Johnny Depp on ihana!

Tellu

JOHNNY DEPP on niin söpö!!!
Sen silmät on niin ihanan ruskeet! Se on niin ihana, varsinkin Leffassa: Pirates of the Caribbean!!! Se on niin hyvä siinä! Orlando on kans söpö siinä! :)

34

2409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      niin ja sä oot 13v teini

      • JohnnyLove

        Johnny on kyllä niin ihana ja lutunen näyttelijä,tosi hyviä rooleja tekee!!


      • Tellu

        VÄÄRIN!!! En oo 13 wee teini, vaan 15 wee naisen alku! ;)


    • Johnny And Orlando Love

      Johnny Depp on muutakin kuin ihana,se on niin lutunen ja aivan sexy mies...Ja se on todella hyvä näyttelijä...Samaa sanon Orlandosta...I love Orlando Bloom and Johnny Depp!!

    • nekin

      kuolee joskus

    • jazzy

      ...ja sä oot nähny vain POTC Johnnyn leffoista tietenkin...Please, give me a break... ;b

      • M4Y0

        ...äläs nyt...jostainhan sitä on aloitettava...:)
        sitä paitsi Depp on hyvä näyttelijä ja POTC on hyvä leffa...kuuluu Deppin parhaimpiin...ainaskin mun mielestä :) (asiasta voi tietty olla toista mieltä...)


      • jazzy
        M4Y0 kirjoitti:

        ...äläs nyt...jostainhan sitä on aloitettava...:)
        sitä paitsi Depp on hyvä näyttelijä ja POTC on hyvä leffa...kuuluu Deppin parhaimpiin...ainaskin mun mielestä :) (asiasta voi tietty olla toista mieltä...)

        Oikeessa oot, hyvä leffa, Johnny no. 1 näytteljöistä. Mutta silti.. Kyllä nyt vähän enempi pitäs tutustuu ko. näyttelijään ennen ku sanoo sitä ihanax... Kattosivat esim. Pelkoa ja Inhoa LA:ssa! Oisko sitten niiiin ihana??? ;D


      • M4Y0
        jazzy kirjoitti:

        Oikeessa oot, hyvä leffa, Johnny no. 1 näytteljöistä. Mutta silti.. Kyllä nyt vähän enempi pitäs tutustuu ko. näyttelijään ennen ku sanoo sitä ihanax... Kattosivat esim. Pelkoa ja Inhoa LA:ssa! Oisko sitten niiiin ihana??? ;D

        no eipä kyllä kuulu toi pelkoa ja inhoa la:ssa meikäläisen suosikkeihin...oli siin Johnny tai ei.. no,en kyllä kattonu sitä läheskään kokonaan joten ei tiedä vaikka kuinka hyvä leffa ois ollu...
        mutta hyvän näyttelijänhän tunnistaa siitä että suoriutuu roolista kuin roolista :)...aina ei voi olla "ah, niin ihana", vai mitä ;)?


      • nessa
        M4Y0 kirjoitti:

        ...äläs nyt...jostainhan sitä on aloitettava...:)
        sitä paitsi Depp on hyvä näyttelijä ja POTC on hyvä leffa...kuuluu Deppin parhaimpiin...ainaskin mun mielestä :) (asiasta voi tietty olla toista mieltä...)

        Vaikka olikin ihan virkistävä tuo teinimassalle suunnattu leffa, olin hieman ihmeissäni että ns.suuria elokuvia karttava Depp näytteli siinä. No enpä minä voi toisten päätöksiä paheksua. Mutta omana mielipiteenäni, että kymmenittäin parempia rooleja on tehnyt.


      • ILoveU
        nessa kirjoitti:

        Vaikka olikin ihan virkistävä tuo teinimassalle suunnattu leffa, olin hieman ihmeissäni että ns.suuria elokuvia karttava Depp näytteli siinä. No enpä minä voi toisten päätöksiä paheksua. Mutta omana mielipiteenäni, että kymmenittäin parempia rooleja on tehnyt.

        Nii, määki näin ekaks vaa potc-leffat, ja niistä sitten ihastuin Deppii


    • mimmu

      Johnny Deppistä ei mun mielestä saa mitenkään söpöä... >_< Hän on komea ja miehekäs!!! Mies isolla M:llä ^_^

      • Abberline

        ..listasta seksikkään ;)


      • Tellu

        Joo, taidat olla oikeessa... :) Mut hyvännäkönen se on, isolla H:lla! ;)


      • Törppö

        ihmiset! katsokaa johnnyn leffoista esim. donnie brasco tai pieni suklaapuoti! tietty myös POTC on loistava leffa... ja kantsii myös kattoo once upon time in mexico! myös ed wood on tosi hyvä leffa, ja mies joka itki on ihan ok... ja nämä olivat vain ESIMERKKEJÄ JOHNNYN UPEISTA LEFFOISTA!!!!


    • kaikkien fanien puolesta

      NII ON! =)

    • Chocolat

      milloin Secret Window tulee Suomen ensi-iltaan?

