Onko kellää mitää hajua

Tuomio?

millasen tuomion saa: 2törkeetä pahoinpitelyä ja tapon yritys?
Sukulaas likalla on kax vauvaa ja sen ex hakkas muksut sairaalaan ja nuoremman yritti suutuspäissään tappaa.

3

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvästi siis...

ns "kunnon rikollisia" eli ammattirikollisia vastaan minulla ei ole mitään, eli tarkoitan huumeidenvälittäjiä, petosmiehiä jne mutta olen aina inhonnut näitä vitun räkänokkia jotka hakkaavat mummoja ja muita paskahousuja jotka puukottavat viattomia jne jne...

Eli vastaukseni on, että tuollainen apina räkänokka surkimus, yhteiskunnan saasta pitäisi pistää johonkin paskakaivoon vaikka sanotaanko 30 vuodeksi..

Kusta juotavaksi ja paskaa syötäväksi niin pysyneen hengissä kuitenkin....Koska olisi väärin, että ko. surkimus pääsisi liian helpossa jos se liian nopeasti kuolisi, sen pitäisi kitua mahdollisimman kauan ja sitten nappiotsaan...

Paskoille paskaa ruoaksi ja kusipäille kusta juotavaksi olen EHDOTTOMASTI sitä mieltä!

• ei paskahousu

sitähän ne pilleristitkin tekee. kun joku ei maksa velkojaan niin ollaan niin kovaa poikaa että mutta
        paljain käsin ei tehdäkään mitään koska "käytetään päätä".
        eli paskahousuja kaikki tyynni nämä lain toisellapuolella kulkijat.

• ????????????????????
        ei paskahousu kirjoitti:

sitähän ne pilleristitkin tekee. kun joku ei maksa velkojaan niin ollaan niin kovaa poikaa että mutta
        paljain käsin ei tehdäkään mitään koska "käytetään päätä".
        eli paskahousuja kaikki tyynni nämä lain toisellapuolella kulkijat.

"paljain käsin ei tehdäkään mitään koska käytetään päätä"

Opettele ilmaisemaan itseäsi paremmin ihan totta. Tuollaista shittiä on erittäin vittumaista lukea..

Tarkoitit siis vai, että ei käytetä käsiä vaan päätä pieksemisessä vai mitä vittua....?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2125
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      335
      1333
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1265
    4. 157
      1168
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      981
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      948
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      899
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      858
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      799
    Aihe