millasen tuomion saa: 2törkeetä pahoinpitelyä ja tapon yritys?
Sukulaas likalla on kax vauvaa ja sen ex hakkas muksut sairaalaan ja nuoremman yritti suutuspäissään tappaa.
Onko kellää mitää hajua
3
432
Vastaukset
- selvästi siis...
ns "kunnon rikollisia" eli ammattirikollisia vastaan minulla ei ole mitään, eli tarkoitan huumeidenvälittäjiä, petosmiehiä jne mutta olen aina inhonnut näitä vitun räkänokkia jotka hakkaavat mummoja ja muita paskahousuja jotka puukottavat viattomia jne jne...
Eli vastaukseni on, että tuollainen apina räkänokka surkimus, yhteiskunnan saasta pitäisi pistää johonkin paskakaivoon vaikka sanotaanko 30 vuodeksi..
Kusta juotavaksi ja paskaa syötäväksi niin pysyneen hengissä kuitenkin....Koska olisi väärin, että ko. surkimus pääsisi liian helpossa jos se liian nopeasti kuolisi, sen pitäisi kitua mahdollisimman kauan ja sitten nappiotsaan...
Paskoille paskaa ruoaksi ja kusipäille kusta juotavaksi olen EHDOTTOMASTI sitä mieltä!- ei paskahousu
sitähän ne pilleristitkin tekee. kun joku ei maksa velkojaan niin ollaan niin kovaa poikaa että mutta
paljain käsin ei tehdäkään mitään koska "käytetään päätä".
eli paskahousuja kaikki tyynni nämä lain toisellapuolella kulkijat. - ????????????????????
ei paskahousu kirjoitti:
sitähän ne pilleristitkin tekee. kun joku ei maksa velkojaan niin ollaan niin kovaa poikaa että mutta
paljain käsin ei tehdäkään mitään koska "käytetään päätä".
eli paskahousuja kaikki tyynni nämä lain toisellapuolella kulkijat."paljain käsin ei tehdäkään mitään koska käytetään päätä"
Opettele ilmaisemaan itseäsi paremmin ihan totta. Tuollaista shittiä on erittäin vittumaista lukea..
Tarkoitit siis vai, että ei käytetä käsiä vaan päätä pieksemisessä vai mitä vittua....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68981
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799