millasen tuomion saa: 2törkeetä pahoinpitelyä ja tapon yritys?
Sukulaas likalla on kax vauvaa ja sen ex hakkas muksut sairaalaan ja nuoremman yritti suutuspäissään tappaa.
Onko kellää mitää hajua
3
488
Vastaukset
- selvästi siis...
ns "kunnon rikollisia" eli ammattirikollisia vastaan minulla ei ole mitään, eli tarkoitan huumeidenvälittäjiä, petosmiehiä jne mutta olen aina inhonnut näitä vitun räkänokkia jotka hakkaavat mummoja ja muita paskahousuja jotka puukottavat viattomia jne jne...
Eli vastaukseni on, että tuollainen apina räkänokka surkimus, yhteiskunnan saasta pitäisi pistää johonkin paskakaivoon vaikka sanotaanko 30 vuodeksi..
Kusta juotavaksi ja paskaa syötäväksi niin pysyneen hengissä kuitenkin....Koska olisi väärin, että ko. surkimus pääsisi liian helpossa jos se liian nopeasti kuolisi, sen pitäisi kitua mahdollisimman kauan ja sitten nappiotsaan...
Paskoille paskaa ruoaksi ja kusipäille kusta juotavaksi olen EHDOTTOMASTI sitä mieltä!- ei paskahousu
sitähän ne pilleristitkin tekee. kun joku ei maksa velkojaan niin ollaan niin kovaa poikaa että mutta
paljain käsin ei tehdäkään mitään koska "käytetään päätä".
eli paskahousuja kaikki tyynni nämä lain toisellapuolella kulkijat. - ????????????????????
ei paskahousu kirjoitti:
sitähän ne pilleristitkin tekee. kun joku ei maksa velkojaan niin ollaan niin kovaa poikaa että mutta
paljain käsin ei tehdäkään mitään koska "käytetään päätä".
eli paskahousuja kaikki tyynni nämä lain toisellapuolella kulkijat."paljain käsin ei tehdäkään mitään koska käytetään päätä"
Opettele ilmaisemaan itseäsi paremmin ihan totta. Tuollaista shittiä on erittäin vittumaista lukea..
Tarkoitit siis vai, että ei käytetä käsiä vaan päätä pieksemisessä vai mitä vittua....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609