemasi siltä ainoalta mieheltä. Emme tee tätä loukataksemme puolisoitamme. Meidän kohdallamme vain se yksi elämän osa-alue (ja aika tärkeä.mielestäni) ei siinä parisuhteessa toimi. Pyytäisin anteeksi hyvänolon tunteesta kummunnutta alkuper.kirjoitusta jos tuntisin siihen tarvetta.
Mutta ajattelin laittaa joskus palstalle jotain positiiviista,kun niin paljon täältä saa lukea negatiivista...Pettämisen kohdalla voin todellakin sanoa,etten koskaan petä toista ihmistä en rakasta enkä ystävää!!! Minua on petetty ja se sattuu ja lujaa! Olen tod pahoillani miehesi puolesta,että hän on petoksen uhri.Ihmettelen,noinko tyynesti ottaisit vastaan tiedon,että sinua petetään,että se on oikeutettua? Mutta,kuten jo totesin,saat palkkasi,muodossa tai toisessa.
- gefvrw
Tää on provo, vastaava oli pari viikkoa sitten. Kirjoittaja on aika varmasti mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437