Mitkäs olisi hyviä kotelotuulettimia? Ja kohtuuhintaisia. Ei tarvitse olla Maailman hiljaisin mutta kohtuu hiljainen kuitenkin (tulee autoon (4kpl) jäähdyttämään vahvareita:).
Hyvä kotelotuuletin??
4
1308
Vastaukset
- manki
Papst ainakin on hyvä.
http://www.papst.de/- Tunari
Toi hiljaisuus ja "paremmuus" riippuu tuulettimen pyörimisnopeudesta. Uskon, että ei erimerkkisissä tuulettimissa ole juuri laatueroja. Ne on vaan säädetty pyörimään eri nopeuksilla. Pitää vain valita haluatko hiljaisen vai tehokkaan; alhaisella tai korkealla kierrosnopeudella pyörivän. Ei ole juuri merkillä väliä.
Paras vaihtoehto on ostaa tehokas tuuletin ja edullinen säädin, jolla voit säätää pyörimisnopeutta tarpeen mukaan.
- j.r
Papst on todettu hyvä, (erittäin) hiljainen, ,kuulalaakeroitu ja suht korkeilla volteilla toimiva vekotin. mulla oli koneessa kauankin kunnes vaihdoin Zalmanin vesijäähdytykseen
- j.r
ai niin, noi kuulalaakeroidut ei kestä virtapiikkejä, se on liukulaakeroitujen alaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940