Kaavakkeen löytää sivulta: [ http://www.maistraatti.fi/fi/lomakkeet/ ] avioehdon tekoon .
AVIOEHTOSOPIMUS,
2
616
Vastaukset
- Jep-
Tässä on sellainen idea että kun ensin kysyy rekisteröinti todistuksen avioliitosta jossa on varmaan päättyminen / väestörekisterin tietokannan sitten kyselee avioehdon rekisteriselosteen .
Näin ainakin ne jotka ovat tehneet piironginlaatikkoon ns. avioehdon jonka on jättänyt rekisteröimättä eli ovat ns. poikenneet rekisteröimis vaateesta / virallistamisesta .
Voisi varmaan katsoa että kyse ei ole avioehdosta piironginlaatikossa vaan vain paperi epäpätevästä sopimusoikeudesta josta löytyy todistajat mutta tunteet olivat petolliset itseään kohtaan johon käytetään sanaa RAKKAUS, RAKASTAN, RAKASTAA, jne. siis voisi miettiä olisiko kyse silloin epäpätevästä sopimusoikeudesta jos ei ole rekisteröinyt ? >>Kaavakkeen löytää sivulta: [ http://www.maistraatti.fi/fi/lomakkeet/ ] avioehdon tekoon .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1531684Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla201160Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele881090- 421066
- 66891
- 107866
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45808Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113794Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi183778Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68771