      • pöö

        16.4


      • Toinen
        pöö kirjoitti:

        16.4

        Onko Secret Window muka tullut jo Suomeen, ja miten se on pystynyt pysymään näin piilossa koko ajan? Ainakaan Nyt-liitteen elokuvaosiossa ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan mainintaa Deppin uudesta leffasta, mikä tarkoittanee, ettei se ole ainakaan Helsingin teattereihin eksynyt. Huhtikuun Suosikki-lehdessä (ei, en tunnusta lukevani moista moskaa...) oli lyhyt arvostelu Secret Window:sta, ja Suomeen ilmestymispäivämäärä taisi olla juuri tuo 16.4. mutta eipä ole mitään näkynyt.

        Sitten itse asiaan, eli Johnny Deppiin. :) En kiellä, etteikö Johnny olisi yksi maailmankaikkeuden seksikkäimmistä ja komeimmista miehistä, mutta ennenkaikkea hänessä arvostaan mieleenpainuvia näyttelisuorituksia. Depp on onnistunut muutamaa poikkeusta (Deppin itsensä käsikirjoittama, ilmeiseti ohjaama ja näyttelemä Soturi & Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa olivat huonoja. Once Upon time in Mexico -elokuvaa en ole nähnyt, mutta elokuva on saanut huonoja arvosteluja, vaikkakin Deppin roolityötä kehutaan.) lukuunottamatta valitsemaan hyviä elokuvia näyteltäväksi. Omia suosikkejani ovat Saksikäsi Edward, Päätön ratsumies (kumatkin ah, niin mainion Tim Burtonin ohjaamia), Pirates of the Caribbean, (Operaatioa) Donnie Brasco ja Mies, joka itki (vaikka Johnnyn hahmo jääkin vajaaksi). Ihme, että miekkonen sai Oscar ehdokkuuden vasta tänä vuonna...


    • jellu

      oihh johnny depp on yli hyvä näyttelijä! se on hyvä ett se on lopettanu huumeet (kokan)!! käyttikö se sitä suoneen vai nenään? tietääx joku?? :) T:4-ewer johnny depp

    • rockabilly

      johnny on tosi ihan leffassa cry baby ;P kannattaa kattoa x)

      • deppis

        sano joku leffa mis se ei muka olis ollu hyvä!?


    • greenanole

      Orlando on P:stä, mut Johnny Depp ON IHANA!

      • Johnnydepp-fani

        olen samaa mieltä greenanolen kanssa! Orli on sellane, miten sen nyt sanois... no vaikka.. ÄIDINPOIKA! mut johnny on... niiiin ihana ja hyvä näyttelijä varsinkin PotC:sissa. Mä oon ihan hulluna siihen ja mun yks tuttava on kans.


      • OrlandoLove
        Johnnydepp-fani kirjoitti:

        olen samaa mieltä greenanolen kanssa! Orli on sellane, miten sen nyt sanois... no vaikka.. ÄIDINPOIKA! mut johnny on... niiiin ihana ja hyvä näyttelijä varsinkin PotC:sissa. Mä oon ihan hulluna siihen ja mun yks tuttava on kans.

        te olette ite p:stä, Orlando tosi ihana ja seksikäs!!!lopettakaa sen mollaaminen!!


      • Johnny And Orlando
        Johnnydepp-fani kirjoitti:

        olen samaa mieltä greenanolen kanssa! Orli on sellane, miten sen nyt sanois... no vaikka.. ÄIDINPOIKA! mut johnny on... niiiin ihana ja hyvä näyttelijä varsinkin PotC:sissa. Mä oon ihan hulluna siihen ja mun yks tuttava on kans.

        Miettikää vähän mitä kirjotatte tänne...Ei saa haukkua Orlandoa...Se on niin ihana ja sulonen...Ja ei sitä voi vastustaa!!!!!


    • deppis

      joo oon samaa mieltä!mut ette kyllä usko!mä olin secret window:n maailman ensi-illas!johnny oli livenä paljo ihanampi ku missään elokuvis!mä sain kaiken lisäksi siltä nimmarin!

      • Abberline

        ihanko oikeesti?!? ettet vaan kuseta?..siistiä...:)
        missä tää ensi-ilta oli?...oi kumpa minäkin olisin ollut siellä....


      • Törppö

        Onks sul OIKEESTI Johnnyn nimmari ja ootsä nähny sen OIKEESTI ihan livenä??? Mä olen KADE!!! Sitä ei voi sanoin kuvailla... puhuit sä sen kans mitään? millanen se nimmari on? mul ei oo kenenkään "ison" staran nimmarii, lähinnä tällästä rasmus, kwan jne, tyylisii... mä myisin vaikka mummini tekohampaat et mä saisin Robbie Williamsin tai Johnnyn nimmarit... Ja will smithin...


    • Nova

      Sulla on hyvä maku. Mustaki ne on aivan supereita siinä elokuvassa!!!!!!!!!!!!!Orly Depp ¤FAN¤

    • JDepp

      Johnny Depp on IHANA siis niiiiiiiin IHANA!!!!!!!!

      I

      • Nisu

        Niiiinpä. Mitäs sitten vaikka se ei ookkaan enää mikään kakskymppinen. Ihana se kuitenkin on. Namu Johnny.


      • [flower]

        No niinpä Orlando on ihan kauhee!!! yök..
        Mut Johnny on niin IHANA!!


    • tenshi ja senshi

      Johnny Depp on niin syötävän ihana *kuolaa* sanat ei riitä kuvailemaan!!! Orlandoki on toosii...hyvän näkönen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe